Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

SERVEIS CONSISTENTS EN EL CONTROL D'ACCÉS A EDIFICIS EN TRES MODALITATS (AUXILIARS DE SERVEI, TAQUILLERS/ES I ACOMODADORS/ES DE SALA), PER A LES INSTAL·LACIONS, EQUIPAMENTS I ACTIVITATS GESTIONADES PER SPM VILADECANS QUALITAT, SL PER ENCÀRREC DE L'AJUNTAMENT DE VILADECANS

Òrgan de contractació:
Viladecans Qualitat, S.L.
Codi d'expedient:
345/18
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Serveis consistents en el control d'accés a edificis en tres modalitats (auxiliars de servei, taquillers/es i acomodadors/es de sala), per a les instal·lacions, equipaments i activitats gestionades per S.P.M. VILADECANS QUALITAT, S.L. per encàrrec de l'Ajuntament de Viladecans
Pressupost de licitació:
194.000,00 € sense IVA 234.740,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 any
Àmbit geogràfic:
Viladecans
Termini de presentació d'ofertes:
03/05/19 14:00 h
Valor estimat del contracte:
897.320,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
La durada del contracte és de un (1) any, amb tres (3) pròrrogues possibles, potestatives per a VIQUAL i obligatòries per l'adjudicatari
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'adjudicació

 
Descripció dels lots:
Número de lot:
1
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
AUXILIARS DE SERVEIS
Data d'adjudicació del contracte:
04/12/20
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el PCAP i amb la Llei de LSCP
Motiu d'adjudicació:
És el licitador que ha obtingut la millor puntuació al lot núm. 1 del contracte en la suma dels criteris subjectes a judici de valor i criteris de valoració automàtica, amb un total de 89,91 punts.
Codi CPV:
79714000
Número d'ofertes rebudes:
7
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
Eulen, s.a.
Nacionalitat:
Espanya
Import:
147.136,00 € amb IVA
Import sense IVA:
121.600,00 €
Número de lot:
2
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
TAQUILLERS
Data d'adjudicació del contracte:
04/12/20
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el PCAP i la llei LCSP.
Motiu d'adjudicació:
És el licitador que ha obtingut la millor puntuació al lot núm. 2 del contracte en la suma dels criteris subjectes a judici de valor i criteris de valoració automàtica, amb un total de 84,00 punts.
Codi CPV:
71326000
Número d'ofertes rebudes:
5
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
I.S.M., S.L.
Nacionalitat:
Espanya
Import:
12.523,50 € amb IVA
Import sense IVA:
10.350,00 €
Número de lot:
3
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
ACOMODADORS DE SALA
Data d'adjudicació del contracte:
04/12/20
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el PCAP i la llei LCSP.
Motiu d'adjudicació:
És el licitador que ha obtingut la millor puntuació al lot núm. 3 del contracte en la suma dels criteris subjectes a judici de valor i criteris de valoració automàtica, amb un total de 84,00 punts.
Codi CPV:
71326000
Número d'ofertes rebudes:
6
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
I.S.M.,S.L.
Nacionalitat:
Espanya
Import:
44.528,00 € amb IVA
Import sense IVA:
36.800,00 €

Documentació

 
Acords:
40 PAM 345 18.pdf PDF
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Veure quadre annex a la proposta d'adjudicacio subscrita per la Mesa de Contractació ("PAM 345 18").
Informes Tècnics:
Veure publicacions anteriors de les actes de la Mesa de Contratació.
Condicions d'execució:
Les determinades al PCAP.
Resolució d'adjudicació :
42 RA 345 18.pdf PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya