Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

INCIDÈNCIA RESOLTA: la incidència tècnica en el sistema d'agregació de la informació amb la Plataforma de Contratación del Sector Público del Estado (PLACSP) ja ha estat resolta. Les publicacions del 16 al 22 de juliol de la PLACSP ja es poden consultar des del cercador de la Plataforma. Així mateix, des del 23 de juliol, ja s'incorporen correctament les publicacions de la PLACSP en el correu de subscripcions. Les publicacions del 16 al 22 de juliol s'hauran de consultar des del cercador del Portal de la Plataforma.

 

Contracte del servei de suport informàtic per l'Ajuntament de Mataró.

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Mataró
Codi d'expedient:
2020/000014360
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'informàtica i serveis connexos
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació amb mesures de gestió eficient:
No
Projecte finançat amb fons del Mecanisme de Recuperació i Resiliència:
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU:
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
El present contracte té per objecte la prestació del servei de manteniment informàtic i suport (CAU ; Centre d'Atenció a Usuaris) adreçat a usuaris de la informàtica corporativa de l'Ajuntament de Mataró, per donar suport a aproximadament 1500 usuaris de la informàtica corporativa.
Pressupost de licitació:
522.000,00 € sense IVA 631.620,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Mataró
Termini de presentació d'ofertes:
08/04/21 09:00 h
Valor estimat del contracte:
522.000,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
1 posible/s prórroga/s de 24 mes/es
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
31/05/21
Termini per a la formalització del contracte:
15 dies hàbils comptadors des de la data en què es remeti la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats
Número d'ofertes rebudes:
3
Codi CPV:
72610000
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
Saytel Servicios Informáticos
Nacionalitat:
Espanya
Import:
563.329,72 € amb IVA
Import sense IVA:
465.561,75 €

Documentació

 
Acords:
veure punt anterior
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
veure punt anterior
Informes Tècnics:
veure punt anterior
Condicions d'execució:
veure punt anterior
Resolució d'adjudicació :
acord junta adjudic suport informàtic.pdf PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya