Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

CONTRACTE DE SERVEIS PER A LA PRESTACIÓ DELS SERVEIS POSTALS DE L'AJUNTAMENT DE GRANOLLERS I ENTITATS ADSCRITES

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Granollers
Codi d'expedient:
2019/018 (186/2019/48)
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Transport de correu per via terrestre i per via aèria
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Serveis postals de l'Ajuntament de Granollers i les entitats adscrites (comunicacions administratives i notificacions administratives)
Pressupost de licitació:
367.846,86 € sense IVA 396.242,08 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 any
Àmbit geogràfic:
Granollers
Termini de presentació d'ofertes:
18/11/19 14:00 h
Observacions:
Aquesta licitació es tramita electronicament a través de la plataforma de licitació VORTAL:
https://community.vortal.biz/PRODSTS/Users/Login/Index?currentLanguage=ca&SkinName=aytogranollers
L'accés a la plataforma és totalment GRATUÏT.
Per accedir a la plataforma VORTAL, els licitadors que no estiguin donats d'alta hauran de registrar-se seguint instruccions que consten en el plec de clàusules administratives particulars d'aquest expedient.
US RECOMANEM que verifiqueu el vostre programari amb temps suficient abans de la finalització del termini de presentació d'ofertes. Les ofertes que entrin fora del termini establert en la plataforma de licitació quedaran excloses.
Us recordem que teniu a la vostra disposició el Servei d'Atenció al Client de VORTAL a través del correu info@vortal.es o a través del 902 02 02 90 de dilluns a divendres de 09:00 a 19:00 h

SUSPENSIÓ DEL PROCEDIMENT SEGONS ANUNCI PUBLICAT. EN BREU PUBLICAREM EL TERMINI DE PRESENTACIÓ D'OFERTES DEFINITIU (JA QUE EL QUE S'HA ESTABLERT ES PROVISIONAL) I TAMBÉ ES PUBLICARAN ELS PLECS DE CLAUSULES ADMINISTRATIVES I TECNIQUES DEFINITIUS.

Aquesta licitació es tramita electronicament a través de la plataforma de licitació VORTAL:
https://community.vortal.biz/PRODSTS/Users/Login/Index?currentLanguage=ca&SkinName=aytogranollers

L'accés a la plataforma és totalment GRATUÏT.
Per accedir a la plataforma VORTAL, els licitadors que no estiguin donats d'alta hauran de registrar-se seguint instruccions que consten en el plec de clàusules administratives particulars d'aquest expedient.
US RECOMANEM que verifiqueu el vostre programari amb temps suficient abans de la finalització del termini de presentació d'ofertes. Les ofertes que entrin fora del termini establert en la plataforma de licitació quedaran excloses.
Us recordem que teniu a la vostra disposició el Servei d'Atenció al Client de VORTAL a través del correu info@vortal.es o a través del 902 02 02 90 de dilluns a divendres de 09:00 a 19:00 h
Valor estimat del contracte:
882.832,46 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Obertura de pliques (Licitació electrònica) :
19/11/19 10:00 Plataforma VORTAL
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
La durada del contracte serà de 12 mesos comptadors a partir del dia 1 de gener de 2020 o des de la formalització del contracte, si aquesta és posterior, amb possibilitat de pròrroga per 12 mesos més.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
14/01/20
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 153 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic, si el contracte és susceptible de recurs especial en matèria de contractació conforme l'article 44, la formalització no podrà efectuar-se abans de que transcorrin 15 dies hàbils des de que es remeti la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats.
Es requerira a l'adjudicatari per a que formalitzi el contracte en un termini no superior a 5 dies naturals comptadors des del següent al que s'hagués rebut el requeriment (sempre que no s'hagi interposat recurs en el qual s'hagi demanat la suspensió de la formalització del contracte).

Per tant, s'estima com a data prevista de formalització del contracte el proper dia 6 de gener de 2020.
Motiu d'adjudicació:
La millor oferta qualitat-preu.
Número d'ofertes rebudes:
2
Identitat d'empreses licitadores:
1- SOCIEDAD ESTATAL CORREOS Y TELEGRAFOS SA SME. 2- UTE RECERCA I DESENVOLUPAMENT EMPRESARIAL, S.L. / VALLES REPART MISSATGERS, SL.
Codi CPV:
64110000
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
SOCIEDAD ESTATAL CORREOS Y TELEGRAFOS SA SME
Nacionalitat:
Espanya
Import:
396.242,08 € amb IVA
Import sense IVA:
367.846,86 €

Documentació

 
Acords:
*Ídem que l'anterior
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
La puntuació es troba detallada a l'acord d'adjudicació
Informes Tècnics:
L'informe es troba transcrit a l'acord d'adjudicació
Condicions d'execució:
Les condicions d'execució queden establertes en el Plec de clàusules administratives particulars i el Plec de prescripcions tècniques particulars.
Resolució d'adjudicació :
2019_018 CERTIFICAT ACORD JGL ADJUDICACIÓ SERVEIS POSTALS.pdf PDF
2019_018 ANUNCI ADJUDICACIO SERVEIS POSTALS.pdf
PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya