Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

CONTRACTE PER A LA VENDA DEL PAPER, CARTRÓ I DIARI PROCEDENT DEL SERVEI DE RECOLLIDA SELECTIVA DE LA MANCOMUNITAT INTERMUNICIPAL VOLUNTÀRIA LA PLANA

Òrgan de contractació:
Mancomunitat Intermunicipal Voluntària La Plana
Codi d'expedient:
X2019000529
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Administratiu especial
Procediment de licitació:
Obert
Compra d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Aquest plec té per objecte regular les condicions de la licitació per a la venda del paper cartró i diari procedent de la recollida selectiva realitzada per la Mancomunitat Intermunicipal Voluntària La Plana amb destinació al seu reciclatge. Concretament el material de venda és el següent:
La present contractació es fracciona en 2 lots i constitueix l'objecte de cada lot una unitat funcional susceptible de realització independent. D'aquesta manera, el contracte es distribueix en els següents lots:
LOT 1
Mescla sense classificar (paper)
Cartró supermercat (cartró)
LOT 2
Diari
Durada del contracte:
1 any
Àmbit geogràfic:
Malla
Termini de presentació d'ofertes:
27/06/19 14:00 h
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
El contracte serà prorrogable de forma expressa, sense que la durada de la seva vigència, incloses les pròrrogues, pugui excedir de tres (3) anys. La pròrroga serà obligatòria per al contractista quan aquesta se li hagi comunicat amb una antelació mínima de dos (2) mesos a la finalització de la durada del contracte.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
18/07/19
Termini per a la formalització del contracte:
En tractar-se d'un contracte no susceptible de recurs especial, l'adjudicatari s'obliga a formalitzar-lo mitjançant document administratiu dins el termini de 15 dies hàbils a comptar des del següent a la recepció de la notificació de l'adjudicació.
Motiu d'adjudicació:
Únic licitador presentat i que compleix amb tots els requeriments mínims establerts en els plecs que regeixen aquesta licitació.
Número d'ofertes rebudes:
1
Codi CPV:
90500000
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
RECUPERACIONS MASNOU,S.L
Nacionalitat:
Espanya

Documentació

 
Acords:
Veure la Resolució de Presidència d'adjudicació.
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Veure Acta de Mesa de contractació.
Informes Tècnics:
Acta Mesa Contractació.pdf PDF
Condicions d'execució:
Veure Plecs de clàusules administratives i tècniques particulars.
Resolució d'adjudicació :
Resolució adjudicació.pdf PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya