Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

CTTE524 Servei de central receptora d'alarmes i detecció d'intrusió als Punts Verds de Barri de la ciutat de Barcelona.

Òrgan de contractació:
Solucions Integrals per als Residus, S.A.U.
Codi d'expedient:
CTTE524
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment d'adjudicació:
Obert
Simplificat abreujat:
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Servei de central receptora d'alarmes i detecció d'intrusió als Punts Verds de Barri de la ciutat de Barcelona.
Pressupost de licitació:
24.000,00 € sense IVA 29.040,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
28/01/20 20:00 h
Observacions:
L'enviament de les contrasenyes s'ha de realitzar estrictament com s'indica al quadre de característiques del Plec de Clàusules Particulars. No fer-ho com s'indica comportarà l'exclusió en el procediment.
Valor estimat del contracte:
28.800,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Obertura no pública, un cop rebudes les contrasenyes, tal com consta al PCP) :
29/01/20 12:00
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
05/02/20
Termini per a la formalització del contracte:
La formalització del contracte s'entendrà efectuada mitjançant la signatura d'acceptació, per part de l'adjudicatària, de la resolució d'adjudicació. Aquesta signatura haurà de tenir lloc en el termini màxim de 3 dies hàbils, a comptar des de la data en què s'hagi notificat l'adjudicació del contracte.
Número d'ofertes rebudes:
1
Codi CPV:
35121700
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
PROSEGUR ALARMAS ESPAÑA, S.L.
Nacionalitat:
Espanya
Import:
26.136,00 € amb IVA
Import sense IVA:
21.600,00 €

Documentació

 
Acords:
Veure Resolucio d'adjudicacio de data 5 de febrer de 2020.
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Veure Informe de valoració de data 5 de febrer de 2020.
Informes Tècnics:
CTTE524 Informe de valoració.pdf PDF
Condicions d'execució:
Veure clausula 16 del PCP.
Resolució d'adjudicació :
CTTE524 Resolució adjudicació.pdf PDF

Tauler d'avisos

Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya