Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Servei de neteja de pintades i taques de pintura, eliminació de cartells i retirada de pancartes i altres elements similars de la via pública a la ciutat de Barcelona (2020-2023), amb mesures de contractació pública sostenible

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Barcelona
Unitat de contractació:
Gerència de Medi Ambient i Serveis Urbans
Codi d'expedient:
001/20000953
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació amb mesures de gestió eficient:
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Servei de neteja de pintades i taques de pintura, eliminació de cartells i retirada de pancartes i altres elements similars de la via pública a la ciutat de Barcelona (2020-2023), amb mesures de contractació pública sostenible. Exp.20200401
Pressupost de licitació:
12.501.532,89 € sense IVA 13.751.686,18 € IVA inclòs (10,00%)
Durada del contracte:
36 anys
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
20/10/20 14:00 h
Valor estimat del contracte:
19.212.815,34 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
El present contracte pordrà prorrogar-se per 12 mesos més
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
14/12/20
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb l'article 50.1.d) i 153.3 LCSP, el contracte no es podrà formalitzar fins que hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació a les empreses licitadores. Si un cop finalitzat aquest termini no s'ha interposat recurs especial previst a l'article 44 LCSP que impliqui la suspensió del procediment, o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió, es requerirà a l'empresa adjudicatària perquè en un termini no superior a 5 dies a partir de la data següent a la de recepció del requeriment es procedeixi a la formalització del contracte
Motiu d'adjudicació:
Per ser l'oferta econòmica més avantatjosa tenint en compte la millor relació qualitat-preu amb l'objectiu d'obtenir ofertes de gran qualitat
Número d'ofertes rebudes:
4
Identitat d'empreses licitadores:
FCC MEDIAMBIENTE, S.A.U;CESPA, COMPAÑÍA ESPAÑOLA DE SERVICIOS PÚBLICOS AUXILIARES, S.A.; OHL SERVICIOS INGESAN, SA; CORPORACION CLD SERVICIOS URBANOS DE TRATAMIENTO DE RESIDUOS, SL
Codi CPV:
90690000
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
FCC MEDIO AMBIENTE SA
Nacionalitat:
Espanya
Import:
13.751.686,10 € amb IVA
Import sense IVA:
12.501.532,89 €

Documentació

 
Acords:
001-20000953-ACTA MESA.pdf
PDF
001-20000953-ACTA MESA(2).PDF
PDF
001-20000953-ACTA MESA(1).PDF
PDF
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Veure quadres en els informes tècnics
Informes Tècnics:
001-20000953-INFORME OFERTES PRESUMPCIO D'ANORMALITAT.pdf
PDF
001-20000953-INFORME VALORACIO OFERTES.pdf
PDF
Condicions d'execució:
Les establertes a la clàusula 20 del PCAP
Resolució d'adjudicació :
001-20000953-DECRET ADJUDICACIO.pdf PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya