Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

Servei de neteja de vials i instal·lacions del Consorci Port de Mataró

Òrgan de contractació:
Consorci Port de Mataró
Codi d'expedient:
CPM2021Serveis002
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de neteja d'edificis i serveis d'administració de béns arrels
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Prestació del servei de neteja dels vials i instal·lacions del Port de Mataró, gestionades pel Consorci Port de Mataró.
Pressupost de licitació:
20.266,67 € sense IVA 24.522,67 € IVA inclòs (21,00%)
Termini d'execució:
01/09/21 - 31/12/21
Àmbit geogràfic:
Mataró
Termini de presentació d'ofertes:
24/06/21 14:00 h
Valor estimat del contracte:
208.746,67 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Obertura Sobre B) :
05/07/21 10:30 L'acte públic d'obertura es realitzarà virtualment mitjançant plataforma TEAMS.
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Hi ha la possibilitat de fins a 3 pròrrogues, d'una anualitat cada una.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
29/07/21
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 153.3 CSP es preveu formalitzar el contracte un cop transcorregut 15 dies hàbils comptadors des de la data en què es remeti la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats. Finalitzat aquest termini, es requerirà a l'adjudicatari per a que formalitzi en contracte en un termini no superior a 5 dies naturals comptadors des del següent al que s'hagués rebut el requeriment (sempre que no s'hagi interposat recurs especial en el qual s'hagi demanat la suspensió de la formalització del contracte).
Motiu d'adjudicació:
Millor puntuació en la suma global dels diferents criteris d'adjudicació previstos al PCAP.
Número d'ofertes rebudes:
2
Identitat d'empreses licitadores:
FCC MEDIO AMBIENTE S.A., ROYAL PRESTON, SL
Codi CPV:
90919000
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
FCC MEDIO AMBIENTE S.A.
Nacionalitat:
Espanya
Import:
23.382,85 € amb IVA
Import sense IVA:
19.324,67 €

Documentació

 
Acords:
Consta a la resolució d'adjudicació.
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Consta a l'informe tècnic de valoració i a la resolució d'adjudicació.
Informes Tècnics:
Informe_valoracio_public.pdf PDF
Condicions d'execució:
Les referides al Quadre de característiques, Plec de condicions administratives particulars i Plec de prescripcions tècniques.
Resolució d'adjudicació :
29.07.2021 Resolucio_Adjudicacio_CPM2021Serveis002.pdf PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya