Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

ACTUACIÓ TÈCNICA PLANIFICADA, a causa d'una intervenció programada, els serveis de Sobre Digital i Presentació Telemàtica d’Ofertes quedaran interromputs el dia 14 de desembre entre les 22.00h i les 01.00h.

 

Obres del projecte per a la millora de l'accessibilitat, reforma interior i cobertes de l'edifici administratiu del cementiri de Rubí

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Rubí
Codi d'expedient:
23/2018/COOS - 62/2018/EPPT
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Obres
Subtipus de contracte:
Construcció general d'immobles i obres d'enginyeria civil
Procediment de licitació:
Obert
Tramitació simplificada:
Compra d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Obres del projecte per a la millora de l'accessibilitat, reforma interior i cobertes de l'edifici administratiu del cementiri de Rubí.
Pressupost de licitació:
113.193,57 € sense IVA 136.964,22 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
3 mesos
Àmbit geogràfic:
Rubí
Termini de presentació d'ofertes:
14/01/19 23:59 h
Observacions:
De conformitat amb el previst a la clàusula 8 del PCAP els licitadors hauran de presentar en el sobre:
- Annex I PCAP: Declaració responsable signada i amb el segell de l'empresa.
- Annex II PCAP: Només en el cas que vàries empreses tinguin la voluntat de constituir una UTE per participar en el procés de licitació hauran de presentar aquesta declaració signada i amb segell de totes les empreses que participin.
- Annex III PCAP: Oferta econòmica i criteris automàtics signada i amb el segell de l'empresa. No és necessària la presentació del pressupost ni la justificació dels preus unitaris.
Valor estimat del contracte:
113.193,57 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
26/07/19
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 153.3 LCSP es preveu formalitzar el contracte dins dels 15 dies hàbils següents a la recepció de la notificacio de l'acord d'adjudicacio als licitadors i candidats.
Motiu d'adjudicació:
La millor oferta en relacio qualitat-preu
Número d'ofertes rebudes:
1
Identitat d'empreses licitadores:
TEMPO FACILITY SERVICES SLU
Codi CPV:
45213150
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
TEMPO FACILITY SERVICES SLU
Nacionalitat:
Espanya
Import:
133.540,11 € amb IVA
Import sense IVA:
110.363,73 €

Documentació

 
Acords:
S'ha determinat la millor oferta en relacio qualitat-preu
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Informe de valoració criteris automàtics.pdf PDF
Informes Tècnics:
informe solvència tècnica i econòmica.pdf PDF
Condicions d'execució:
Consultar la Clàusula 14 del PCAP (contractació indefinida i estabilitat laboral en els contractes).
Resolució d'adjudicació :
Acord adjudicació 232018COOS.pdf PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya