Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractaciˇ P˙blica

 

contracte mixt de serveis i subministraments relatiu al subministrament d'un nou sistema integral de registre, gestiˇ i tramitaciˇ d'expedients electr˛nics per a l'Ajuntament del Vendrell

Ďrgan de contractaciˇ:
Ajuntament del Vendrell
Codi d'expedient:
37/2018
Tipus de tramitaciˇ:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'informÓtica i serveis connexos
Procediment d'adjudicaciˇ:
Obert
Compra p˙blica d'innovaciˇ:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitaciˇ
  • Adjudicaciˇ
  • Formalitzaciˇ

Descripciˇ de l'esmena:
Canvi d'empresa adjudicatÓria per no haver pogut formalitzar-se el contracte amb l'empresa que va resultar adjudicatÓria en primer lloc.

Dades del contracte

 
Descripciˇ de la prestaciˇ:
L'objecte del contracte sˇn serveis i subministraments necessaris par a implantar i mantenir un sistema de registre, gestiˇ i tramitaciˇ d'expedients per a l'Ajuntament del Vendrell
Pressupost de licitaciˇ:
163.080,00 € sense IVA 197.326,80 € IVA incl˛s (21,00%)
Durada del contracte:
4 anys
└mbit geogrÓfic:
Vendrell
Termini de presentaciˇ d'ofertes:
26/06/19 14:00 h
Valor estimat del contracte:
195.696,00 € sense IVA
Subhasta electr˛nica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'adjudicaciˇ

 
Es compra innovaciˇ:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicaciˇ del contracte:
14/09/20
Termini per a la formalitzaciˇ del contracte:
D'acord amb l'article 153.3 LCSP es preveu formalitzar el contracte un cop transcorreguts 15 dies hÓbils comptadors des de la data en quŔ es remeti la notificaciˇ de l'adjudicaciˇ als licitadors i candidats. Finalitzat aquest termini, es requerirÓ a l'adjudicatari per a que formaliitzi el contracte en un termini no superior a 5 dies naturals comptadors des del segŘent al que s'haguÚs rebut el requeriment (sempre que no s'hagi interposat recurs en el qual s'hagi demanat la suspensiˇ de la formalitzaciˇ del contracte).
N˙mero d'ofertes rebudes:
2
Identitat d'empreses licitadores:
GUADALTEL SA AUDIFILM CONSULTING S.L.U
Codi CPV:
72212900
Dades de l'empresa adjudicatÓria:
Denominaciˇ:
AUDIFILM CONSULTING S.L.U
Nacionalitat:
Espanya
Import:
196.020,00 € amb IVA
Import sense IVA:
162.000,00 €

Documentaciˇ

 
Acords:
Es poden consultar en el decret d'adjudicaciˇ del contracte
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Es pot consultar en el decret d'adjudicaciˇ i en els informes tŔcnics
Informes TŔcnics:
informe_valoracio sobre B.pdf
PDF
informe_valoracio_automatica_C.pdf
PDF
Condicions d'execuciˇ:
Les que figuren en l'apartat Q del quadre de caracterÝstiques del plec de clÓusules administratives i econ˛miques particulars del contracte.
Resoluciˇ d'adjudicaciˇ :
200917 Certificat acord JGL adjudicació Gestor.pdf PDF
200917 Certificat acord JGL adjudicació Gestor.pdf
PDF
AvÝs legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecciˇ de dades  |  © Generalitat de Catalunya