Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

19-111 PRESTACIÓ DEL SERVEI D'ASSESSORAMENT JURÍDIC A LES DONES USUÀRIES DEL CENTRE D'INFORMACIÓ I RECURSOS PER A LES DONES (CIRD)

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Cornellà de Llobregat
Unitat de contractació:
Contractació General
Codi d'expedient:
19-111
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
serveis jurídics
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Prestació del servei d'assessorament jurídic a les dones usuàries del Centre d'Informació i Recursos per a les Dones (CIRD)
Pressupost de licitació:
43.560,00 € sense IVA 52.707,60 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Cornellà de Llobregat
Termini de presentació d'ofertes:
12/03/20 14:00 h
Valor estimat del contracte:
108.900,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
El contracte és podrà prorrogar per el mateix període del contracte, dos anys, del 1 de maig de 2022 al 30 d'abril de 2024, més una pròrroga d'un any més, que anirà de l'1 de maig de 2024 al 30 d'abril de 2025, prèvia conformitat expressa de les parts.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
31/07/20
Termini per a la formalització del contracte:
Formalitzar aquest contracte en document administratiu de conformitat al que disposa l'article 153.3 de la Llei 9/2017 de CSP, de 8 de novembre, en un termini no superior a cinc dies, comptats des del següent a aquell en que l'adjudicatari rebi el requeriment de formalització, una vegada transcorregut el termini de quinze dies hàbils des de que es remeti la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats, sense que s'hagi interposat recurs que porti aparellada la suspensió de la formalització del contracte.
Motiu d'adjudicació:
Ser l'oferta més avantatjosa per aquest Ajuntament i complir tots els requisits fixats al Plec de Condicions aprovat per regir el present procediment, constant a l'expedient i al Perfil del Contractant les actes de la Mesa de Contractació, contenint tota la informació del procés.
Número d'ofertes rebudes:
4
Identitat d'empreses licitadores:
1. OLGA FERRER RUBIO 2. ASSITÈNCIA I GESTIÓ INTEGRAL, FUNDACIÓ AGI 3. PAOLA SALLÉS FARRERA 4. DONES JURISTES
Codi CPV:
79111000
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
PAOLA SALLÉS FARRERA
Nacionalitat:
Espanya
Import:
46.851,20 € amb IVA
Import sense IVA:
38.720,00 €

Documentació

 
Acords:
Veure Acord d'adjudicació
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Veure Actes
Informes Tècnics:
Veure Actes
Condicions d'execució:
Veure clàusula 32 del PCAP
Resolució d'adjudicació :
19-111 PROPOSTA ACORD ADJUDICACIO.pdf PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya