Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractaciˇ P˙blica

 

SERVEI DE MANTENIMENT INTEGRAL DE L'EDIFICI DEL CENTRE HOSPITAL UNIVERSITARI SANT JOAN DE REUS

Ďrgan de contractaciˇ:
Hospital de Sant Joan de Reus, SAM
Codi d'expedient:
20180301
Tipus de tramitaciˇ:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de manteniment i reparaciˇ
Procediment d'adjudicaciˇ:
Obert
Projecte finanšat amb fons del Mecanisme de Recuperaciˇ i ResiliŔncia:
No
Projecte finanšat amb fons REACT-EU:
No
Compra p˙blica d'innovaciˇ:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitaciˇ
  • Adjudicaciˇ
  • Formalitzaciˇ

Descripciˇ de l'esmena:
Adjudicaciˇ Lot 6
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripciˇ de la prestaciˇ:
Manteniment integral de l'edifici de l'Hospital Universitari Sant Joan de Reus segons el detall seg˙ent:
- Lot 1. Manteniment general
- Lot 2. Manteniment d'aparells elevadors
- Lot 3. Manteniment sobre el parc de sistemes d'equips d'alimentaciˇ ininterrompuda (SAIs).
- Lot 4. Manteniment de la Planta de Producciˇ de Refredadores i Bombes de Calor d'aigua per a climatitzaciˇ.
- Lot 5. Manteniment del Transport PneumÓtic.
- Lot 6. Prestaciˇ de serveis d'inspeccions reglamentÓries de les instalĚlacions industrials

Pressupost de licitaciˇ:
2.787.042,92 € sense IVA 3.372.321,93 € IVA incl˛s (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
└mbit geogrÓfic:
Tarragona
Termini de presentaciˇ d'ofertes:
27/01/20 23:59 h
Observacions:
Detall de tots els CPV:
- Lot 1. Manteniment general:
o 45259000-7 "Serveis de reparaciˇ i manteniment d'instal┐lacions".
o 50334400-9 "Serveis de manteniment de sistemes de comunicacions".
o 50334110-0 "Serveis de manteniment de xarxes telef˛niques".
o 50411100-0 "Serveis de reparaciˇ i manteniment de comptadors d'aigua."
o 50413200-5 "Serveis de reparaciˇ i manteniment d'instal┐lacions contra incendis".
o 50500000-0 "Serveis de reparaciˇ i manteniment de bombes, vÓlvules, aixetes, contenidors metÓl┐lics i maquinÓria."
o 50531100-7 "Serveis de manteniment i reparaciˇ de calderes".
o 50532200-5 "Serveis de manteniment i reparaciˇ de transformadors".
o 50532300-6 "Serveis de manteniment i reparaciˇ de generadors".
o 50700000-2 "Serveis de reparaciˇ i manteniment d'equips d'edificis".
o 50710000-5 "Serveis de reparaciˇ i manteniment d'equips elŔctrics i mecÓnics d'edificis".
o 77311000-3 "Serveis de manteniment de jardins i parcs".

- Lot 2. Manteniment d'aparells elevadors
o 50750000-7 "Serveis de manteniment d'ascensors".

- Lot 3. Manteniment sobre el parc de sistemes d'equips d'alimentaciˇ ininterrompuda (SAIs).
o 50711000-2 "Serveis de reparaciˇ i manteniment d'equips elŔctrics d'edificis".

- Lot 4. Manteniment de la Planta de Producciˇ de Refredadores i Bombes de Calor d'aigua per a climatitzaciˇ.
o 50720000-8 "Serveis de reparaciˇ i manteniment de calefacciˇ central."
o 50730000-1 "Serveis de reparaciˇ i manteniment de grups refrigeradors".

- Lot 5. Manteniment del Transport PneumÓtic.
o 50324200-4 "Serveis de manteniment preventiu."
o 50700000-2 "Serveis de reparaciˇ i manteniment d'equips d'edificis".

- Lot 6. Prestaciˇ de serveis d'inspeccions reglamentÓries de les instal┐lacions industrials
o 71631300-3 "Serveis d'inspecciˇ tŔcnica d'edificis."

Durada del contracte: La vigŔncia inicial del contracte en el lot 1, lot 2, lot 3, lot 4 i lot 5 s'estableix per 2 anys; i la vigŔncia inicial del contracte en el lot 6 s'estableix per 5 anys.
Valor estimat del contracte:
7.127.026,88 € sense IVA
Subhasta electr˛nica:
No
Contracte harmonitzat:
Obertura de pliques (Sobre B de les empreses admeses.) :
04/02/20 10:30 Oficina de Ginsa.
Pr˛rroga:
Informaciˇ complementÓria sobre la pr˛rroga:
La pr˛rroga es configura de la segŘent manera: - En el lot 1, lot 2, lot 3, lot 4 i lot 5 es preveu la possibilitat de prorrogar el contracte tres vegades; cada pr˛rroga tindrÓ un termini d'1 any cadascuna d'elles. - En el lot 6 no es preveuen pr˛rrogues.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'adjudicaciˇ

 
Descripciˇ dels lots:
N˙mero de lot:
1
Es compra innovaciˇ:
No
Descripciˇ del lot:
Manteniment general
Data d'adjudicaciˇ del contracte:
23/12/20
Termini per a la formalitzaciˇ del contracte:
El contracte es formalitzarÓ un cop transcorregut el termini de 15 dies hÓbils a comptar des de la remissiˇ de la notificaciˇ d'aquesta resoluciˇ d'adjudicaciˇ.
Codi CPV:
45259000
N˙mero d'ofertes rebudes:
5
Dades de l'empresa adjudicatÓria:
Denominaciˇ:
AUXILIAR DE SERVICIOS Y ASISTENCIA, SLU
Nacionalitat:
Espanya
Import:
2.171.434,00 € amb IVA
Import sense IVA:
1.794.574,00 €
N˙mero de lot:
2
Es compra innovaciˇ:
No
Descripciˇ del lot:
Manteniment d'aparells elevadors
Data d'adjudicaciˇ del contracte:
23/12/20
Termini per a la formalitzaciˇ del contracte:
El contracte es formalitzarÓ un cop transcorregut el termini de 15 dies hÓbils a comptar des de la remissiˇ de la notificaciˇ d'aquesta resoluciˇ d'adjudicaciˇ.
Codi CPV:
50750000
N˙mero d'ofertes rebudes:
5
Dades de l'empresa adjudicatÓria:
Denominaciˇ:
ORONA, S.COOP.
Nacionalitat:
Espanya
Import:
138.228,46 € amb IVA
Import sense IVA:
114.238,40 €
N˙mero de lot:
3
Es compra innovaciˇ:
No
Descripciˇ del lot:
Manteniment sobre el parc de sistemes d'equips d'alimentaciˇ ininterrumpuda (SAIs)
Data d'adjudicaciˇ del contracte:
23/12/20
Termini per a la formalitzaciˇ del contracte:
El contracte es formalitzarÓ un cop transcorregut el termini de 15 dies hÓbils a comptar des de la remissiˇ de la notificaciˇ d'aquesta resoluciˇ d'adjudicaciˇ.
Codi CPV:
50711000
N˙mero d'ofertes rebudes:
1
Dades de l'empresa adjudicatÓria:
Denominaciˇ:
SOCOMEC IBERICA S.A.U.
Nacionalitat:
Espanya
Import:
357.152,68 € amb IVA
Import sense IVA:
295.167,50 €
N˙mero de lot:
4
Es compra innovaciˇ:
No
Descripciˇ del lot:
Manteniment de la Planta de Producciˇ de Refredadores i Bombes de Calor d'aigua per a climatitzaciˇ.
Data d'adjudicaciˇ del contracte:
23/12/20
Codi CPV:
50720000
Lot desert
N˙mero de lot:
5
Es compra innovaciˇ:
No
Descripciˇ del lot:
Manteniment del Transport PneumÓtic
Data d'adjudicaciˇ del contracte:
23/12/20
Termini per a la formalitzaciˇ del contracte:
El contracte es formalitzarÓ un cop transcorregut el termini de 15 dies hÓbils a comptar des de la remissiˇ de la notificaciˇ d'aquesta resoluciˇ d'adjudicaciˇ.
Codi CPV:
50324200
N˙mero d'ofertes rebudes:
1
Dades de l'empresa adjudicatÓria:
Denominaciˇ:
OPPENT INSTALACIONES, SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
156.937,00 € amb IVA
Import sense IVA:
129.700,00 €
N˙mero de lot:
6
Es compra innovaciˇ:
No
Descripciˇ del lot:
Prestaciˇ de serveis d'inspeccions reglamentÓries de les instalĚlacions industrials
Data d'adjudicaciˇ del contracte:
27/05/21
Termini per a la formalitzaciˇ del contracte:
El contracte es formalitzarÓ un cop transcorregut el termini de 15 dies hÓbils a comptar des de la remissiˇ de la notificaciˇ d'aquesta resoluciˇ d'adjudicaciˇ.
Codi CPV:
71631300
N˙mero d'ofertes rebudes:
4
Dades de l'empresa adjudicatÓria:
Denominaciˇ:
OCA INSPECCIËN CONTROL Y PREVENCIËN, S.A.U.
Nacionalitat:
Espanya
Import:
39.860,43 € amb IVA
Import sense IVA:
32.942,50 €

Documentaciˇ

 
Acords:
La informaciˇ es troba als documents "25_RESOLUCIO ADJUDICACIË" i "29_RESOLUCIË ADJUDICACIË LOT 6_".
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
La informaciˇ es troba als documents "16_ACTA CLASSIFICACIO FINAL_SIGNAT" i "26_ACTA AN└LISI INFORME LOT 6_SIGNADA".
Informes TŔcnics:
13. INFORME VALORACIÓ SOBRE B SIGNAT.pdf PDF
Condicions d'execuciˇ:
Les indicades als plecs.
Resoluciˇ d'adjudicaciˇ :
25_RESOLUCIO ADJUDICACIO.pdf
PDF
29_RESOLUCIO ADJUDICACIÓ LOT 6_.pdf
PDF
8_ACTA SOBRE A_v3_SIGNAT.pdf
PDF
11_ACTA SOBRE B_v3_SIGNAT.pdf
PDF
14_ACTA APROVACIÓ INFORME TECNIC_SIGNAT.pdf
PDF
15_ACTA_SOBRE_C_SIGNAT.pdf
PDF
16_ACTA CLASSIFICACIO FINAL_SIGNAT.pdf
PDF
24_ACTA ANÀLISI DOCUMENTACIÓ PREVIA.pdf
PDF
26_ACTA ANÀLISI INFORME LOT 6_SIGNADA.pdf
PDF
28_ACTA ANÀLISI DOC. PREVIA LOT 6_SIGNAT.pdf
PDF
AvÝs legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecciˇ de dades  |  © Generalitat de Catalunya