Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Contractació del servei d'acolliment residencial d'urgència adreçat a les dones i als seus fills i filles víctimes de violència masclista de la comarca del Baix Camp

Òrgan de contractació:
Consell Comarcal del Baix Camp
Codi d'expedient:
C 09/2019
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis socials i de salut
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
És objecte del contracte la prestació del servei d'acolliment residencial d'urgència adreçat a les dones i als fills i filles al seu càrrec, víctimes de violència masclista a la comarca del Baix Camp.
Els serveis d'atenció i acolliment d'urgència, són serveis especialitzats que han de facilitar l'acolliment temporal, de curta durada, a les dones que estan o que han estat sotmeses a situacions de violència masclista i, si és el cas, a llurs filles i fills, per tal de garantir-ne la seguretat personal.
Pressupost de licitació:
8.055,71 € sense IVA 9.747,40 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 any
Àmbit geogràfic:
Baix Camp
Termini de presentació d'ofertes:
02/12/19 23:59 h
Valor estimat del contracte:
19.494,82 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Sobre amb criteris avaluables objectivament) :
09/12/19 12:00 C/ Dr. Ferran, 8 Reus
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
per aquest contracte es preveu una pròrroga fins un màxim d'un any.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
17/12/19
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 153.3 LCSP es preveu formalitzar el contracte dins el termini de 15 dies hàbils següents a que es realitzi la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats.
Número d'ofertes rebudes:
1
Identitat d'empreses licitadores:
Assistència i Gestió Integral, FP
Codi CPV:
85312000
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
Assistència i Gestió Integral, FP
Nacionalitat:
Espanya
Import:
8.943,60 € amb IVA
Import sense IVA:
8.943,60 €

Documentació

 
Acords:
Que la Junta de Govern del Consell Comarcal del Baix Camp,reunida en la sessió
ordinària de 17 de desembre de 2019, va aprobar l'oferta presentada per l'empresa ASSISTÈNCIA I GESTIÓ INTEGRAL, Fundació Privada, per haver obtingut la major puntuació.
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
C.09-2019 Informe proposta d'adjudicació.docx.pdf PDF
Informes Tècnics:
informe tècnic. valoració AGI.pdf PDF
Condicions d'execució:
Les condicions d'execució són les que s'estableixen a la clàusula 23 del Plec de condicions administratives particulars, que es remeten a l'apartat M del quadre de característiques del mateix.
Resolució d'adjudicació :
certificat adjudicació 09.2019.pdf PDF

Tauler d'avisos

Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya