Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractaciˇ P˙blica

 

Servei d'assessorament jurÝdic, econ˛mic, comptable, fiscal i laboral

Ďrgan de contractaciˇ:
AMB Informaciˇ i Serveis, SA
Codi d'expedient:
CPS 12/2020
Tipus de tramitaciˇ:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment d'adjudicaciˇ:
Obert
Compra p˙blica d'innovaciˇ:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitaciˇ
  • Adjudicaciˇ
  • Formalitzaciˇ

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripciˇ de la prestaciˇ:
Servei d'assessorament jurÝdic, econ˛mic, comptable, fiscal i laboral per AMB INFORMACIË I SERVEIS, S.A.
Pressupost de licitaciˇ:
159.000,00 € sense IVA 192.390,00 € IVA incl˛s (21,00%)
Durada del contracte:
3 anys
└mbit geogrÓfic:
Barcelona
Termini de presentaciˇ d'ofertes:
11/11/20 12:00 h
Valor estimat del contracte:
212.000,00 € sense IVA
Subhasta electr˛nica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Obertura de pliques (acte no p˙blic) Sobre A- Administratiu) :
16/11/20 11:30
Obertura de pliques (L'acte p˙blic d'obertura del Sobre B es realitzarÓ mitjanšant videoconferŔncia) :
02/12/20 11:00 En cas de voler assistir al mateix, Ús necessari enviar una peticiˇ expressa amb les dades identificatives de l'interessat abans de les 17:00 hores del dia 01 de desembre de 2020 a l'adreša de correu electr˛nic administracio@ambinformacio.cat, per tal de poder facilitar l'enllaš a la videoconferŔncia.
Obertura de pliques (L'acte p˙blic d'obertura del Sobre C es realitzarÓ mitjanšant videoconferŔncia) :
16/12/20 11:30 En cas de voler assistir al mateix, Ús necessari enviar una peticiˇ expressa amb les dades identificatives de l'interessat abans de les 09:00 hores del dia 16 de desembre de 2020 a l'adreša de correu electr˛nic administracio@ambinformacio.cat, per tal de poder facilitar l'enllaš a la videoconferŔncia.
Pr˛rroga:
Informaciˇ complementÓria sobre la pr˛rroga:
12 mesos
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicaciˇ

 
Es compra innovaciˇ:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicaciˇ del contracte:
10/01/21
Termini per a la formalitzaciˇ del contracte:
El contracte s'haurÓ de formalitzar dins del termini dels quinze dies hÓbils des de la notificaciˇ de l'adjudicaciˇ.
N˙mero d'ofertes rebudes:
3
Codi CPV:
79111000
Dades de l'empresa adjudicatÓria:
Denominaciˇ:
GABINETE ENRIQUE DE LA ORDEN, S.L.
Nacionalitat:
Espanya
Import:
145.200,00 € amb IVA
Import sense IVA:
120.000,00 €

Documentaciˇ

 
Acords:
El que consta a la Resoluciˇ d'adjudicaciˇ
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
El que consta a la Resoluciˇ d'adjudicaciˇ
Informes TŔcnics:
AMB-Informacio. CPS 122020.Informe valoracio Sobre B _def.pdf PDF
Condicions d'execuciˇ:
El que consta a la Resoluciˇ d'adjudicaciˇ
Resoluciˇ d'adjudicaciˇ :
AMB-Informacio 16. CPS 122020 Resolucio Adjudicacio _DEF.pdf PDF

Tauler d'avisos

AvÝs legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecciˇ de dades  |  © Generalitat de Catalunya