Servei de recollida, transport i eliminació de residus sanitaris en els diferents centres gestionats per l'empresa pública Gestió de Serveis Sanitaris
Òrgan de contractació:
Gestió de Serveis Sanitaris (GSS)
Codi d'expedient:
GSSV-SE-O-21-0036
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de clavegueram i eliminació de deixalles: serveis de sanejament i serveis similars
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
Anul·lació, decisió de no adjudicar o subscriure el contracte o desistiment
Alerta futura i consulta preliminar del mercat
Anunci previ
Anunci de licitació
Adjudicació
Formalització
PDF i XML
Descripció de la prestació:
Servei de recollida, transport i eliminació de residus sanitaris en els diferents centres gestionats per l'empresa pública Gestió de Serveis Sanitaris
Pressupost de licitació:
100.863,00 € sense IVA
110.949,30 € IVA inclòs (10,00%)
Durada del contracte:
2
anys
Àmbit geogràfic:
Lleida
Termini de presentació d'ofertes:
26/02/21 08:00 h
Valor estimat del contracte:
201.726,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques
(Sobre B)
:
04/03/21 10:00
Sala de Juntes - HUAV
Obertura de pliques
(Sobre C)
:
20/04/21 11:00
Sala de Juntes - HUAV
Pròrroga:
Sí
Informació complementària sobre la pròrroga:
Es preveu una possibilitat de pròrroga per 24 mesos, per períodes de 12 mesos.
Es preveuen modificacions als plecs:
No
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
04/06/21
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 153.3 LCSP es preveu formalitzar el contracte un cop transcorreguts 15 dies hàbils comptadors des de la data en què es remeti la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats. Finalitzat aquest termini, es requerirà a l'adjudicatari per a que formalitzi el contracte en un termini no superior a 5 dies naturals comptadors des del següent al que s'hagués rebut el requeriment (sempre que no s'hagi interposat recurs en el qual s'hagi demanat la suspensió de la formalització del contracte).
Número d'ofertes rebudes:
2
Codi CPV:
90524400
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
SRCL Consenur, S.L.
Nacionalitat:
Espanya
Import:
86.938,50 € amb IVA
Import sense IVA:
79.035,00 €