Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

COMUNICATS SOBRE ELS ACTES D'OBERTURA DE SOBRES VIRTUALS O TELEMÀTICS https://bit.ly/39gujdz I SOBRE EL FUNCIONAMENT TÈCNIC DE LA PLATAFORMA DE SERVEIS DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA DAVANT LA SITUACIÓ EXCEPCIONAL D'ESTAT D'ALARMA https://bit.ly/2Qr8JfK

 

ACORD MARC D'INSERCIONS PUBLICITARIES

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Barcelona
Unitat de contractació:
Gerència de Recursos
Codi d'expedient:
19001367
Sistema de racionalització:
Acord marc
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de publicitat
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació amb mesures de gestió eficient:
Compra pública d'innovació:
No

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Serveis per a l'adopció dels tipus mitjançant la conclusió d'un acord marc de fixació de les condicions per a la contractació dels serveis en assessorament estratègic, planificació, mediació en les negociacions, gestió de la contractació d'espais en tots els mitjans convencionals i no convencionals, i secundàriament, la ideació i/o la creativitat i/o el disseny i/o la producció i/o la implementació de les accions especials de comunicació i de designació de les empreses per a la utilització comuna i contractació centralitzada per part de l'Ajuntament de Barcelona, els seus organismes autònoms i societats municipals i organismes amb participació municipal majoritària de l'Ajuntament de Barcelona.

D'acord amb l'article 99.3 LCSP, l'objecte de l'Acord Marc es divideix en els següents lots de realització independent i que es formalitzaran en contractes específics:
- Lot 1: Campanyes multimèdia
Campanyes de publicitat institucional i actuacions de comunicació que es difonguin en tots o en alguns dels mitjans de comunicació següents: televisió, premsa, revistes, ràdio, exteriors i mitjans digitals, excepte aquelles campanyes o accions de comunicació que es difonguin exclusivament per mitjans digitals, que seran objecte del LOT 2.
-Lot 2: Campanyes únicament digitals
Campanyes de publicitat institucional i actuacions de comunicació que es difonguin exclusivament en mitjans digitals.
Aquest lot correspon al 3% del pressupost total per campanyes de cost baix que requereixen un tracte minuciós que poden oferir petites i mitjanes agències especialitzades en els mitjans digitals.
Pressupost de licitació:
8.264.462,81 € sense IVA 10.000.000,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 any
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
03/09/19 20:00 h
Valor estimat del contracte:
14.462.809,91 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Obertura de pliques (OBERTURA DELS SOBRES 2A (criteris subjectius)) :
12/09/19 16:00 Sala 3 Edifici Nou, entresol , Pl. Sant Miquel, 3-5
Obertura de pliques (OBERTURA SOBRES 2B (CRITERIS SUBJECTIUS)) :
02/10/19 09:30 Sala 3 Edifici Nou, entresol, Pl. Sant Miquel, 3-5
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
La vigència inicial podrà prorrogar-se anualment fins a un màxim de nou mesos (9 mesos) per acord de l'òrgan de contractació. Atenent la previsió de l'article 29.2 LCSP, la pròrroga serà obligatòria per a l'empresa si l'avís de pròrroga es comunica com a mínim amb dos mesos d'anticipació a la data de finalització del contracte o de la pròrroga corresponent.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
28/11/19
Termini per a la formalització del contracte:
Un cop transcorreguts 15 dies hàbils comptadors des de la data en que es remeti la notificació de l'adjudicació.
Número d'ofertes rebudes:
7
Identitat d'empreses licitadores:
VEURE INFORMES TÈCNICS
Codi CPV:
79340000
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
LOT 1:CARAT ESPAÑA, WAVEMAKER PUBLICIDAD SPAIN, UTE INFINITY MEDIA COMMUNICATIONS-MEDIALOG COMMUNICATIONS;LOT 2:ELOGIA MEDIA, NOTHINGAD COMMUNICATIONS
Nacionalitat:
Espanya
Import:
10.000.000,00 € amb IVA
Import sense IVA:
8.264.462,81 €

Documentació

 
Acords:
0402 Acta I qualificacio previa.pdf
PDF
0402 Acta II criteris subjectius.pdf
PDF
0402 Acta III obert criteris objectius.pdf
PDF
0402 Acta IV INF FINALS I PROPOSTA ADJUDICACIO.pdf
PDF
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Veure informes
NOTA: Degut a la limitació d'espai, adalt només s'ha pogut indicar el NIF d'una de les empreses, els de les restants empreses homologades es poden veure al text dels Decrets d'adjudicació, que s'adjunten.
Informes Tècnics:
0402 Informe Judici Valor LOT 1.pdf
PDF
0402 Informe judicis valor LOT 2.pdf
PDF
0402 informe Crit Automatics Lot 1.pdf
PDF
0402 Informe Crit Automatics LOT 2.pdf
PDF
Condicions d'execució:
Les indicades als plecs
Resolució d'adjudicació :
0402 Decret Adj LOT 1 sign.pdf
PDF
0402 Decret Adj LOT 2 sign.pdf
PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya