Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractaciˇ P˙blica

 

EC 2021 3 Concessiˇ de l'explotaciˇ del servei de cafeteria i restauraciˇ a les oficines del Districte Administratiu de la Generalitat ubicades del carrer del Foc, 57 de Barcelona

Ďrgan de contractaciˇ:
Departament d'Economia i Hisenda
Codi d'expedient:
EC 2021 3
Tipus de tramitaciˇ:
Ordinari
Tipus de contracte:
Concessiˇ de serveis
Procediment d'adjudicaciˇ:
Obert
Projecte finanšat amb el Mecanisme de Recuperaciˇ i ResiliŔncia (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finanšat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra p˙blica d'innovaciˇ:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitaciˇ
  • Adjudicaciˇ
  • Formalitzaciˇ

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripciˇ de la prestaciˇ:
Concessiˇ de l'explotaciˇ del servei de cafeteria i restauraciˇ a les oficines del Districte Administratiu de la Generalitat ubicades del carrer del Foc, 57 de Barcelona
El servei de cafeteria i menjador consisteix en oferir el servei d'esmorzars, dinars (autoservei) i cafeteria diaris en els horaris que s'estableixin i el servei de dinars institucionals o grupals quan sigui requerit amb l'antelaciˇ suficient. Puntualment, es podrÓ requerir a l'empresa adjudicatÓria un servei d'Ópats especials (cÓtering).
Aquest servei comporta totes les activitats corresponents a l'efecte, des de la compra, aprovisionament, recepciˇ i emmagatzemament de les matŔries primeres, preparaciˇ i elaboraciˇ dels productes alimentaris fins a la prestaciˇ del servei final a l'usuari, a mÚs de totes les operacions de neteja, manteniment i les que es considerin necessÓries.
Durada del contracte:
1 any 10 mesos
└mbit geogrÓfic:
Barcelona
Termini de presentaciˇ d'ofertes:
15/01/21 14:00 h
Observacions:
Per tal que les empreses puguin presentar les seves ofertes Ús obligat˛ria la visita al Districte Administratiu.
Es preveu realitzar una visita el proper 23 de desembre. Es concretarÓ a la PSCP les dades d'aquesta visita per tal que les empreses puguin sol.licitar la seva assistŔncia
Valor estimat del contracte:
5.062.488,60 € sense IVA
Subhasta electr˛nica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pr˛rroga:
Informaciˇ complementÓria sobre la pr˛rroga:
En aquest expedient es preveu, com a mÓxim, una pr˛rroga de 2 anys en les mateixes condicions que el contracte original. Quan finalitzi la vigŔncia del contracte o les seves pr˛rrogues l'empresa adjudicatÓria estarÓ obligada, en tot cas, a prestar el servei amb les mateixes condicions fins que un nou adjudicatari assumeixi el servei, durant un mÓxim de 6 mesos des de la finalitzaciˇ de la vigŔncia del seu contracte, d'acord amb les condicions establertes a l'article 29.4 LCSP.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicaciˇ

 
Es compra innovaciˇ:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicaciˇ del contracte:
15/04/21
Termini per a la formalitzaciˇ del contracte:
La formalitzaciˇ del contracte haurÓ d'efectuar-se, d'acord amb l'establert a l'article 153.3 LCSP, no abans que transcorren quinze dies hÓbils des que es remeti la notificaciˇ als licitadors i candidats.
Motiu d'adjudicaciˇ:
S'adjudica a l'empresa SERUNION ALIMENTACIO SALUDABLE SL atŔs que ha presentat l'oferta mÚs avantatjosa en aplicaciˇ dels criteris d'adjudicaciˇ establerts en aquesta contactaciˇ.
L'import d'adjudicaciˇ indicat correspon al cÓnon anual que l'empresa s'ha compromÚs a liquidar. El percentatge d'IVA a aplicar Ús el 21%
N˙mero d'ofertes rebudes:
2
Identitat d'empreses licitadores:
SERUNION ALIMENTACIO SALUDABLE SL; UNIVERSAL LA POMA, S.L.
Codi CPV:
55300000
Dades de l'empresa adjudicatÓria:
Denominaciˇ:
SERUNION ALIMENTACIO SALUDABLE, SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
24.200,00 € amb IVA
Import sense IVA:
20.000,00 €

Documentaciˇ

 
Acords:
Els acords es recullen en la resoluciˇ d'adjudicaciˇ.
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
El quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions es recull en la resoluciˇ d'adjudicaciˇ de 15 d'abril de 2021.
Informes TŔcnics:
EC 2021 3 Informe valoració sobre B_CA.pdf
PDF
EC 2021 3 Informe valoració Sobre C i proposta d'adjudicació_CA.pdf
PDF
Condicions d'execuciˇ:
Les condicions d'execuciˇ es recullen en el plec de clÓusules administratives particulars i en el plec de prescripcions tŔcniques que regeixen aquesta contractaciˇ
Condicions i obligacions assumides:
Les establertes al plec i a la proposta presentada. L'empresa es compromet a pagar el cÓnon que consta a la resoluciˇ d'adjudicaciˇ de 15 d'abril de 2021.
Requisits de prestaciˇ del servei:
Els establerts en els plecs que regeixen aquesta contractaciˇ.
Drets i deures dels usuaris:
Els que consten en els plecs que regeixen aquesta contractaciˇ.
Facultats d'inspecciˇ:
Les que consten en el plec que regeix aquesta contractaciˇ.
Procediments per a formular queixes
s
Resoluciˇ d'adjudicaciˇ :
EC 2021 3 Resolució adjudicació_eCopia.pdf PDF
EC 2021 3 Acta aprovació_CA.pdf
PDF
EC 2021 3 Acta Sobre A_CA.pdf
PDF
EC 2021 3 Acta Sobre B_CA.pdf
PDF
ec 2021 3 Acta Sobre C_CA.pdf
PDF
EC 2021 3 Annex 2 Acta Sobre C_CA.pdf
PDF
ec 2021 3 Annex 3 Acta Sobre C_Serunion_CA.pdf
PDF
EC 2021 3 Annex 3 Acta Sobre C_Universal_CA.pdf
PDF
AvÝs legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecciˇ de dades  |  © Generalitat de Catalunya