Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

CONTRACTE DE SERVEIS MIXT DELS TREBALLS DE LA CONSERVACIÓ INTEGRAL DE L'ARBRAT

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Granollers
Codi d'expedient:
2019/073 (185/2019/48)
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de manteniment i reparació
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
Adjudicació Lot 2
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Servei mixt de neteja dels centres educatius públics i municipals de l'Ajuntament de Granollers
Pressupost de licitació:
308.720,48 € sense IVA 360.793,68 € amb diferents tipus d'IVA
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Granollers
Termini de presentació d'ofertes:
13/09/19 14:00 h
Observacions:
Aquesta licitació es tramita electronicament a través de la plataforma de licitació VORTAL:
https://community.vortal.biz/PRODSTS/Users/Login/Index?currentLanguage=ca&SkinName=aytogranollers
L'accés a la plataforma és totalment GRATUÏT.
Per accedir a la plataforma VORTAL, els licitadors que no estiguin donats d'alta hauran de registrar-se seguint instruccions que consten en el plec de clàusules administratives particulars d'aquest expedient.
US RECOMANEM que verifiqueu el vostre programari amb temps suficient abans de la finalització del termini de presentació d'ofertes. Les ofertes que entrin fora del termini establert en la plataforma de licitació quedaran excloses.
Us recordem que teniu a la vostra disposició el Servei d'Atenció al Client de VORTAL a través del correu info@vortal.es o a través del 902 02 02 90 de dilluns a divendres de 09:00 a 19:00 h
Valor estimat del contracte:
740.929,15 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Obertura de pliques (Licitació electrònica) :
16/09/19 10:00 Plataforma VORTAL
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
La durada del contracte es podrà prorrogar per acord de l'òrgan de contractació per a 24 mesos més
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'adjudicació

 
Descripció dels lots:
Número de lot:
1
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Poda i control de plagues
Data d'adjudicació del contracte:
04/02/20
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 153 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic, si el contracte és susceptible de recurs especial en matèria de contractació conforme l'article 44, la formalització no podrà efectuar-se abans de que transcorrin 15 dies hàbils des de que es remeti la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats.
Es requerira a l'adjudicatari per a que formalitzi el contracte en un termini no superior a 5 dies naturals comptadors des del següent al que s'hagués rebut el requeriment (sempre que no s'hagi interposat recurs en el qual s'hagi demanat la suspensió de la formalització del contracte).

Per tant, s'estima com a data prevista de formalització del contracte el proper dia 06 de març de 2020
Motiu d'adjudicació:
Millor oferta qualitat-preu
Codi CPV:
77311000
Número d'ofertes rebudes:
1
Identitat d'empreses licitadores:
AMBIENTALIA WORLD, SL
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
AMBIENTALIA WORLD, SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
177.523,64 € amb IVA
Import sense IVA:
151.260,10 €
Número de lot:
2
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Renovació i implantació
Data d'adjudicació del contracte:
30/06/20
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 153 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic, si el contracte és susceptible de recurs especial en matèria de contractació conforme l'article 44, la formalització no podrà efectuar-se abans de que transcorrin 15 dies hàbils des de que es remeti la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats.
Es requerira a l'adjudicatari per a que formalitzi el contracte en un termini no superior a 5 dies naturals comptadors des del següent al que s'hagués rebut el requeriment (sempre que no s'hagi interposat recurs en el qual s'hagi demanat la suspensió de la formalització del contracte).

Per tant, s'estima com a data prevista de formalització del contracte el proper dia 29 de juliol de 2020
Motiu d'adjudicació:
La millor oferta qualitat-preu
Codi CPV:
77311000
Número d'ofertes rebudes:
3
Identitat d'empreses licitadores:
JARDINERIA I VIVERS SANT ISCLE, SL LA CYCA PROJECTS & SERVICES, SL TALHER, SA
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
Talher SA
Nacionalitat:
Espanya
Import:
183.270,04 € amb IVA
Import sense IVA:
157.460,38 €

Documentació

 
Acords:
*Ídem que l'anterior.
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
La puntuació es troba detallada a l'acord d'adjudicació.
Informes Tècnics:
2019_073 INFORME VALORACIO FINAL (LOT 1).pdf PDF
Condicions d'execució:
Trobareu les condicions d'execució al plec de clàusules administratives particulars.
Resolució d'adjudicació :
2019_073 CERTIFICAT ACORD JGL SERVEI CONSERVACIÓ ARBRAT LOT 1.pdf
PDF
2019_073 CERTIFICAT ACORD JGL ADJUDICACIÓ SERVEI CONSERVACIÓ ARBRAT LOT 2.pdf
PDF
2019_073 ANUNCI ADJUDICACIO LOT 1 SERVEI CONSERVACIÓ ARBRAT.pdf
PDF
2019_073 ANUNCI ADJUDICACIO LOT 2 SERVEI CONSERVACIÓ ARBRAT.pdf
PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya