Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Serveis de manteniment multitècnic i millora de l'eficiència energètica de les instal·lacions de diverses dependències i edificis adscrits a la DGACC (BE-2020-46)

Òrgan de contractació:
Departament de Treball, Afers Socials i Famílies
Codi d'expedient:
BE-2020-46
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Serveis de manteniment multitècnic i millora de l'eficiència energètica de les instal·lacions de diverses dependències i edificis adscrits a la Direcció General d'Acció Cívica i Comunitària
Pressupost de licitació:
1.799.578,17 € sense IVA 2.177.489,60 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 any
Àmbit geogràfic:
Espanya
Termini de presentació d'ofertes:
09/09/19 17:00 h
Observacions:
Limitació en lots:

Les empreses licitadores podran presentar proposicions per a un, diversos o tots els lots d'aquest contracte. Tan sols hauran d'omplir els models d'oferta dels lots als quals liciti. El nombre màxim de lots a adjudicar a una mateixa empresa és de tres (3) lots, sens perjudici que aquest nombre màxim de lots a adjudicar pugui variar si concorren determinades circumstàncies:

1.- Adjudicació dels lots que només s'ha presentat una empresa:

Un cop obtinguda la puntuació final de cada una de les empreses licitadores i per cada un dels lots, l'òrgan contractant adjudicarà aquells lots que només s'hagin presentat una empresa.

2.- Adjudicació de la resta de lots:

L'òrgan de contractació adjudicarà cada lot a l'empresa amb més puntuació.
En el cas que una empresa sigui la de més puntuació en més de tres lots, es tindrà en compte l'ordre de preferència de l'empresa.

Si aquesta empresa ja ha estat adjudicatària d'algun lot en el pas 1, es tindrà en compte l'ordre de preferència fins a completar l'adjudicació d'un màxim de tres lots.

En el supòsit que una empresa es presenti a varis lots i en aquests lots sigui l'única que presenta oferta, es podria fer l'adjudicació de més de tres lots, amb un màxim de quatre, amb la finalitat que cap lot quedi desert.

En el cas que a una empresa ja se li hagin adjudicat tres lots i hagi obtingut la puntuació més alta en altres lots on també es presenten altres empreses, es procedirà a recalcular la puntuació total de la resta de les empreses licitadores sense tenir en compte l'oferta de l'empresa que ja té tres lots adjudicats.

Per tant, el licitador haurà de presentar el model de document "Preferències a lots als que opta", dins el sobre A, proposant l'ordre de preferència o prelació en l'adjudicació dels lots als que liciti. L'òrgan de contractació tindrà en compte aquest ordre de preferència quan una mateixa empresa licitadora obtingui la major puntuació en més d'un lot.

Si les preferències són incoherents o no es presenten, l'ordre per defecte serà correlatiu de l'1 al 12.

Consultes administratives: Servei de Contractació i Patrimoni.
Tel.:93.882.25.57
Correu electrònic: contractacio.tsf@gencat.cat

Consultes tècniques, criteris adjudicació i model oferta: Secció de Suport Tècnic i Manteniment de la DGACC
Tel.: 93 882 26 03
Correu electrònic: mromeu@gencat.cat
Valor estimat del contracte:
7.990.616,41 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Obertura de pliques (Sobre amb criteris avaluables objectivament) :
13/09/19 10:00 Pg,. Taulat, 266-270, 2a planta, Barcelona
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
prorrogable fins a 4 anys més
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Descripció dels lots:
Número de lot:
1
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Barcelona Ciutat
Data d'adjudicació del contracte:
06/11/19
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb allò previst a l'article 151.4 i 156.3 del Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, el contracte no es podrà formalitzar abans que transcorri un termini de 15 dies hàbils comptadors a partir de la remissió de la notificació de la resolució d'adjudicació. Finalitzat aquest termini es requerirà a l'adjudicatari per tal que, en un termini màxim de 5 dies naturals a comptar des del dia següent a la recepció del requeriment, formalitzi el contracte.
Motiu d'adjudicació:
L'empresa adjudicatària ha presentat l'oferta valorada amb millor relació qualitat-preu
Codi CPV:
50712000
Número d'ofertes rebudes:
4
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
Serveis Integrals de Manteniment RUBATEC SA
Nacionalitat:
Espanya
Import:
280.080,90 € amb IVA
Import sense IVA:
231.471,82 €
Número de lot:
10
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Lleida i Alt Pirineu
Data d'adjudicació del contracte:
08/11/19
Codi CPV:
50712000
Lot desert
Número de lot:
11
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Camp de Tarragona
Data d'adjudicació del contracte:
06/11/19
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb allò previst a l'article 151.4 i 156.3 del Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, el contracte no es podrà formalitzar abans que transcorri un termini de 15 dies hàbils comptadors a partir de la remissió de la notificació de la resolució d'adjudicació. Finalitzat aquest termini es requerirà a l'adjudicatari per tal que, en un termini màxim de 5 dies naturals a comptar des del dia següent a la recepció del requeriment, formalitzi el contracte.
Motiu d'adjudicació:
L'empresa adjudicatària ha presentat l'oferta valorada amb millor relació qualitat-preu
Codi CPV:
50712000
Número d'ofertes rebudes:
1
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
FERROVIAL SERVICIOS SA
Nacionalitat:
Espanya
Import:
83.906,28 € amb IVA
Import sense IVA:
69.344,03 €
Número de lot:
12
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Terres De L'Ebre
Data d'adjudicació del contracte:
08/11/19
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb allò previst a l'article 151.4 i 156.3 del Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, el contracte no es podrà formalitzar abans que transcorri un termini de 15 dies hàbils comptadors a partir de la remissió de la notificació de la resolució d'adjudicació. Finalitzat aquest termini es requerirà a l'adjudicatari per tal que, en un termini màxim de 5 dies naturals a comptar des del dia següent a la recepció del requeriment, formalitzi el contracte.
Motiu d'adjudicació:
L'empresa adjudicatària ha presentat l'oferta valorada amb millor relació qualitat-preu
Codi CPV:
50712000
Número d'ofertes rebudes:
1
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
UTE COMSA SERVICE FACILITY MANAGEMENT SAU-COMSA SECURITY SERVICE SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
40.553,11 € amb IVA
Import sense IVA:
33.514,97 €
Número de lot:
2
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Barcelonès Nord
Data d'adjudicació del contracte:
11/11/19
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb allò previst a l'article 151.4 i 156.3 del Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, el contracte no es podrà formalitzar abans que transcorri un termini de 15 dies hàbils comptadors a partir de la remissió de la notificació de la resolució d'adjudicació. Finalitzat aquest termini es requerirà a l'adjudicatari per tal que, en un termini màxim de 5 dies naturals a comptar des del dia següent a la recepció del requeriment, formalitzi el contracte.
Motiu d'adjudicació:
L'empresa adjudicatària ha presentat l'oferta valorada amb millor relació qualitat-preu
Codi CPV:
50712000
Número d'ofertes rebudes:
3
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
Serveis Integrals de Manteniment RUBATEC, SA
Nacionalitat:
Espanya
Import:
158.039,09 € amb IVA
Import sense IVA:
130.610,82 €
Número de lot:
3
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Barcelonès Sud
Data d'adjudicació del contracte:
06/11/19
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb allò previst a l'article 151.4 i 156.3 del Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, el contracte no es podrà formalitzar abans que transcorri un termini de 15 dies hàbils comptadors a partir de la remissió de la notificació de la resolució d'adjudicació. Finalitzat aquest termini es requerirà a l'adjudicatari per tal que, en un termini màxim de 5 dies naturals a comptar des del dia següent a la recepció del requeriment, formalitzi el contracte.
Motiu d'adjudicació:
L'empresa adjudicatària ha presentat l'oferta valorada amb millor relació qualitat-preu
Codi CPV:
50712000
Número d'ofertes rebudes:
3
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
Serveis Integrals de Manteniment RUBATEC, SA
Nacionalitat:
Espanya
Import:
110.797,91 € amb IVA
Import sense IVA:
91.568,52 €
Número de lot:
4
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Baix Llobregat, Alt Penedès i Garraf
Data d'adjudicació del contracte:
06/11/19
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb allò previst a l'article 151.4 i 156.3 del Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, el contracte no es podrà formalitzar abans que transcorri un termini de 15 dies hàbils comptadors a partir de la remissió de la notificació de la resolució d'adjudicació. Finalitzat aquest termini es requerirà a l'adjudicatari per tal que, en un termini màxim de 5 dies naturals a comptar des del dia següent a la recepció del requeriment, formalitzi el contracte.
Motiu d'adjudicació:
L'empresa adjudicatària ha presentat l'oferta valorada amb millor relació qualitat-preu
Codi CPV:
50712000
Número d'ofertes rebudes:
3
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
ILERFRED, SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
203.455,32 € amb IVA
Import sense IVA:
168.144,89 €
Número de lot:
5
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Vallès Occidental: Badia, Cerdanyola, Montcada, Sabadell ...
Data d'adjudicació del contracte:
06/11/19
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb allò previst a l'article 151.4 i 156.3 del Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, el contracte no es podrà formalitzar abans que transcorri un termini de 15 dies hàbils comptadors a partir de la remissió de la notificació de la resolució d'adjudicació. Finalitzat aquest termini es requerirà a l'adjudicatari per tal que, en un termini màxim de 5 dies naturals a comptar des del dia següent a la recepció del requeriment, formalitzi el contracte.
Motiu d'adjudicació:
L'empresa adjudicatària ha presentat l'oferta valorada amb millor relació qualitat-preu
Codi CPV:
50712000
Número d'ofertes rebudes:
4
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
FERROVIAL SERVICIOS SA
Nacionalitat:
Espanya
Import:
264.015,19 € amb IVA
Import sense IVA:
218.194,37 €
Número de lot:
6
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Vallès Occidental: Terrassa i Rubí
Data d'adjudicació del contracte:
06/11/19
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb allò previst a l'article 151.4 i 156.3 del Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, el contracte no es podrà formalitzar abans que transcorri un termini de 15 dies hàbils comptadors a partir de la remissió de la notificació de la resolució d'adjudicació. Finalitzat aquest termini es requerirà a l'adjudicatari per tal que, en un termini màxim de 5 dies naturals a comptar des del dia següent a la recepció del requeriment, formalitzi el contracte.
Motiu d'adjudicació:
L'empresa adjudicatària ha presentat l'oferta valorada amb millor relació qualitat-preu
Codi CPV:
50712000
Número d'ofertes rebudes:
4
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
FERROVIAL SERVICIOS SA
Nacionalitat:
Espanya
Import:
229.084,53 € amb IVA
Import sense IVA:
189.326,06 €
Número de lot:
7
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Vallès Oriental i Maresme
Data d'adjudicació del contracte:
06/11/19
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb allò previst a l'article 151.4 i 156.3 del Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, el contracte no es podrà formalitzar abans que transcorri un termini de 15 dies hàbils comptadors a partir de la remissió de la notificació de la resolució d'adjudicació. Finalitzat aquest termini es requerirà a l'adjudicatari per tal que, en un termini màxim de 5 dies naturals a comptar des del dia següent a la recepció del requeriment, formalitzi el contracte.
Motiu d'adjudicació:
L'empresa adjudicatària ha presentat l'oferta valorada amb millor relació qualitat-preu
Codi CPV:
50712000
Número d'ofertes rebudes:
2
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
UTE COMSA SERVICE FACILITY MANAGEMENT SAU-COMSA SECURITY SERVICE
Nacionalitat:
Espanya
Import:
86.260,46 € amb IVA
Import sense IVA:
71.289,64 €
Número de lot:
8
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Catalunya Central
Data d'adjudicació del contracte:
06/11/19
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb allò previst a l'article 151.4 i 156.3 del Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, el contracte no es podrà formalitzar abans que transcorri un termini de 15 dies hàbils comptadors a partir de la remissió de la notificació de la resolució d'adjudicació. Finalitzat aquest termini es requerirà a l'adjudicatari per tal que, en un termini màxim de 5 dies naturals a comptar des del dia següent a la recepció del requeriment, formalitzi el contracte.
Motiu d'adjudicació:
L'empresa adjudicatària ha presentat l'oferta valorada amb millor relació qualitat-preu
Codi CPV:
50712000
Número d'ofertes rebudes:
3
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
ILERFRED, SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
170.226,28 € amb IVA
Import sense IVA:
140.682,88 €
Número de lot:
9
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Girona
Data d'adjudicació del contracte:
06/11/19
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb allò previst a l'article 151.4 i 156.3 del Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, el contracte no es podrà formalitzar abans que transcorri un termini de 15 dies hàbils comptadors a partir de la remissió de la notificació de la resolució d'adjudicació. Finalitzat aquest termini es requerirà a l'adjudicatari per tal que, en un termini màxim de 5 dies naturals a comptar des del dia següent a la recepció del requeriment, formalitzi el contracte.
Motiu d'adjudicació:
L'empresa adjudicatària ha presentat l'oferta valorada amb millor relació qualitat-preu
Codi CPV:
50712000
Número d'ofertes rebudes:
4
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
URBIA, INTERMEDIACIÓN, INGENIERIA Y SERVICIOS, SA
Nacionalitat:
Espanya
Import:
238.907,03 € amb IVA
Import sense IVA:
197.443,83 €

Documentació

 
Acords:
2020 46 acta sobre A-001_eCopia.pdf
PDF
2020 46 acta sobre B-007_eCopia.pdf
PDF
2020 46 acta admissio-000_eCopia.pdf
PDF
2020 46 acta esmenes-001_eCopia.pdf
PDF
2020 46 acta adjudicació-000_eCopia.pdf
PDF
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
BE-2020-46 Quadre comparatiu puntuacions LOT 1.pdf
PDF
BE-2020-46 Quadre comparatiu puntuacions LOT 2.pdf
PDF
BE-2020-46 Quadre comparatiu puntuacions LOT 3.pdf
PDF
BE-2020-46 Quadre comparatiu puntuacions LOT 4.pdf
PDF
BE-2020-46 Quadre comparatiu puntuacions LOT 5.pdf
PDF
BE-2020-46 Quadre comparatiu puntuacions LOT 6.pdf
PDF
BE-2020-46 Quadre comparatiu puntuacions LOT 7.pdf
PDF
BE-2020-46 Quadre comparatiu puntuacions LOT 8.pdf
PDF
BE-2020-46 Quadre comparatiu puntuacions LOT 9.pdf
PDF
BE-2020-46 Quadre comparatiu puntuacions LOT 11.pdf
PDF
BE-2020-46 Quadre comparatiu puntuacions LOT 12.pdf
PDF
Informes Tècnics:
BE-2020-46 informe proposta adjudicació manteniment LOT 1_sdni.pdf
PDF
BE-2020-46 informe proposta adjudicació manteniment LOT2_sdni.pdf
PDF
BE-2020-46 informe proposta adjudicació manteniment LOT3_sdni.pdf
PDF
BE-2020-46 informe proposta adjudicació manteniment LOT 4_sdni.pdf
PDF
BE-2020-46 informe proposta adjudicació manteniment LOT 5_sdni.pdf
PDF
BE-2020-46 informe proposta adjudicació manteniment LOT 6_sdni.pdf
PDF
BE-2020-46 informe proposta adjudicació manteniment LOT 7_sdni.pdf
PDF
BE-2020-46 informe proposta adjudicació manteniment LOT 8_sdni.pdf
PDF
BE-2020-46 informe proposta adjudicació manteniment LOT 9_sdni.pdf
PDF
BE-2020-46 informe proposta adjudicació manteniment LOT 11_sdni.pdf
PDF
BE-2020-46 informe proposta adjudicació manteniment LOT12_sdni.pdf
PDF
Condicions d'execució:
Les establertes als Plecs
Resolució d'adjudicació :
resolucio_adjudicacio_BE-2020-46-1-SC.pdf
PDF
resolucio_adjudicacio_BE-2020-46-2-SC.pdf
PDF
resolucio_adjudicacio_BE-2020-46-3-SC.pdf
PDF
resolucio_adjudicacio_BE-2020-46-4-SC.pdf
PDF
resolucio_adjudicacio_BE-2020-46-5-SC.pdf
PDF
resolucio_adjudicacio_BE-2020-46-6-SC.pdf
PDF
resolucio_adjudicacio_BE-2020-46-7-SC.pdf
PDF
resolucio_adjudicacio_BE-2020-46-8-SC.pdf
PDF
resolucio_adjudicacio_BE-2020-46-9-SC.pdf
PDF
Resolució de procediment desert BE-2020-46-lot 10_eCopia.pdf
PDF
resolucio_adjudicacio_BE-2020-46-11-SC.pdf
PDF
resolucio_adjudicacio_BE-2020-46-12_SC.pdf
PDF

Tauler d'avisos

Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya