Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

153, 154, 155, 156, 157/2019 Resoldre diverses qüestions d'accessibilitat, adaptació i millorament de la seguretat en diferents escoles bressol i escoles de cicle infantil i primària.

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Sabadell
Codi d'expedient:
153, 154, 155, 156, 157/2019
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Obres
Subtipus de contracte:
Altres instal·lacions d'edificis i obres
Procediment de licitació:
Obert
Tramitació simplificada abreujada:
Compra d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte del present contracte és la contractació d'obres per resoldre diverses qüestions d'accessibilitat, adaptació i millorament de la seguretat en diferents escoles bressol i escoles de cicle infantil i primària. El lot número 1 inclou els treballs consistents en instal·lar un pas de persones a la tanca que separa el pati de l'escola bressol amb el pati del CEIP. El lot 2 inclou els treballs consistents en la creació d'una porta abatible a l'extrem est del tancament de fusta i la instal·lació d'una línia de vida a la part superior del talús. El lot 3 inclou els treballs consistents en l'adaptació de la sortida mitjançant l'ampliació del replà i la construcció d'una rampa que permeti assolir aquest objectiu. El lot 4 inclou els treballs consistents en la creació d'un nou tancament practicable a la rampa d'accés a l'equipament i la instal·lació de dos aparca bicicletes. El lot 5 inclou els treballs consistents en l'adequació d'un accés per vehicles pel carrer Lusitània, on actualment hi ha una porta doble.
Pressupost de licitació:
19.475,25 € sense IVA 23.565,05 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 mesos
Àmbit geogràfic:
Sabadell
Termini de presentació d'ofertes:
03/05/19 23:59 h
Observacions:
Per consultes o petició d'informació sobre el contracte adreceu-vos al telèfon i/o e-mail que consta a l'apartat A del quadre resum, annex I del Plec de clàusules administratives particulars, o bé al que figura a l'apartat 2 de l'Anunci de licitació del contracte (obtenció d'informació).
Consulteu els horaris d'obertura de les oficines de registre de l'Ajuntament de Sabadell a l'adreça: http://www.sabadell.cat/ca/fitxes-repertori?cod=3710

Valor estimat del contracte:
19.475,25 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Sobre únic) :
06/05/19 13:00 Sala de Visites de la planta 6 de l'edifici del carrer del Sol núm. 1 08201 Sabadell
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Descripció dels lots:
Número de lot:
1
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Construcció de connexió entre el CEIF i el CEIP Arrahona.
Data d'adjudicació del contracte:
01/07/19
Termini per a la formalització del contracte:
La formalització del contracte es farà en un termini de 15 dies hàbils següents a aquell en que es faci la notificació de l'adjudicació als licitadors i/o candidats
Motiu d'adjudicació:
Preu més baix.
Codi CPV:
45214100
Número d'ofertes rebudes:
3
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
CIBESA OBRES I SERVEIS, S.L.
Nacionalitat:
Espanya
Import:
2.417,59 € amb IVA
Import sense IVA:
1.998,01 €
Número de lot:
2
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Instal·lació de porta d'accés línia de vida talús sud del CEIP C Llong.
Data d'adjudicació del contracte:
01/07/19
Termini per a la formalització del contracte:
La formalització del contracte es farà en un termini de 15 dies hàbils següents a aquell en que es faci la notificació de l'adjudicació als licitadors i/o candidats
Motiu d'adjudicació:
Preu més baix.
Codi CPV:
45214100
Número d'ofertes rebudes:
3
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
CIBESA OBRES I SERVEIS, S.L.
Nacionalitat:
Espanya
Import:
5.039,65 € amb IVA
Import sense IVA:
4.165,00 €
Número de lot:
3
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Nova rampa accés a la sortida d'emergència del CEIF Joaquim Blume.
Data d'adjudicació del contracte:
01/07/19
Termini per a la formalització del contracte:
La formalització del contracte es farà en un termini de 15 dies hàbils següents a aquell en que es faci la notificació de l'adjudicació als licitadors i/o candidats
Motiu d'adjudicació:
Preu més baix.
Codi CPV:
45214100
Número d'ofertes rebudes:
3
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
CIBESA OBRES I SERVEIS, S.L.
Nacionalitat:
Espanya
Import:
4.175,71 € amb IVA
Import sense IVA:
3.451,00 €
Número de lot:
4
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Instal·lació de tancament metàl·lic rampa accés del CEIP Can Puiggener
Data d'adjudicació del contracte:
01/07/19
Termini per a la formalització del contracte:
La formalització del contracte es farà en un termini de 15 dies hàbils següents a aquell en que es faci la notificació de l'adjudicació als licitadors i/o candidats
Motiu d'adjudicació:
Preu més baix.
Codi CPV:
45214100
Número d'ofertes rebudes:
3
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
CIBESA OBRES I SERVEIS, S.L.
Nacionalitat:
Espanya
Import:
1.979,86 € amb IVA
Import sense IVA:
1.636,25 €
Número de lot:
5
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Adaptació de l'accés a la cuina de l'escola Concòrdia.
Data d'adjudicació del contracte:
01/07/19
Termini per a la formalització del contracte:
La formalització del contracte es farà en un termini de 15 dies hàbils següents a aquell en que es faci la notificació de l'adjudicació als licitadors i/o candidats
Motiu d'adjudicació:
Preu més baix.
Codi CPV:
45214100
Número d'ofertes rebudes:
3
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
CIBESA OBRES I SERVEIS, S.L.
Nacionalitat:
Espanya
Import:
7.271,50 € amb IVA
Import sense IVA:
6.009,50 €

Documentació

 
Acords:
.
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
.
Informes Tècnics:
.
Condicions d'execució:
.
Resolució d'adjudicació :
Acord Adjudicació.pdf PDF
acta única.pdf
PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya