Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Us comuniquem que, temporalment, les publicacions anteriors a l'any 2019 no estan accessibles des del Portal de la Plataforma de serveis de contractació pública. En el cas que necessiteu disposar d'alguna d'aquestes publicacions, cal que ho demaneu a l'òrgan de contractació que ha fet la publicació.

 

CONTRACTE DEL SERVEI DE D'IMPRESSIÓ D'AVISOS DE PAGAMENTS (PADRONS) DE L'AJUNTAMENT DE GRANOLLERS

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Granollers
Codi d'expedient:
2021/008 (7/2021/48)
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'informàtica i serveis connexos
Procediment d'adjudicació:
Obert
Simplificat de tramitació sumària:
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte d'aquest contracte la impressió dels avisos de pagament dels padrons .
Pressupost de licitació:
13.748,00 € sense IVA 16.635,08 € IVA inclòs (21,00%)
Termini d'execució:
01/03/21 - 01/01/22
Àmbit geogràfic:
Granollers
Termini de presentació d'ofertes:
19/02/21 14:00 h
Observacions:
Aquesta licitació es tramita electronicament a través de la plataforma de licitació PIXELWARE:
https://licitacioelectronica.granollers.cat

L'accés a la plataforma és totalment GRATUÏT.
Per accedir a la plataforma PIXELWARE, els licitadors que no estiguin donats d'alta hauran de registrar-se seguint instruccions que consten en el plec de clàusules administratives particulars d'aquest expedient.
US RECOMANEM que verifiqueu el vostre programari amb temps suficient abans de la finalització del termini de presentació d'ofertes. Les ofertes que entrin fora del termini establert en la plataforma de licitació quedaran excloses.
Us recordem que teniu a la vostra disposició el Servei d'Atenció al Client de PIXELWARE a través del telèfon 91 803 66 27 de dilluns a divendres, excepte festius nacionals, de 08:00 a 18:00 h
Valor estimat del contracte:
16.497,60 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Licitació electrònica) :
Plataforma PIXELWARE
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
25/03/21
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 153 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic, es preveu formalitzar el contracte no més tard dels 15 dies hàbils següents a aquell en que es realitzi la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats en la forma prevista a l'article 151 .
Motiu d'adjudicació:
La millor oferta qualitat-preu .
Número d'ofertes rebudes:
7
Identitat d'empreses licitadores:
SERVICIOS PLENOS DE MANIPULACIÓN,SL SERVINFORM,SA CONSORCIO DE MANIPULADO Y SERVICIOS POSTAL INFORM FORMULARIS INTEL·LIGENTS, SL FORMATO3 SERVICIOS DE MARKETING DIRECTO SACECA GESTIÓN Y SERVICIOS SLU ROTAGRAMA, SL
Codi CPV:
79800000
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
ROTAGRAMA,SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
16.635,08 € amb IVA
Import sense IVA:
13.748,00 €

Documentació

 
Acords:
*Ídem que l'anterior .
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
La puntuació es troba detallada a l'informe d'adjudicació .
Informes Tècnics:
L'informe es troba enllaçat a l'acord d'adjudicació .
Condicions d'execució:
Les condicions d'execució queden establertes en el Plec de clàusules administratives particulars i el Plec de prescripcions tècniques particulars.
Resolució d'adjudicació :
2021_008 CERTIFICAT RESOLUCIO ADJUDICACIO SERVEI IMPRESSIO AVISOS PAGAMENTS (PADRONS) 2021.pdf PDF
2021_008 ANUNCI ADJUDICACIÓ SERVEI RETIRADA PLAQUES DE FIBROCIMENT - copia.pdf
PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya