Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Contractació per lots de l'adquisició i la implementació d'una solució tecnològica de suport a l'administració electrònica i dels serveis de consultoria i desplegament del gestor documental del Parlament de Catalunya

Òrgan de contractació:
Parlament de Catalunya
Codi d'expedient:
PARLC-2020-00084
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'informàtica i serveis connexos
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte d'aquesta licitació és proveir el Parlament de Catalunya d'una solució d'administració electrònica que incorpori diverses eines i funcionalitats per a donar resposta als requeriments de registre de documents, de tramitació de procediments i de desplegament de l'eina de gestió documental, i també dels serveis d'instal·lació, de configuració, de parametrització, d'integració i d'adaptació de la solució i d'altres serveis associats a l'execució del contracte.
Pressupost de licitació:
475.000,00 € sense IVA 574.750,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
3 anys
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
25/05/20 13:59 h
Valor estimat del contracte:
475.000,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Obertura de pliques (Sobre C_Documentación criterios de adjudicación cuantificables automáticamente) :
16/06/20 12:00
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Descripció dels lots:
Número de lot:
1
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Adquisició i implementació d'una solució tecnològica de suport a l'administració electrònica
Data d'adjudicació del contracte:
15/09/20
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 153.3 de la LCSP es preveu formalitzar el contracte un cop transcorreguts 15 dies hàbils comptadors des de la data en què es remeti la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats. Finalitzat aquest termini, es requerirà a l'adjudicatari per a que formalitzi el contracte en un termini no superior a 5 dies naturals comptadors des del següent al que s'hagués rebut el requeriment (sempre que no s'hagi interposat recurs en el qual s'hagi demanat la suspensió de la formalització del contracte).
Motiu d'adjudicació:
Oferta més avantatjosa
Codi CPV:
72210000
Número d'ofertes rebudes:
2
Identitat d'empreses licitadores:
GUADALTEL, SA; AUDIFILM CONSULTING, SLU
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
AUDIFILM CONSULTING, SLU
Nacionalitat:
Espanya
Import:
215.380,00 € amb IVA
Import sense IVA:
178.000,00 €
Número de lot:
2
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Serveis de consultoria i desplegament del gestor documental
Data d'adjudicació del contracte:
15/09/20
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 153.3 de la LCSP es preveu formalitzar el contracte un cop transcorreguts 15 dies hàbils comptadors des de la data en què es remeti la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats. Finalitzat aquest termini, es requerirà a l'adjudicatari per a que formalitzi el contracte en un termini no superior a 5 dies naturals comptadors des del següent al que s'hagués rebut el requeriment (sempre que no s'hagi interposat recurs en el qual s'hagi demanat la suspensió de la formalització del contracte).
Motiu d'adjudicació:
Oferta avantatjosa
Codi CPV:
72200000
Número d'ofertes rebudes:
1
Identitat d'empreses licitadores:
AVANTTIC CONSULTORÍA TECNOLÓGICA, SL
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
AVANTTIC CONSULTORÍA TECNOLÓGICA, SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
246.598,00 € amb IVA
Import sense IVA:
203.800,00 €

Documentació

 
Acords:
1.Acta_ConstMesa_SobA_2020-084_vp.pdf
PDF
1.Acta_SobB_2020-084_vp.pdf
PDF
3.Acta_inf_tècnic_SB_2020-084_vp.pdf
PDF
1.Acta_SobC_2020-084_vp.pdf
PDF
2.Certificat_AM_classificació_2020-084_vp.pdf
PDF
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
1.Calcul_SobC_2020-084_Lot1_vp.pdf
PDF
1.Calcul_SobC_2020-084_Lot2_vp.pdf
PDF
Informes Tècnics:
2.Inf_tec_Lot 1 i 2_2020-084_vp.pdf PDF
Condicions d'execució:
Les establertes en els plecs de clàusules administratives
Resolució d'adjudicació :
2.Certificat_AM_adj_vp.pdf PDF

Tauler d'avisos

Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya