Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

23.11.2020 ACTUALIZACIÓ AVÍS: LA PLATAFORMA DE SERVEIS DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA I LES EINES DE LICITACIÓ ELECTRÒNICA ESTAN AFECTADES PER UNA INCIDÈNCIA TÈCNICA. EL SERVEI ES TROBA OPERATIU DES DEL DIA 4.11.2020 TOT I QUE ES PODEN PRODUIR AFECTACIONS PUNTUALS EN EL RENDIMENT DE LES EINES.

 

Servei d'assistència tècnica per a la direcció d'obra, direcció d'execució i coordinació de seguretat i salut de la rehabilitació de la Cúpula de la capella de l'antic Convent del Recinte de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Òrgan de contractació:
Fundació Privada Hospital de la Santa Creu i Sant Pau
Codi d'expedient:
LICFP 20/01
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'arquitectura, serveis d'enginyeria i serveis integrats d'enginyeria, serveis de planificació urbana i serveis d'arquitectura paisatgista. Serveis connexos de consultors en ciència i tecnologia. Serveis d'assaigs i anàlisis tècnics
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació simplificada:
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte del present contracte consisteix en la prestació del servei d'assistència tècnica per a la Direcció d'obra, Direcció d'execució i coordinació de seguretat i salut de la rehabilitació de la cúpula de la capella de l'antic convent del Recinte de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau.
Pressupost de licitació:
18.752,38 € sense IVA 22.690,37 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
4 mesos
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
03/02/20 14:00 h
Valor estimat del contracte:
18.752,38 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
27/05/20
Termini per a la formalització del contracte:
FORMALITZAR el contracte corresponent transcorreguts 15 dies hàbils a comptar des de l'endemà de la notificació de l'adjudicació, prèvia aportació de la documentació requerida per a la seva formalització.
Motiu d'adjudicació:
L'oferta amb millor relació qualitat preu
Número d'ofertes rebudes:
1
Identitat d'empreses licitadores:
UTE JORDI PORTAL LIAÑO & SEGUÍ ARQUITECTURA SLP
Codi CPV:
71240000
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
UTE JORDI PORTAL LIAÑO & SEGUÍ ARQUITECTURA SLP
Nacionalitat:
Espanya
Import:
18.150,00 € amb IVA
Import sense IVA:
15.000,00 €

Documentació

 
Acords:
Acord adjudicació LICFP 20_01_signat JBF.pdf PDF
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Vuere anunci licitació
Informes Tècnics:
Informe Valoració LICFP 20_01.pdf PDF
Condicions d'execució:
Les que constin en document contractual
Resolució d'adjudicació :
Resolució adjudicació LICFP 20_01_signat JBF.pdf PDF
ANUNCI adjudicació 20_01.pdf
PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya