Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractaciˇ P˙blica

 

Subministrament i posada en marxa de servidors corporatius destinats a la virtualitzaciˇ

Ďrgan de contractaciˇ:
Universitat de Lleida
Unitat de contractaciˇ:
Universitat de Lleida
Codi d'expedient:
2019/SUB-63
Tipus de tramitaciˇ:
Ordinari
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisiciˇ
Procediment d'adjudicaciˇ:
Obert
Compra p˙blica d'innovaciˇ:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitaciˇ
  • Adjudicaciˇ
  • Formalitzaciˇ

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripciˇ de la prestaciˇ:
Projecte de renovaciˇ tecnol˛gica de l'equipament de servidors corporatius:
┐ Preparaciˇ i coordinaciˇ amb el SIC d'acord amb la planificaciˇ general.
┐ Subministrament del material necessari per tal de renovar el sistema de servidors corporatius on estÓ el sistema de virtualitzaciˇ VMware ubicat al Centre de Processament de Dades (en endavant CPD) de la UdL.
┐ InstalĚlaciˇ, configuraciˇ, proves i posada en marxa del sistema.
┐ Garantia de l'equipament durant un perÝode de cinc (5) anys a comptar a partir de l'entrada en producciˇ dels equips.
Pressupost de licitaciˇ:
65.000,00 € sense IVA 78.650,00 € IVA incl˛s (21,00%)
Durada del contracte:
2 mesos
└mbit geogrÓfic:
Lleida
Termini de presentaciˇ d'ofertes:
18/12/19 13:00 h
Valor estimat del contracte:
65.000,00 € sense IVA
Subhasta electr˛nica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Sobre amb criteris avaluables objectivament) :
11/03/20 13:43 Sala de reunions 4.03 edifici Rectorat
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicaciˇ

 
Es compra innovaciˇ:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicaciˇ del contracte:
14/05/20
Termini per a la formalitzaciˇ del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 153.3 LCSP es preveu formalitzar el contracte dinsdel termini de 15 dies hÓbils segŘents l que es relitzi la notificaciˇ de l'adjudicaciˇ.
Motiu d'adjudicaciˇ:
Oferta amb millor relaciˇ qualitat-preu d'acord amb els criteris d'adjudicaciˇ establerts.
N˙mero d'ofertes rebudes:
4
Identitat d'empreses licitadores:
A25027145-SEMIC, S.A. B64161250-PUNT INFORMATIC I CREATIU, SL A28816379-ECONOCOM, S.A. A61172219-SAYTEL, S.A.
Codi CPV:
48820000
Dades de l'empresa adjudicatÓria:
Denominaciˇ:
ECONOCOM, S.A.
Nacionalitat:
Espanya
Import:
74.526,63 € amb IVA
Import sense IVA:
61.592,26 €

Documentaciˇ

 
Acords:
Acta obertura B2019SUB63.pdf
PDF
Acta obertura C2019SUB63.pdf
PDF
Acta proposta adj2019SUB63.pdf
PDF
Acta valoracio tecnica B2019SUB63.pdf
PDF
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Veure contingut de les actes
Informes TŔcnics:
2019SUB-63-Renovació i posada en funcionament de servidors corporatius destinats a la virtualització.pdf PDF
Condicions d'execuciˇ:
D'acord amb el plec de clausules administratives i plec de prescripcions tŔcniques
Resoluciˇ d'adjudicaciˇ :
Resoladjudicacio2019SUB63.pdf PDF
AvÝs legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya