Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

CONTRACTE DE SERVEIS DIRECCIÓ D'OBRA FACULTATIVA i COORDINACIÓ DE SEGURETAT I SALUT DE L'OBRA: REHABILITACIÓ COS CENTRAL EDIFICI AJUNTAMENT

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Castellbell i el Vilar
Codi d'expedient:
EXP: 36/2020
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació simplificada:
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Contracte de SERVEIS de Direcció d'Obra, Direcció d'Execució i Coordinació de Seguretat i Salut de les obres de REHABILITACIÓ DEL COS CENTRAL DE L'EDIFIC DE L'AJUNTAMENT DE CASTELLBELL I EL VILAR, que compren els següents projectes tècnics:
-Projecte bàsic i d'execució d'arquitectura : rehabilitació de cos central pati i formació de planta sotacoberta a l'Ajuntament de Castellbell i el Vilar ( amb pressupost 572.704'34¤. IVA inclòs)
-Projecte bàsic i d'execució definint les instal.lacions elèctrica, calefacció, climatització, ventilació i protecció contra incendis a l'actual edifici de l'Ajuntament (amb pressupost 189.614'03¤ IVA inclòs)
Pressupost de licitació:
57.826,94 € sense IVA 69.970,60 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
3 anys 7 mesos
Àmbit geogràfic:
Castellbell i el Vilar
Termini de presentació d'ofertes:
20/02/20 23:59 h
Observacions:
El present contracte consta de 2 LOTS:
-LOT 1: Direcció Facultativa de l'obra (director/a d'obra i director/a d'execució)
-LOT 2: Coordinador/a de seguretat i salut
Valor estimat del contracte:
57.826,94 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Descripció dels lots:
Número de lot:
1
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
LOT 1- DIRECCIÓ FACULTATIVA DE L'OBRA (DIRECTOR/A D'OBRA I DIRECTOR/A D'EXECUCIÓ)
Data d'adjudicació del contracte:
30/06/20
Termini per a la formalització del contracte:
La formalització del contracte s'efectuarà un cop transcorregut el termini mínim de 15 dies hàbils des que es remeti a les empreses licitadores la notificació de l'adjudicació.
Motiu d'adjudicació:
El que consta a l'acord d'adjudicació de data 30 de juny de 2020
Codi CPV:
45111230
Número d'ofertes rebudes:
5
Identitat d'empreses licitadores:
SERGIO SALVADOR CARREÑO; ROMAN DOMÈNECH BARRENECHE; JORDI BALARI MUÑOZ;SONIA URBINA SAMPEDRO; INSERAIL, S.L
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
INSERAIL, S.L
Nacionalitat:
Espanya
Import:
56.689,71 € amb IVA
Import sense IVA:
46.851,00 €
Número de lot:
2
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
LOT 2- COORDINADOR/A DE SEGURETAT I SALUT
Data d'adjudicació del contracte:
30/06/20
Termini per a la formalització del contracte:
La formalització del contracte s'efectuarà un cop transcorregut el termini mínim de 15 dies hàbils des que es remeti a les empreses licitadores la notificació de l'adjudicació.
Motiu d'adjudicació:
El que consta a l'acord d'adjudicació de data 30/06/2020
Codi CPV:
45111230
Número d'ofertes rebudes:
1
Identitat d'empreses licitadores:
ASSISTÈNCIA DE COORDINACIÓ DE SEGURETAT, S.L
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
ASISTENCIA DE COORDINACIÓ DE SEGURETAT, S.L
Nacionalitat:
Espanya
Import:
9.583,20 € amb IVA
Import sense IVA:
7.920,00 €

Documentació

 
Acords:
Veure acords de l'Acta de la Mesa de Contractació Permanent publicada en aquest Perfil del Contractant
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Veure acords de l'Acta de la mesa de Contractació Permanent publicada en aquest Perfil del Contractant
Informes Tècnics:
Veure acords de l'Acta de la Mesa de Contractació Permanent publicada en aquest Perfil del Contractant
Condicions d'execució:
Les que s'estableixen a la clàusula dinovena del Plec de Clàusules Administratives particulars
Resolució d'adjudicació :
Certificat d'acord.pdf PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya