Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

INCIDÈNCIA RESOLTA: la incidència tècnica en el sistema d'agregació de la informació amb la Plataforma de Contratación del Sector Público del Estado (PLACSP) ja ha estat resolta. Les publicacions del 16 al 22 de juliol de la PLACSP ja es poden consultar des del cercador de la Plataforma. Així mateix, des del 23 de juliol, ja s'incorporen correctament les publicacions de la PLACSP en el correu de subscripcions. Les publicacions del 16 al 22 de juliol s'hauran de consultar des del cercador del Portal de la Plataforma.

 

contracte mixt de serveis i subministraments relatiu al subministrament d'un nou sistema integral de registre, gestió i tramitació d'expedients electrònics per a l'Ajuntament del Vendrell

Òrgan de contractació:
Ajuntament del Vendrell
Codi d'expedient:
37/2018
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'informàtica i serveis connexos
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
Canvi d'empresa adjudicatària per no haver pogut formalitzar-se el contracte amb l'empresa que va resultar adjudicatària en primer lloc.

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte del contracte són serveis i subministraments necessaris par a implantar i mantenir un sistema de registre, gestió i tramitació d'expedients per a l'Ajuntament del Vendrell
Pressupost de licitació:
163.080,00 € sense IVA 197.326,80 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
4 anys
Àmbit geogràfic:
Vendrell
Termini de presentació d'ofertes:
26/06/19 14:00 h
Valor estimat del contracte:
195.696,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
14/09/20
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb l'article 153.3 LCSP es preveu formalitzar el contracte un cop transcorreguts 15 dies hàbils comptadors des de la data en què es remeti la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats. Finalitzat aquest termini, es requerirà a l'adjudicatari per a que formaliitzi el contracte en un termini no superior a 5 dies naturals comptadors des del següent al que s'hagués rebut el requeriment (sempre que no s'hagi interposat recurs en el qual s'hagi demanat la suspensió de la formalització del contracte).
Número d'ofertes rebudes:
2
Identitat d'empreses licitadores:
GUADALTEL SA AUDIFILM CONSULTING S.L.U
Codi CPV:
72212900
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
AUDIFILM CONSULTING S.L.U
Nacionalitat:
Espanya
Import:
196.020,00 € amb IVA
Import sense IVA:
162.000,00 €

Documentació

 
Acords:
Es poden consultar en el decret d'adjudicació del contracte
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Es pot consultar en el decret d'adjudicació i en els informes tècnics
Informes Tècnics:
informe_valoracio sobre B.pdf
PDF
informe_valoracio_automatica_C.pdf
PDF
Condicions d'execució:
Les que figuren en l'apartat Q del quadre de característiques del plec de clàusules administratives i econòmiques particulars del contracte.
Resolució d'adjudicació :
200917 Certificat acord JGL adjudicació Gestor.pdf PDF
200917 Certificat acord JGL adjudicació Gestor.pdf
PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya