Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Serveis d'assistència tècnica en la Integració Tarifària als Consorcis del Transport Públic de l'Àrea de Girona, de l'Àrea de Lleida i del Camp de Tarragona per a 2020, prorrogable per 10 mesos

Òrgan de contractació:
Consorci del Transport Públic de l'Àrea de Lleida, Autoritat Territorial de Mobilitat
Codi d'expedient:
01/2020/CON
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'informàtica i serveis connexos
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte d'aquest contracte és disposar d'una assistència tècnica en els processos tecnològics de la integració tarifària als àmbits de Girona, Lleida i el Camp de Tarragona que inclou el següent:

- Direcció executiva dels diferents processos en marxa que tenen les tres ATMs en l'àmbit tecnològic de la integració tarifària i assessorament en la presa de decisions que hagin de dur a terme les ATMs associades als aspectes tecnològics del projecte d'integració tarifària.
- Actualització i definició de noves especificacions tècniques i funcionals de les diferents operatives dels sistemes tecnològics.
¿ Mediació i interlocució amb els diferents proveïdors del sistema de transport públic de les ATMs, tot fent vigilància de les evolucions tecnològiques i operatives del sector del transport públic.
Pressupost de licitació:
99.000,00 € sense IVA 119.790,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
10 mesos
Àmbit geogràfic:
Catalunya
Termini de presentació d'ofertes:
24/02/20 13:00 h
Valor estimat del contracte:
198.000,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Aquesta informació es troba disponible i detallada en els Plecs de Clàsules Administratives Particutars
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
03/06/20
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 153.3 LCSP es preveu formalitzar el contracte un cop transcorreguts 15 dies hàbils comptadors des de la data en què es remeti la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats. Finalitzat aquest termini, es requerirà a l'adjudicatari per a que formalitzi el contracte en un termini no superior a 5 dies naturals comptadors des del següent al que s'hagués rebut el requeriment (sempre que no s'hagi interposat recurs en el qual s'hagi demanat la suspensió de la formalització del contracte). Per tant, s'estima com a data prevista de formalització del contracte el proper dia 30 de juny de 2020.
Número d'ofertes rebudes:
2
Codi CPV:
71311200
Codi CPA:
62.02.20
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
ALTRAN INNOVACIÓN, S.L.
Nacionalitat:
Espanya
Import:
116.631,90 € amb IVA
Import sense IVA:
96.390,00 €

Documentació

 
Acords:
Primer.- EXCLOURE l'empresa Doxser Sistemas S.L. del procés de licitació del qual és objecte aquesta resolució.

Segon.- ADJUDICAR el contracte abans indicat amb les característiques següents a l'empresa ALTRAN INNOVACIÓN, S.L.
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Consta a la resolució
Informes Tècnics:
Informe valoracio ofertes IT 2020_SIGNAT.pdf PDF
Condicions d'execució:
Consta a la resolució
Resolució d'adjudicació :
26. Resolució DEFINITIVA Exp 1-2020 signada.pdf PDF
20.02_02_Declaració acta ATM signada GJ_D_CA.PDF
PDF

Tauler d'avisos

Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya