Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractaciˇ P˙blica

AvÝs

Us comuniquem que, temporalment, les publicacions anteriors a l'any 2019 no estan accessibles des del Portal de la Plataforma de serveis de contractaciˇ p˙blica. En el cas que necessiteu disposar d'alguna d'aquestes publicacions, cal que ho demaneu a l'˛rgan de contractaciˇ que ha fet la publicaciˇ.

 

38/21 Subministrament d'EPIs per al personal de l'Institut Municipal de Mercats de Barcelona

Ďrgan de contractaciˇ:
Institut Municipal de Mercats de Barcelona
Codi d'expedient:
38/21
Tipus de tramitaciˇ:
OrdinÓria
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisiciˇ
Procediment d'adjudicaciˇ:
Obert
Simplificat de tramitaciˇ sumÓria:
Projecte finanšat amb fons del Mecanisme de Recuperaciˇ i ResiliŔncia:
No
Projecte finanšat amb fons REACT-EU:
No
Compra p˙blica d'innovaciˇ:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitaciˇ
  • Adjudicaciˇ
  • Formalitzaciˇ

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripciˇ de la prestaciˇ:
L'Institut Municipal de Mercats de Barcelona tÚ l'obligaciˇ de proveir a la seva plantilla dels equips de protecciˇ individual obligatoris recollits a les fitxes d'avaluaciˇ dels llocs de treball que es faciliten des del Servei de Prevenciˇ de l'Ajuntament de Barcelona segons les funcions assignades per a cada perfil. A mÚs a mÚs, i amb motiu de la situaciˇ de pandŔmia generada per la COVID19, cal afegir altres elements fungibles que tambÚ estan destinats a la protecciˇ de la salut dels treballadors com mascaretes i hidroalcohol homologats.
Pressupost de licitaciˇ:
12.321,00 € sense IVA 14.908,41 € IVA incl˛s (21,00%)
Durada del contracte:
15 dies
└mbit geogrÓfic:
Barcelona
Termini de presentaciˇ d'ofertes:
06/04/21 12:00 h
Valor estimat del contracte:
12.321,00 € sense IVA
Subhasta electr˛nica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicaciˇ

 
Es compra innovaciˇ:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicaciˇ del contracte:
07/05/21
Termini per a la formalitzaciˇ del contracte:
La formalitzaciˇ del contracte s'efectuarÓ mitjanšant la firma, en el termini mÓxim de tres dies, d'acceptaciˇ de l'empresa adjudicatÓria de la resoluciˇ d'adjudicaciˇ.
N˙mero d'ofertes rebudes:
8
Codi CPV:
35113400
Dades de l'empresa adjudicatÓria:
Denominaciˇ:
PROIN-PINILLA, S.L
Nacionalitat:
Espanya
Import:
6.182,86 € amb IVA
Import sense IVA:
5.109,80 €

Documentaciˇ

 

Tauler d'avisos

AvÝs legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecciˇ de dades  |  © Generalitat de Catalunya