Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

CONTRACTACIÓ BASADA EN L'ACORD MARC CCS 2017/1 DEL SUBMINISTRAMENT I INSTAL·LACIÓ DE MOBILIARI D'OFICINA AMB DESTINACIÓ A LES OFICINES DE L'AGÈNCIA CATALANA DE L'AIGUA AL CARRER PROVENÇA, 260 DE BARCELONA

Òrgan de contractació:
Agència Catalana de l'Aigua (ACA)
Codi d'expedient:
CTN1900656
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment de licitació:
Contracte basat en acord marc
Compra d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Aquest contracte de subministrament es considera com a contracte basat de l'Acord marc per a la contractació del subministrament i instal·lació de mobiliari d'oficina, amb número d'expedient CCS 2017/1 (en endavant, AM), adjudicat per la Comissió Central de Subministraments (en endavant, CCS) el 20 d'abril de 2018, que va entrar en vigor el 7 de juny del 2018 per al lot 3 de mobiliari d'espais oberts o polivalents i per al lot 16, de compactes mòbils, i que va entrar en vigor per a la resta de lots adjudicats el 13 de setembre de 2018.

Aquesta contractació basada té per objecte el subministrament i instal·lació de mobiliari d'oficina.
La unitat promotora d'aquesta licitació és la Divisió de Recursos de l'Agència Catalana de l'Aigua mitjançant el Departament de Serveis i Eficiència Energètica.
La contractació basada objecte de licitació té com a destinatària l'Agència Catalana de l'Aigua al carrer Provença de 260, de Barcelona.
Els subministraments basats tenen les característiques que es detallen en el PPT.
El lloc de lliurament objecte d'aquest contracte i de lliurament de les mostres s'especifiquen en l'Annex núm. 1 del PCAP, així com les dades relatives a aquest.
Pressupost de licitació:
392.506,00 € sense IVA 474.932,26 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 any
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
03/09/19 12:00 h
Observacions:
Els dies per a visitar l'edifici del carrer Provença 260 de Barcelona són el 28, 29 i 30 d'agost de 10 a 12h. La persona responsable per part de l'ACA per gestionar aquesta visita és Hector Gisbert Els licitadors hauran de comunicar la data concreta de la seva visita amb l'ACA, mitjançant l'adreça de correu unitatserveisaca@gencat.cat amb una antelació mínima de 3 dies a la data d'inici de de les visites (28 d'agost de 2019).
Valor estimat del contracte:
471.007,20 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Sobre amb criteris avaluables objectivament) :
25/09/19 12:30 Sala del Consell. Provença 204. Barcelona
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Descripció dels lots:
Número de lot:
1
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Mobiliari d'oficina, lloc operatiu i taules de reunions circulars
Data d'adjudicació del contracte:
16/10/19
Termini per a la formalització del contracte:
De conformitat amb el que disposa l'article 156 del TRLCSP, en relació amb l'article 198.5, el contracte es formalitzarà en el termini màxim de 5 dies.
Motiu d'adjudicació:
Contracte basat de l'Acord marc per a la contractació del
subministrament i instal·lació de mobiliari d'oficina, amb número d'expedient CCS 2017/1
Codi CPV:
39100000
Número d'ofertes rebudes:
7
Identitat d'empreses licitadores:
1. ACTIU BERBEGAL Y FORMAS, S.A. 2. COMERCIAL CONTEL, S.A. 3. BERNADI, S.A. 4. GRUPO FORMA 5, S.L.U. 5. OFITA INTERIORES, S.A. 6. COMERCIAL DE INDUSTRIAS REUNIDAS, S.A. 7. ARLEX DESIGN S.L.
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
COMERCIAL CONTEL, S.A.
Nacionalitat:
Espanya
Import:
204.907,45 € amb IVA
Import sense IVA:
169.345,00 €
Número de lot:
2
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Mobiliari d'oficina, taules de reunions
Data d'adjudicació del contracte:
16/10/19
Termini per a la formalització del contracte:
De conformitat amb el que disposa l'article 156 del TRLCSP, en relació amb l'article 198.5, el contracte es formalitzarà en el termini màxim de 5 dies.
Motiu d'adjudicació:
Contracte basat de l'Acord marc per a la contractació del
subministrament i instal·lació de mobiliari d'oficina, amb número d'expedient CCS 2017/1
Codi CPV:
39100000
Número d'ofertes rebudes:
7
Identitat d'empreses licitadores:
1. ACTIU BERBEGAL Y FORMAS, S.A. 2. COMERCIAL CONTEL, S.A. 3. BERNADI, S.A. 4. GRUPO FORMA 5, S.L.U. 5. OFITA INTERIORES, S.A. 6. COMERCIAL DE INDUSTRIAS REUNIDAS, S.A. 7. ARLEX DESIGN S.L.
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
COMERCIAL DE INDUSTRIAS REUNIDAS, S.A.
Nacionalitat:
Espanya
Import:
1.439,51 € amb IVA
Import sense IVA:
1.189,68 €
Número de lot:
3
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Cadires d'oficina, lloc operatiu
Data d'adjudicació del contracte:
16/10/19
Termini per a la formalització del contracte:
De conformitat amb el que disposa l'article 156 del TRLCSP, en relació amb l'article 198.5, el contracte es formalitzarà en el termini màxim de 5 dies.
Motiu d'adjudicació:
Contracte basat de l'Acord marc per a la contractació del
subministrament i instal·lació de mobiliari d'oficina, amb número d'expedient CCS 2017/1
Codi CPV:
39100000
Número d'ofertes rebudes:
4
Identitat d'empreses licitadores:
1. P. DE LA OLIVA, S.A. 2. ACTIU BERBEGAL Y FORMAS, S.A. 3. COMERCIAL CONTEL, S.A. 4. BERNADI, S.A
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
ACTIU BERBEGAL Y FORMAS, S.A.
Nacionalitat:
Espanya
Import:
80.066,91 € amb IVA
Import sense IVA:
66.171,00 €

Documentació

 
Acords:
Veure resolucions
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Veure resolucions
Informes Tècnics:
INFORME VALORACIO SOBRE A CTN1900656.pdf PDF
Condicions d'execució:
Veure PCAP i Plecs Tècnics
Resolució d'adjudicació :
RESOLUCIO ADJUDICACIO LOT 1 CTN1900656.pdf
PDF
RESOLUCIO ADJUDICACIO LOT 2 CTN1900656.pdf
PDF
RESOLUCIO ADJUDICACIO LOT 3 CTN1900656.pdf
PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya