Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

INCIÈNCIA RESOLTA: LA INCIDÈNCIA GENERALITZADA EN APLICACIONS CORPORATIVES DE LA GENERALITAT QUE HA AFECTAT A LA PLATAFORMA DE SERVEIS DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA JA HA ESTAT RESOLTA.

 

Servei de càtering per als seminaris i workshops que organitza el Centre de Recerca en Economia Internacional (CREI), amb l'aplicació de mesures de contractació pública sostenible

Òrgan de contractació:
Consorci Centre de Recerca en Economia Internacional (CREI)
Codi d'expedient:
19-01
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'hostaleria i restaurant
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Servei de càtering per als seminaris i workshops que organitza el Centre de Recerca en Economia Internacional (CREI), amb l'aplicació de mesures de contractació pública sostenible, d'acord amb el Plec de Prescripcions Tècniques.
Pressupost de licitació:
31.000,00 € sense IVA 34.100,00 € IVA inclòs (10,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
18/11/19 14:00 h
Observacions:
1) D'acord amb el dictamen 1/2019 de l'ACPT, en aquesta licitació tots els documents es publicaran sense la seva signatura.
2) Es fa expressa advertència al fet que en la proposta tècnica que es presenti no podrà constar informació que faci referència a paràmetres susceptibles de ser avaluats pels criteris automàtics previstos a la present licitació. Per tant, en el Sobre B no es podrà incloure informació que faci referència al nombre d'ingredients de temporada, ecològics, de proximitat o de comerç just, que el licitador es compromet a aportar en la composició dels àpats, ni al preu unitari pel servei que s'ofereix.
3) En aquesta licitació es realitzarà un tast per valorar subjectivament les ofertes dels licitadors. Un cop obert el sobre B, la Mesa de Contractació comunicarà a les empreses licitadores de la data i hora del tast i serà en aquell moment en el que les empreses licitadores hauran de presentar el servei de prova pilot en el que s'hauran de servir els corresponents àpats.
Valor estimat del contracte:
74.400,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Sobre amb criteris avaluables objectivament) :
13/12/19 12:15 Seu del Crei, Ramon Trías Fargas, 25 08005 Barcelona
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
El contracte es podrà prorrogar fins a un màxim de dues anualitats addicionals a les dues inicials. La pròrroga del contracte es podrà acordar de forma anual.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'adjudicació

 
Descripció dels lots:
Número de lot:
1
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Servei de dinar (entrepans). Aquest servei consisteix en un dinar format per un entrepà per persona i unes postres (fruita i/o altres postres).
Data d'adjudicació del contracte:
14/02/20
Codi CPV:
55321000
Lot desert
Número de lot:
2
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Servei de dinar (menú). Aquest servei consisteix en un menú bufet format per 3 primers, 2 segons i 2 postres.
Data d'adjudicació del contracte:
14/02/20
Termini per a la formalització del contracte:
15 dies
Codi CPV:
55321000
Número d'ofertes rebudes:
1
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
CATERING HEPBURN SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
16.500,00 € amb IVA
Import sense IVA:
15.000,00 €

Documentació

 
Acords:
Acta sobre A i B.pdf
PDF
Acta sobre C.pdf
PDF
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Informació inclosa en la resolució d'adjudicació.
Informes Tècnics:
Inf. tecnic. val sobre B i prova pilot.pdf PDF
Condicions d'execució:
D'acord amb els plecs i oferta presentada per l'adjudicatària.
Resolució d'adjudicació :
Resolució adjudicació.pdf PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya