Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

504/2020 Contracte d'emergència pel Subministrament d'emissores de radiocomunicació per a la Policia Municipal de Sabadell.

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Sabadell
Codi d'expedient:
504/2020
Tipus de tramitació:
Emergència
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Les emissores de radiocomunicació utilitzades pels agents de Policia Municipal de Sabadell tenen un ús compartit, és a dir, agents de diversos torns utilitzen el mateix equip, però les característiques del material de fabricació d'aquests aparells fan necessària una higiene continuada i dificulten el fet de compartir. Atès que poden ser una font de contagi, per evitar-ho, s'han establert protocols de neteja dels terminals de radiocomunicació. Però una desinfecció continuada d'aquests dispositius electrònics està provocant fallides en els terminals, ja que aquests no són compatibles amb els líquids de desinfecció. Pels motius indicats, és molt important que cada agent disposi del seu terminal de radiocomunicació.
Pressupost de licitació:
117.441,00 € sense IVA 142.103,61 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
11 mesos
Àmbit geogràfic:
Sabadell
Observacions:
La disposició final segona del Reial Decret Llei 9/2020, de 27 de març, pel qual s'adopten mesures complementàries, en l'àmbit laboral, per a pal·liar els efectes derivats del COVID-19, va modificar l'article 16 del Reial Decret Llei 7/2020, de 12 de març, pel qual s'adopten mesures urgents per respondre a l'impacte econòmic del COVID-19, establint que l'adopció de qualsevol mesura directa o indirecta per part de les entitats del sector públic per a fer front al COVID-19 justificarà la necessitat d'actuar de manera immediata amb aplicació de l'article 120 de la LCSP.
Valor estimat del contracte:
117.441,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
07/07/20
Termini per a la formalització del contracte:
De conformitat amb l'article 153.6 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del sector públic, els contractes tramitats d'emergència es podran executar amb caràcter previ a la seva formalització.
Número d'ofertes rebudes:
1
Identitat d'empreses licitadores:
ZENON DIGITAL RADIO SL B65135410
Codi CPV:
32344210
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
ZENON DIGITAL RADIO SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
142.103,61 € amb IVA
Import sense IVA:
117.441,00 €

Documentació

 
Acords:
Veure Acord emergència.
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Veure Acord emergència.
Informes Tècnics:
Informe tecnic.pdf PDF
Condicions d'execució:
Veure Acord emergència.
Resolució d'adjudicació :
Acord emergencia.pdf PDF
Informe juridic.pdf
PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya