Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractaciˇ P˙blica

 

SERVEIS GR└FICS PER A LA IMPRESSIË, EMMAGATZEMATGE I TRANSPORT DE DIFERENTS SUPORTS DE COMUNICACIË

Ďrgan de contractaciˇ:
Teatre Lliure-Teatre P˙blic de Barcelona
Codi d'expedient:
8/2020
Tipus de tramitaciˇ:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment d'adjudicaciˇ:
Obert
Compra p˙blica d'innovaciˇ:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitaciˇ
  • Adjudicaciˇ
  • Formalitzaciˇ

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripciˇ de la prestaciˇ:
L'objecte del contracte actual Ús l'execuciˇ dels serveis d'impressiˇ per la Fundaciˇ Teatre Lliure - Teatre P˙blic de Barcelona
Pressupost de licitaciˇ:
168.000,00 € sense IVA 203.280,00 € IVA incl˛s (21,00%)
Durada del contracte:
3 anys
└mbit geogrÓfic:
Barcelona
Termini de presentaciˇ d'ofertes:
18/05/20 14:00 h
Observacions:
Que la tramitaciˇ del contracte amb n˙mero d'expedient 8/2020 Ús indispensable per permetre al Lliure mantenir la seva activitat i el funcionament dels seus serveis bÓsics, evitar-ne la paralitzaciˇ i assegurar la represa de l'activitat un cop deixin d'estar vigents les mesures dictades a l'empara de l'estat d'alarma declarat mitjanšant el Reial Decret 463/2020, de 14 de marš, pel qual es declara l'estat d'alarma per a la gestiˇ de la situaciˇ de crisi sanitÓria ocasionada pel COVID-19.

Que el marc legal vigent durant l'estat d'alarma esmentat, permet tramitar els procediments que es considerin indispensables per garantir a la Fundaciˇ Teatre Lliure - Teatre P˙blic de Barcelona mantenir la seva activitat i el funcionament dels seus serveis bÓsics, evitar-ne la paralitzaciˇ i assegurar la represa de l'activitat un cop deixin d'estar vigents les mesures dictades a l'empara de l'estat d'alarma.

Que, en conseqŘŔncia, l'˛rgan de contractaciˇ ha resolt continuar amb la tramitaciˇ del procediment d'adjudicaciˇ del contracte de serveis grÓfics per a la impressiˇ, emmagatzematge i transport de diferents suports de comunicaciˇ.
Valor estimat del contracte:
168.000,00 € sense IVA
Subhasta electr˛nica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicaciˇ

 
Es compra innovaciˇ:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicaciˇ del contracte:
12/06/20
Termini per a la formalitzaciˇ del contracte:
La formalitzaciˇ no podrÓ efectuar-se abans que transcorrin els 15 dies hÓbils per a la interposiciˇ del recurs especial des que es remeti la notificaciˇ de l'adjudicaciˇ a les empreses presentades al procediment
N˙mero d'ofertes rebudes:
7
Codi CPV:
79800000
Dades de l'empresa adjudicatÓria:
Denominaciˇ:
DILOGRAF S.L.
Nacionalitat:
Espanya
Import:
203.280,00 € amb IVA
Import sense IVA:
168.000,00 €

Documentaciˇ

 
Acords:
8. Acord obertura sobre C- Impressions.pdf PDF
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Quadre comparatiu - 8_2020.pdf PDF
Informes TŔcnics:
7. Informe tècnic sobre B- Impressions.docx DOC
Condicions d'execuciˇ:
Veure l'apartat T del QUADRE-RESUM DE CARACTER═STIQUES
Resoluciˇ d'adjudicaciˇ :
9. Resolució adjudicació contracte - Impressions.pdf PDF

Tauler d'avisos

AvÝs legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya