Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Subministrament i instal·lació d'un espectròmetre de masses MALDI-TOF lineal i reflectró per a la Unitat d'Espectrometria de Masses dels Serveis Tècnics de Recerca de la Universitat de Girona - Exp. 011/19.S

Òrgan de contractació:
Universitat de Girona
Codi d'expedient:
011/19.S
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment de licitació:
Obert
Compra d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Subministrament i instal·lació de d'un espectròmetre de masses MALDI-TOF lineal i reflectró per a la Unitat d'Espectrometria de Masses dels Serveis Tècnics de Recerca de la Universitat de Girona (CPV 38433100-0).
Actuació finançada per FEDER/Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades - Agencia Estatal de Investigación / EQC2018-004422-P - Programa Operativo Plurirregional de España (POPE) 2014-2020.
Aquesta licitació no es divideix en lots, d'acord amb la justificació exposada pel responsable del contracte, de data 5 d'abril de 2019, incorporada a l'expedient.
Pressupost de licitació:
250.000,00 € sense IVA 302.500,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
3 mesos
Àmbit geogràfic:
Girona
Termini de presentació d'ofertes:
30/07/19 12:00 h
Observacions:
En cas de necessitar suport en relació amb l'accés i ús de l'eina obligatòria de presentació d'ofertes "Sobre Digital", podeu contactar amb l'Administració Electrònica de la Universitat de Girona mitjançant el correu electrònic eadministracio@udg.edu. Alhora, si necessiteu suport per a l'accés de la sessió d'obertura pública mitjançant streaming, podeu contactar amb la mateixa unitat.
Si us sorgeixen dubtes relacionats amb el contingut dels Plecs o sobre aquelles qüestions formals relacionades amb la presentació i tramitació de la documentació relativa a aquesta licitació, podeu adreçar la vostra consulta per escrit a través de la mateixa URL, apartat: TAULER D'ANUNCIS, DUBTES I PREGUNTES. Resten excloses aquelles qüestions jurídiques que poguessin o haguessin de ser considerades i resoltes per la Mesa o l'òrgan de contractació.
Si voleu rebre avís de les novetats que es publiquin en referència amb aquesta licitació, via correu electrònic, seria convenient subscriure's en aquest mateix anunci a l'apartat: SUBSCRIPCIONS.
Valor estimat del contracte:
250.000,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Obertura de pliques (Sobre amb criteris avaluables objectivament) :
05/09/19 10:00 Edifici rectorat "Les Àligues", sala polivalent - plaça Sant Domènec, 3, 17004 Girona. Seguiment de la sessió en streaming: http://live.udg.edu. Per dubtes o incidències durant l'streaming: eadministracio@udg.edu
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
03/10/19
Termini per a la formalització del contracte:
Contracte harmonitzat: d'acord amb el previst a l'article 153.3 de la LCSP no es pot efectuar abans no transcorrin 15 dies hàbils des de la notificació de l'adjudicació. Finalitzat el termini es requerirà a l'adjudicatari per tal que, en un termini màxim de 5 dies naturals formalitzi el contracte. Per tant, s'estima com a data màxima de formalització del contracte el dia 05/11/2019
Motiu d'adjudicació:
D'acord amb l'aplicació dels criteris d'adjudicació, oferta econòmicament avantatjosa
Número d'ofertes rebudes:
1
Codi CPV:
38433100
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
BRUKER ESPAÑOLA SA
Nacionalitat:
Espanya
Import:
301.895,00 € amb IVA
Import sense IVA:
249.500,00 €

Documentació

 
Acords:
011-19-S Proposta de la mesa de contractació.pdf PDF
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
No hi ha quadre comparatiu d'ofertes atès que només s'ha presentat una empresa
Informes Tècnics:
011-19.S Informe valoració tècnica_ sobre B.pdf
PDF
011-19.S Informe valoració econòmica_Sobre C.pdf
PDF
Condicions d'execució:
Promoció del reciclat de productes i l'ús d'envasos reutilitzables. L'empresa adjudicatària s'haurà de fer càrrec de la retirada, gestió i reciclatge dels materials de transport i d'embalatge de l'objecte del contracte.
Resolució d'adjudicació :
011-19.S Resolució adjudicació.pdf PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya