Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractaciˇ P˙blica

 

ACORD MARC D'INSERCIONS PUBLICITARIES

Ďrgan de contractaciˇ:
Ajuntament de Barcelona
Unitat de contractaciˇ:
GerŔncia de Recursos
Codi d'expedient:
19001367
Sistema de racionalitzaciˇ:
Acord marc
Tipus de tramitaciˇ:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de publicitat
Procediment d'adjudicaciˇ:
Obert
Tramitaciˇ amb mesures de gestiˇ eficient:
Compra p˙blica d'innovaciˇ:
No

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripciˇ de la prestaciˇ:
Serveis per a l'adopciˇ dels tipus mitjanšant la conclusiˇ d'un acord marc de fixaciˇ de les condicions per a la contractaciˇ dels serveis en assessorament estratŔgic, planificaciˇ, mediaciˇ en les negociacions, gestiˇ de la contractaciˇ d'espais en tots els mitjans convencionals i no convencionals, i secundÓriament, la ideaciˇ i/o la creativitat i/o el disseny i/o la producciˇ i/o la implementaciˇ de les accions especials de comunicaciˇ i de designaciˇ de les empreses per a la utilitzaciˇ comuna i contractaciˇ centralitzada per part de l'Ajuntament de Barcelona, els seus organismes aut˛noms i societats municipals i organismes amb participaciˇ municipal majoritÓria de l'Ajuntament de Barcelona.

D'acord amb l'article 99.3 LCSP, l'objecte de l'Acord Marc es divideix en els segŘents lots de realitzaciˇ independent i que es formalitzaran en contractes especÝfics:
- Lot 1: Campanyes multimŔdia
Campanyes de publicitat institucional i actuacions de comunicaciˇ que es difonguin en tots o en alguns dels mitjans de comunicaciˇ segŘents: televisiˇ, premsa, revistes, rÓdio, exteriors i mitjans digitals, excepte aquelles campanyes o accions de comunicaciˇ que es difonguin exclusivament per mitjans digitals, que seran objecte del LOT 2.
-Lot 2: Campanyes ˙nicament digitals
Campanyes de publicitat institucional i actuacions de comunicaciˇ que es difonguin exclusivament en mitjans digitals.
Aquest lot correspon al 3% del pressupost total per campanyes de cost baix que requereixen un tracte minuciˇs que poden oferir petites i mitjanes agŔncies especialitzades en els mitjans digitals.
Pressupost de licitaciˇ:
8.264.462,81 € sense IVA 10.000.000,00 € IVA incl˛s (21,00%)
Durada del contracte:
1 any
└mbit geogrÓfic:
Barcelona
Termini de presentaciˇ d'ofertes:
03/09/19 20:00 h
Valor estimat del contracte:
14.462.809,91 € sense IVA
Subhasta electr˛nica:
No
Contracte harmonitzat:
Obertura de pliques (OBERTURA DELS SOBRES 2A (criteris subjectius)) :
12/09/19 16:00 Sala 3 Edifici Nou, entresol , Pl. Sant Miquel, 3-5
Obertura de pliques (OBERTURA SOBRES 2B (CRITERIS SUBJECTIUS)) :
02/10/19 09:30 Sala 3 Edifici Nou, entresol, Pl. Sant Miquel, 3-5
Pr˛rroga:
Informaciˇ complementÓria sobre la pr˛rroga:
La vigŔncia inicial podrÓ prorrogar-se anualment fins a un mÓxim de nou mesos (9 mesos) per acord de l'˛rgan de contractaciˇ. Atenent la previsiˇ de l'article 29.2 LCSP, la pr˛rroga serÓ obligat˛ria per a l'empresa si l'avÝs de pr˛rroga es comunica com a mÝnim amb dos mesos d'anticipaciˇ a la data de finalitzaciˇ del contracte o de la pr˛rroga corresponent.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicaciˇ

 
Es compra innovaciˇ:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicaciˇ del contracte:
28/11/19
Termini per a la formalitzaciˇ del contracte:
Un cop transcorreguts 15 dies hÓbils comptadors des de la data en que es remeti la notificaciˇ de l'adjudicaciˇ.
N˙mero d'ofertes rebudes:
7
Identitat d'empreses licitadores:
VEURE INFORMES T╚CNICS
Codi CPV:
79340000
Dades de l'empresa adjudicatÓria:
Denominaciˇ:
LOT 1:CARAT ESPAĐA, WAVEMAKER PUBLICIDAD SPAIN, UTE INFINITY MEDIA COMMUNICATIONS-MEDIALOG COMMUNICATIONS;LOT 2:ELOGIA MEDIA, NOTHINGAD COMMUNICATIONS
Nacionalitat:
Espanya
Import:
10.000.000,00 € amb IVA
Import sense IVA:
8.264.462,81 €

Documentaciˇ

 
Acords:
0402 Acta I qualificacio previa.pdf
PDF
0402 Acta II criteris subjectius.pdf
PDF
0402 Acta III obert criteris objectius.pdf
PDF
0402 Acta IV INF FINALS I PROPOSTA ADJUDICACIO.pdf
PDF
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Veure informes
NOTA: Degut a la limitaciˇ d'espai, adalt nomÚs s'ha pogut indicar el NIF d'una de les empreses, els de les restants empreses homologades es poden veure al text dels Decrets d'adjudicaciˇ, que s'adjunten.
Informes TŔcnics:
0402 Informe Judici Valor LOT 1.pdf
PDF
0402 Informe judicis valor LOT 2.pdf
PDF
0402 informe Crit Automatics Lot 1.pdf
PDF
0402 Informe Crit Automatics LOT 2.pdf
PDF
Condicions d'execuciˇ:
Les indicades als plecs
Resoluciˇ d'adjudicaciˇ :
0402 Decret Adj LOT 1 sign.pdf
PDF
0402 Decret Adj LOT 2 sign.pdf
PDF
AvÝs legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecciˇ de dades  |  © Generalitat de Catalunya