Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

26.01.2021 US COMUNIQUEM QUE EL DISSABTE 30/01/2021, DES DE LES 00:00H A LES 08:00H HI HA PROGRAMADA UNA ACTUACIÓ TÈCNICA AL CENTRE DE PROCESSAMENT DE DADES DE LA GENERALITAT QUE AFECTARÀ, ENTRE ALTRES, LA DISPONIBILITAT DEL SERVEI DE LA PLATAFORMA DE SERVEIS DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA i LES EINES DE LICITACIÓ ELECTRÒNICA AIXÍ COM AL CORREU DEL SERVEI DE SUBSCRIPCIONS A LES NOVETATS DIÀRIES DE LES PUBLICACIONS DEL DIA 29/1/2021 QUE S'ENVIARAN AMB POSTERIORITAT.

 

Contractació del servei d'auditoria de suport a la funció interventora de control intern

Òrgan de contractació:
Consell Comarcal del Baix Camp
Codi d'expedient:
C 04/2019
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de comptabilitat, auditoria i tenidoria de llibres
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
És objecte del contracte la prestació dels serveis d'assistència tècnica com a col·laboració de la Intervenció General del Consell Comarcal del Baix Camp, per a la realització de treballs de control intern, en la modalitat de control posterior i control financer per als exercicis 2019 i 2020.
Pressupost de licitació:
24.793,39 € sense IVA 30.000,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Reus
Termini de presentació d'ofertes:
28/10/19 23:59 h
Valor estimat del contracte:
24.793,39 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Sobre B) :
11/11/19 08:45 Dr. Ferran, 8 43202 Reus (Consell Comarcal del Baix Camp)
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
17/01/20
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 153.3 LCSP es preveu formalitzar el contracte dins el termini de 15 dies hàbils següents al que es realitzi la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats.
Número d'ofertes rebudes:
2
Identitat d'empreses licitadores:
ABAD SALTÓ AUDITORS SLP GLOBAL & LOCAL AUDIT S.L.
Codi CPV:
79212000
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
GLOBAL AND LOCAL AUDIT S.L.
Nacionalitat:
Espanya
Import:
24.187,90 € amb IVA
Import sense IVA:
19.990,00 €

Documentació

 
Acords:
D'acord amb la resolució d'adjudicació que la Junta de Govern del Consell Comarcal del Baix Camp, reunida en la sessió ordinària de 17 de desembre de 2019, va acordar aprovar l'adjudicació del contracte a la empresa Global & Local Audit SL.
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Es troba a l'informe proposta del contracte que s'adjunta com a fitxer a l'apartat d'informes tècnics.
Informes Tècnics:
Informe proposta C04.2019.pdf PDF
Condicions d'execució:
En referència a la clàusula 23 del Ple de Clàusules Administratives Particulars del contracte, que remet a l'apartat "m" del quadre de característiques del mateix.
Resolució d'adjudicació :
Certificat adjudicació 4.2019.pdf PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya