Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Obra de substitució de la caldera i dels col.lectors d'aigua de la sala de calderes de la facultat de Dret al Campus de Montilivi de la Universitat de Girona - Exp. 010/19.O

Òrgan de contractació:
Universitat de Girona
Codi d'expedient:
010/19.O
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Obres
Subtipus de contracte:
Instal·lació d'edificis i obres
Procediment de licitació:
Obert
Tramitació simplificada:
Compra d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Obra de substitució de la caldera i dels col.lectors d'aigua de la sala de calderes de la facultat de Dret al Campus de Montilivi de la Universitat de Girona (CPV 44620000-2)
Lots: Aquesta licitació no es divideix en lots atès que respon a un únic concepte que inclou tots els capítols d'obra que si fossin executats per una pluralitat de contractistes, afectaria a la correcta execució i coordinació. Per aquest motiu és necessari unificar en un sol lot.
Pressupost de licitació:
183.738,74 € sense IVA 222.323,88 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 mesos 15 dies
Àmbit geogràfic:
Girona
Termini de presentació d'ofertes:
15/07/19 13:00 h
Observacions:
En cas de necessitar suport en relació amb l'accés i ús de l'eina obligatòria de presentació d'ofertes "Sobre Digital", podeu contactar amb l'Administració Electrònica de la Universitat de Girona mitjançant el correu electrònic eadministracio@udg.edu. Alhora, si necessiteu suport per a l'accés de la sessió d'obertura pública mitjançant streaming, podeu contactar amb la mateixa unitat.
Si us sorgeixen dubtes relacionats amb el contingut dels Plecs o sobre aquelles qüestions formals relacionades amb la presentació i tramitació de la documentació relativa a aquesta licitació, podeu adreçar la vostra consulta per escrit a través de la mateixa URL, apartat: TAULER D'ANUNCIS, DUBTES I PREGUNTES. Resten excloses aquelles qüestions jurídiques que poguessin o haguessin de ser considerades i resoltes per la Mesa o l'òrgan de contractació.
Si voleu rebre avís de les novetats que es publiquin en referència amb aquesta licitació, via correu electrònic, seria convenient subscriure's en aquest mateix anunci a l'apartat: SUBSCRIPCIONS. Aquelles qüestions formals relacionades amb la presentació i tramitació de la documentació relativa a aquesta licitació, podeu adreçar la vostra consulta per escrit a través de la mateixa URL, apartat: TAULER D'ANUNCIS, DUBTES I PREGUNTES. Resten excloses aquelles qüestions jurídiques que poguessin o haguessin de ser considerades i resoltes per la Mesa o l'òrgan de contractació.
Si voleu rebre avís de les novetats que es publiquin en referència amb aquesta licitació, via correu electrònic, seria convenient subscriure's en aquest mateix anunci a l'apartat: SUBSCRIPCIONS.
Valor estimat del contracte:
183.738,74 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Sobre únic) :
17/07/19 10:00 Edifici rectorat "Les Àligues", sala polivalent - plaça Sant Domènec, 3, 17004 Girona. Seguiment de la sessió en streaming: http://live.udg.edu. Per dubtes o incidències durant l'streaming: eadministracio@udg.edu
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
31/07/19
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 153.3 LCSP es preveu formalitzar el contracte dins del termini de 15 dies hàbils següents al que es realitzi la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats.
Per tant, s'estima com a data prevista màxima de formalització del contracte el proper dia 12 de setembre de 2019.
Motiu d'adjudicació:
D'acord amb l'aplicació dels criteris d'adjudicació l'oferta econòmicament més avantatjosa
Número d'ofertes rebudes:
7
Codi CPV:
44620000
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
COMET MARTINEZ BOIX SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
151.180,23 € amb IVA
Import sense IVA:
124.942,34 €

Documentació

 
Acords:
010-19-O Proposta de la mesa de contractació.pdf PDF
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
El quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions està recollit dins de l'acord de la Mesa de Contractació.
Informes Tècnics:
010-19.O Informe valoració criteris avaluables de forma automàtica.pdf PDF
Condicions d'execució:
Contractar personal en risc d'exclusió laboral.
Resolució d'adjudicació :
010-19-O Resolució d'adjudicació .pdf PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya