Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractaciˇ P˙blica

AvÝs

Us comuniquem que, temporalment, les publicacions anteriors a l'any 2019 no estan accessibles des del Portal de la Plataforma de serveis de contractaciˇ p˙blica. En el cas que necessiteu disposar d'alguna d'aquestes publicacions, cal que ho demaneu a l'˛rgan de contractaciˇ que ha fet la publicaciˇ.

 

CONTRACTE DE SUBMINISTRAMENT, TRANSPORT I DESC└RREGA DELS LOTS DE NADAL PER AL PERSONAL DEL CONSELL COMARCAL DEL VALL╚S ORIENTAL AMB MOTIU DE LES FESTES DE NADAL

Ďrgan de contractaciˇ:
Consell Comarcal del VallŔs Oriental
Unitat de contractaciˇ:
GER╚NCIA
Codi d'expedient:
2020-21-Sub
Tipus de tramitaciˇ:
Ordinari
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisiciˇ
Procediment d'adjudicaciˇ:
Obert
Simplificat de tramitaciˇ sumÓria:
Compra p˙blica d'innovaciˇ:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitaciˇ
  • Adjudicaciˇ
  • Formalitzaciˇ

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripciˇ de la prestaciˇ:
L'objecte d'aquest contracte Ús el subministrament, transport i descarrega de lots de Nadal per al personal del Consell Comarcal del VallŔs Oriental.

L'abast del contracte inclou:

a) El subministrament dels lots de Nadal
b) El transport i el lliurament al Consell Comarcal del VallŔs Oriental, d'acord amb les quantitats estimades que estan en el Plec.

El numero de persones que ha de rebre el lot de Nadal del Consell Comarcal Ús de 215 persones.
Pressupost de licitaciˇ:
11.061,75 € sense IVA 11.061,75 € IVA incl˛s (0,00%)
Durada del contracte:
1 any
└mbit geogrÓfic:
Granollers
Termini de presentaciˇ d'ofertes:
26/11/20 11:00 h
Valor estimat del contracte:
34.831,65 € sense IVA
Subhasta electr˛nica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pr˛rroga:
Informaciˇ complementÓria sobre la pr˛rroga:
Dues pr˛rrogues d'un any de durada cadascuna
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'adjudicaciˇ

 
Es compra innovaciˇ:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicaciˇ del contracte:
02/12/20
Termini per a la formalitzaciˇ del contracte:
La formalitzaciˇ del contracte es realitzarÓ mitjanšant la signatura d'acceptaciˇ per part del contractista de la resoluciˇ d'adjudicaciˇ.
N˙mero d'ofertes rebudes:
3
Codi CPV:
15800000
Dades de l'empresa adjudicatÓria:
Denominaciˇ:
FUNDACIË PRIVADA ILERSIS
Nacionalitat:
Espanya
Import:
56,82 € amb IVA
Import sense IVA:
49,44 €

Documentaciˇ

 
Acords:
Aquesta informaciˇ es troba en la resoluciˇ d'adjudicaciˇ que s'annexa
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Aquesta informaciˇ es troba en la resoluciˇ d'adjudicaciˇ que s'annexa
Informes TŔcnics:
Aquesta informaciˇ es troba en la resoluciˇ d'adjudicaciˇ que s'annexa
Condicions d'execuciˇ:
Estan previstes al PCAP
Resoluciˇ d'adjudicaciˇ :
DECRET ADJUDICACIO.pdf PDF

Tauler d'avisos

AvÝs legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecciˇ de dades  |  © Generalitat de Catalunya