Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractaciˇ P˙blica

 

Servei de recollida, transport i eliminaciˇ de residus sanitaris en els diferents centres gestionats per l'empresa p˙blica Gestiˇ de Serveis Sanitaris

Ďrgan de contractaciˇ:
Gestiˇ de Serveis Sanitaris (GSS)
Codi d'expedient:
GSSV-SE-O-21-0036
Tipus de tramitaciˇ:
OrdinÓria
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de clavegueram i eliminaciˇ de deixalles: serveis de sanejament i serveis similars
Procediment d'adjudicaciˇ:
Obert
Projecte finanšat amb el Mecanisme de Recuperaciˇ i ResiliŔncia (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finanšat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra p˙blica d'innovaciˇ:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitaciˇ
  • Adjudicaciˇ
  • Formalitzaciˇ

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripciˇ de la prestaciˇ:
Servei de recollida, transport i eliminaciˇ de residus sanitaris en els diferents centres gestionats per l'empresa p˙blica Gestiˇ de Serveis Sanitaris
Pressupost de licitaciˇ:
100.863,00 € sense IVA 110.949,30 € IVA incl˛s (10,00%)
Durada del contracte:
2 anys
└mbit geogrÓfic:
Lleida
Termini de presentaciˇ d'ofertes:
26/02/21 08:00 h
Valor estimat del contracte:
201.726,00 € sense IVA
Subhasta electr˛nica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Sobre B) :
04/03/21 10:00 Sala de Juntes - HUAV
Obertura de pliques (Sobre C) :
20/04/21 11:00 Sala de Juntes - HUAV
Pr˛rroga:
Informaciˇ complementÓria sobre la pr˛rroga:
Es preveu una possibilitat de pr˛rroga per 24 mesos, per perÝodes de 12 mesos.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicaciˇ

 
Es compra innovaciˇ:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicaciˇ del contracte:
04/06/21
Termini per a la formalitzaciˇ del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 153.3 LCSP es preveu formalitzar el contracte un cop transcorreguts 15 dies hÓbils comptadors des de la data en quŔ es remeti la notificaciˇ de l'adjudicaciˇ als licitadors i candidats. Finalitzat aquest termini, es requerirÓ a l'adjudicatari per a que formalitzi el contracte en un termini no superior a 5 dies naturals comptadors des del segŘent al que s'haguÚs rebut el requeriment (sempre que no s'hagi interposat recurs en el qual s'hagi demanat la suspensiˇ de la formalitzaciˇ del contracte).
N˙mero d'ofertes rebudes:
2
Codi CPV:
90524400
Dades de l'empresa adjudicatÓria:
Denominaciˇ:
SRCL Consenur, S.L.
Nacionalitat:
Espanya
Import:
86.938,50 € amb IVA
Import sense IVA:
79.035,00 €

Documentaciˇ

 
Acords:
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Informes TŔcnics:
Condicions d'execuciˇ:
Resoluciˇ d'adjudicaciˇ :
2021.06.04_21-0036_Resolució adjudicació.copia.pdf PDF
AvÝs legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecciˇ de dades  |  © Generalitat de Catalunya