Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

COMUNICATS SOBRE ELS ACTES D'OBERTURA DE SOBRES VIRTUALS O TELEMÀTICS https://bit.ly/39gujdz I SOBRE EL FUNCIONAMENT TÈCNIC DE LA PLATAFORMA DE SERVEIS DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA DAVANT LA SITUACIÓ EXCEPCIONAL D'ESTAT D'ALARMA https://bit.ly/2Qr8JfK

 

Subministrament i instal·lació de tendals enrotllables exteriors i cortines interiors per la Facultat de Ciències de la Universitat de Girona - Exp. 012/19.S

Òrgan de contractació:
Universitat de Girona
Codi d'expedient:
012/19.S
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Subministrament i instal·lació de tendals enrotllables exteriors i cortines interiors per la Facultat de Ciències de la Universitat de Girona (CPV 39515100-6).
Aquesta licitació no es divideix en lots atès que cal adquirir a un mateix proveïdor tot el material que ha de ser mantingut alhora i ha de tenir les mateixes característiques tècniques
Pressupost de licitació:
38.016,53 € sense IVA 46.000,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
3 mesos
Àmbit geogràfic:
Girona
Termini de presentació d'ofertes:
17/09/19 13:00 h
Observacions:
En cas de necessitar suport en relació amb l'accés i ús de l'eina obligatòria de presentació d'ofertes "Sobre Digital", podeu contactar amb l'Administració Electrònica de la Universitat de Girona mitjançant el correu electrònic eadministracio@udg.edu. Alhora, si necessiteu suport per a l'accés de la sessió d'obertura pública mitjançant streaming, podeu contactar amb la mateixa unitat.
Si us sorgeixen dubtes relacionats amb el contingut dels Plecs o sobre aquelles qüestions formals relacionades amb la presentació i tramitació de la documentació relativa a aquesta licitació, podeu adreçar la vostra consulta per escrit a través de la mateixa URL, apartat: TAULER D'ANUNCIS, DUBTES I PREGUNTES. Resten excloses aquelles qüestions jurídiques que poguessin o haguessin de ser considerades i resoltes per la Mesa o l'òrgan de contractació.
Si voleu rebre avís de les novetats que es publiquin en referència amb aquesta licitació, via correu electrònic, seria convenient subscriure's en aquest mateix anunci a l'apartat: SUBSCRIPCIONS.
Es procedirà a fer una visita programada a les instal·lacions amb les empreses interessades en presentar oferta. La data de la visita es publicarà al tauler d'anuncis.
Valor estimat del contracte:
38.016,53 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Sobre amb criteris avaluables objectivament) :
17/10/19 10:45 Edifici rectorat "Les Àligues", sala polivalent - plaça Sant Domènec, 3, 17004 Girona. Seguiment de la sessió en streaming: http://live.udg.edu. Per dubtes o incidències durant l'streaming: eadministracio@udg.edu
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
18/12/19
Termini per a la formalització del contracte:
Atès que el passat 23 de desembre de 2019 08:00: la PCSP va detectar una incidència que afectava la inserció de documents a la Plataforma de Serveis de Contractació Pública i Sobre Digital no podent realitzar la publicació de l'adjudicació de la licitació aquell dia així com les notificacions a tots els licitadors, es dona publicitat en el dia d'avui.
D'acord amb el previst a l'article 153.3 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic es preveu formalitzar el contracte dins del termini de 15 dies hàbils següents al que es realitzi la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats. Per tant, s'estima com a data màxima prevista de formalització del contracte el proper dia 21 de gener de 2020.
Motiu d'adjudicació:
D'acord amb l'aplicació dels criteris d'adjudicació, oferta econòmicament més avantatjosa
Número d'ofertes rebudes:
3
Identitat d'empreses licitadores:
OFICINA I ARXIU, SA i RAFITEXTIL DTT 3.8 SLU
Codi CPV:
39515100
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
EXPERT LINE SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
35.501,40 € amb IVA
Import sense IVA:
29.340,00 €

Documentació

 
Acords:
012-19-S PROPOSTA de la Mesa de Contractació_SD.pdf PDF
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
El quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions esta recollit dins de l'acord de la Mesa de Contractació
Informes Tècnics:
012-19-S Informe valoració tècnica_ sobre B.pdf
PDF
012-19-S Informe valoració econòmica__baixa desproporcionada.pdf
PDF
012-19.S Informe valoració oferta anormalment baixa.pdf
PDF
012-19-S Informe valoració criteris automàtics i final.pdf
PDF
Condicions d'execució:
El contractista haurà d'acreditar:
- Mesures per prevenir la sinistralitat laboral.
Caldrà presentar documentació justificativa que ho acrediti, en concret el Pla de Prevenció de Riscos Laborals (apartat M quadre de característiques)
Resolució d'adjudicació :
012-19.S Resolució adjudicació.pdf PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya