Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

EC 2019 74 Subministrament i instal.lació de mobiliari de reposició divers per a l'edifici de la Generalitat de Catalunya a Girona

Òrgan de contractació:
Departament de la Vicepresidència i d'Economia i Hisenda
Codi d'expedient:
EC 2019 74
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment de licitació:
Obert
Tramitació simplificada:
Compra d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Subministrament i instal.lació de mobiliari de reposició divers per a l'edifici de la Generalitat de Catalunya a Girona.
La concreció del mobiliari a subministrar es recull en l'apartat A del quadre de característiques que regeix aquesta contractació
El contracte és de naturalesa mitxa de serveis i subministrament essent la prestació principal la de subministrament que suposa aproximadament un 90% del preu del contracte
Pressupost de licitació:
41.903,10 € sense IVA 50.702,75 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
4 mesos
Àmbit geogràfic:
Girona
Termini de presentació d'ofertes:
30/08/19 14:00 h
Observacions:
En aplicació de l'establert a l'article 159.4.a) LCSP, al tractar-se d'un procediment obert simplificat, tots els licitadors que se presentin a la licitació han d'estar inscrits en el ROLECE o en el RELI en la data final de presentació d'ofertes.
La visita prevista en l'apartat D.3 del quadre de característiques es farà el dia 30 de juliol a les 12 h. Les empreses interessades hauran de seguir la tramitació prevista en aquesta mateixa clàusula
Valor estimat del contracte:
41.903,10 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
10/10/19
Termini per a la formalització del contracte:
La formalització del contracte haurà d'efectuar-se no més tard dels quinze dies hàbils següents a aquell en que es realitzi la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats en la forma prevista en l'article 151 de la LCSP.
Motiu d'adjudicació:
S'adjudica a l'empresa OFICINA I ARXIU SA un cop comprovat que la documentació aportada és adient i compleix amb els requisits establerts per a aquesta contractació
Número d'ofertes rebudes:
2
Identitat d'empreses licitadores:
OFICINA I ARXIU SA - FUSTERIA EBENESTERIA R. CANO SL
Codi CPV:
39100000
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
OFICINA I ARXIU SA
Nacionalitat:
Espanya
Import:
39.422,77 € amb IVA
Import sense IVA:
32.580,80 €

Documentació

 
Acords:
Els acords es recullen en la resolució d'adjudicació de 10 d'octubre de 2019
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
El quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions es recullen en la resolució d'adjudicació de 10 d'octubre de 2019
Informes Tècnics:
Valoració criteris subjectius EC 2019 74.pdf
PDF
Valoració criteris objectius EC 2019 74.pdf
PDF
Condicions d'execució:
Les condicions d'execució es recullen en el plec de clàusules administratives particulars i en el plec de prescripcions tècniques que regeixen aquesta contractació
Resolució d'adjudicació :
EC 2019 74 Resolució adjudicació.pdf PDF
Acta Sobre A EC 2019 74.pdf
PDF
Acta Sobre B EC 2019 74.pdf
PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya