Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

INCIDÈNCIA RESOLTA: la incidència tècnica en el sistema d'agregació de la informació amb la Plataforma de Contratación del Sector Público del Estado (PLACSP) ja ha estat resolta. Les publicacions del 16 al 22 de juliol de la PLACSP ja es poden consultar des del cercador de la Plataforma. Així mateix, des del 23 de juliol, ja s'incorporen correctament les publicacions de la PLACSP en el correu de subscripcions. Les publicacions del 16 al 22 de juliol s'hauran de consultar des del cercador del Portal de la Plataforma.

 

Contractació del servei de recollida porta a porta de residus municipals

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Sentmenat
Codi d'expedient:
2439/2020
Tipus de tramitació:
Urgent
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de clavegueram i eliminació de deixalles: serveis de sanejament i serveis similars
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb fons del Mecanisme de Recuperació i Resiliència:
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU:
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Serveis de recollida i transport dels residus municipals en la modalitat porta a porta del municipi de Sentmenat
Pressupost de licitació:
2.476.025,60 € sense IVA 2.723.628,16 € IVA inclòs (10,00%)
Durada del contracte:
4 anys
Àmbit geogràfic:
Sentmenat
Termini de presentació d'ofertes:
15/03/21 23:00 h
Observacions:
Hi ha personal a subrogar
Valor estimat del contracte:
3.202.215,15 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Obertura de pliques (Sobre B. Documentació tècnica subjecte a judici de valor) :
17/03/21 11:00
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
El contracte podrà prorrogar-se per un any
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
27/05/21
Termini per a la formalització del contracte:
termini màxim de 5 dies naturals, a comptar després dels quinze dies hàbils següents al de la notificació de l'adjudicació
Motiu d'adjudicació:
millor relació qualitat preu
Número d'ofertes rebudes:
1
Identitat d'empreses licitadores:
CESPA, Compañía Española de Servicios Públicos Auxiliares, SA
Codi CPV:
90511300
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
CESPA, Compañía Española de Servicios Públicos Auxiliares, SA
Nacionalitat:
Espanya
Import:
2.558.303,94 € amb IVA
Import sense IVA:
2.324.730,85 €
DOUE:
Accés al DOUE - 01/06/21

Documentació

 
Acords:
20210504_Acta_Acta taules_Acta obertura sobre C escombraries 30 04 2021.pdf PDF
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Veure en Acta de la Mesa de Contractació de 30 d'abril de 2021
Informes Tècnics:
20210426_IT_46_2021_VALORACI__SOBRE_B_SERVEI_RESIDUS_AJ_SENTMENAT_sg2.pdf PDF
Condicions d'execució:
Veure en plec administratiu
Resolució d'adjudicació :
20210531_Certificat_Certificat ple_certificat ple 27 05 2021 adjudicació 2439 2020.pdf PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya