Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Servei de consultoria i assistència per a l'elaboració del pla de reactivació socioeconòmica COVID-19

Òrgan de contractació:
Institut Municipal d'Ocupació Salvador Seguí
Codi d'expedient:
2020.241.0.4642
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de consultors de direcció i serveis connexos
Procediment d'adjudicació:
Contracte menor
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte del present contracte menor serà la prestació del servei de consultoria i assistència com a suport a l'elaboració del pla de reactivació socioeconòmica COVID-19.
Aquest projecte es realitzarà dins dels paràmetres establerts en el Decret Llei 16/2020, de 5 de maig, de mesures urgents complementàries en matèria de transparència, ajuts de caràcter social, contractació i mobilitat per fer front a la COVID-19.
Pressupost de licitació:
12.355,37 € sense IVA 14.949,99 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
10 mesos
Àmbit geogràfic:
Lleida
Termini de presentació d'ofertes:
14/12/20 12:00 h
Valor estimat del contracte:
12.355,37 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Obertura de pliques :
14/12/20 13:00 Institut Municipal d'Ocupació Salvador Seguí

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
16/12/20
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 153.3 de la LCSP es prevu formalitzar els contracte dins del termini de 15 dies hàbils següents al que es realitzi la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats.
Per tant, s'estima com a data prevista de formalització del contracte el proper dia 18 de desembre del 2020.
Motiu d'adjudicació:
Millor valoració en els criteris d'adjudicació avaluables automàticament :
a) Millor oferta econòmica en relació als serveis prestats
b) Oferta amb més temps d'experiència professional en projectes similars a l'objecte del contracte: experiència en projectes d'assessorament a plans i programes estratègics i models de gestió a l'administració pública
Número d'ofertes rebudes:
3
Identitat d'empreses licitadores:
- TECHFORCE S.L.U. CIF: B62821152 - CONNEX STAFF S.L. CIF: B55546634 - BARCONS, PONT I ASSOCIATS CONSULTING S.L. CIF: B64131683
Codi CPV:
72224000
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
CONNEX STAFF S.L.
Nacionalitat:
Espanya
Import:
14.883,00 € amb IVA
Import sense IVA:
12.300,00 €

Documentació

 
Acords:
Veure Resolució d'adjudicació
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Veure informe d'adjdicació
Informes Tècnics:
Veure Informe d'adjudicació
Condicions d'execució:
Veure PCAP Pla Reactivació
Resolució d'adjudicació :
Resolució adjudicació PLA REACTIVACIÓ COVID 19 (1).pdf PDF
05 Informe adjudicació PLA REACTIVACIÓ.pdf
PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya