Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

INCIDÈNCIA RESOLTA: LA INCIDÈNCIA TÈCNICA EN LA CONNEXIÓ AMB EL CORREU CORPORATIU DE LA GENERALITAT QUE HA AFECTAT L'ENVIAMENT DE CORREUS DES DE LA PLATAFORMA DE SERVEIS DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA I LES EINES DE LICITACIÓ ELECTRÒNICA JA HA ESTAT RESOLTA

 

Servei de manteniment preventiu, normatiu i correctiu de les diferents instal·lacions de les oficines de XALOC

Òrgan de contractació:
Xarxa Local de Municipis Gironins (XALOC)
Codi d'expedient:
2019/325
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de manteniment i reparació
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte d'aquest contracte és la prestació del servei de manteniment de les instal·lacions de les oficines de l'organisme Xarxa Local de Municipis Gironins de la Diputació de Girona (XALOC).
Pressupost de licitació:
34.288,00 € sense IVA 41.488,47 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 any
Àmbit geogràfic:
Girona
Termini de presentació d'ofertes:
21/05/19 23:59 h
Valor estimat del contracte:
144.009,60 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Sobre B) :
28/05/19 10:00
Obertura de pliques (Sobre C) :
06/06/19 13:45
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Aquest contracte podrà prorrogar-se, d'any en any, fins a un màxim de tres anualitats més.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'adjudicació

 
Descripció dels lots:
Número de lot:
1
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Manteniment de les instal·lacions elèctriques de baixa tensió.
Data d'adjudicació del contracte:
24/07/19
Termini per a la formalització del contracte:
La formalització del contracte no es podrà efectuar abans que transcorrin quinze (15) dies hàbils des que es trameti la notificació de l'adjudicació. En el supòsit que transcorregut aquest termini no s'hagi interposat cap recurs, es requerirà l'empresa adjudicatària per tal que formalitzi el corresponent contracte administratiu en el termini de cinc (5) dies hàbils, sempre que s'hagi deixat constància en l'expedient de la no interposició de recurs especial i hagi estat fiscalitzat per part de la Intervenció.
Codi CPV:
50711000
Número d'ofertes rebudes:
3
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
Impros Tecnics SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
14.278,00 € amb IVA
Import sense IVA:
11.800,00 €
Número de lot:
2
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Manteniment de les instal·lacions de climatització.
Data d'adjudicació del contracte:
24/07/19
Termini per a la formalització del contracte:
La formalització del contracte no es podrà efectuar abans que transcorrin quinze (15) dies hàbils des que es trameti la notificació de l'adjudicació. En el supòsit que transcorregut aquest termini no s'hagi interposat cap recurs, es requerirà l'empresa adjudicatària per tal que formalitzi el corresponent contracte administratiu en el termini de cinc (5) dies hàbils, sempre que s'hagi deixat constància en l'expedient de la no interposició de recurs especial i hagi estat fiscalitzat per part de la Intervenció.
Codi CPV:
50730000
Número d'ofertes rebudes:
3
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
Impros Tecnics SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
15.125,00 € amb IVA
Import sense IVA:
12.500,00 €
Número de lot:
3
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Manteniment de les instal·lacions de seguretat.
Data d'adjudicació del contracte:
24/07/19
Termini per a la formalització del contracte:
La formalització del contracte no es podrà efectuar abans que transcorrin quinze (15) dies hàbils des que es trameti la notificació de l'adjudicació. En el supòsit que transcorregut aquest termini no s'hagi interposat cap recurs, es requerirà l'empresa adjudicatària per tal que formalitzi el corresponent contracte administratiu en el termini de cinc (5) dies hàbils, sempre que s'hagi deixat constància en l'expedient de la no interposició de recurs especial i hagi estat fiscalitzat per part de la Intervenció
Codi CPV:
50340000
Número d'ofertes rebudes:
1
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
Protec Seguretat Integral SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
7.744,00 € amb IVA
Import sense IVA:
6.400,00 €
Número de lot:
4
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Manteniment de les instal·lacions de protecció contra incendis.
Data d'adjudicació del contracte:
24/07/19
Termini per a la formalització del contracte:
La formalització del contracte no es podrà efectuar abans que transcorrin quinze (15) dies hàbils des que es trameti la notificació de l'adjudicació. En el supòsit que transcorregut aquest termini no s'hagi interposat cap recurs, es requerirà l'empresa adjudicatària per tal que formalitzi el corresponent contracte administratiu en el termini de cinc (5) dies hàbils, sempre que s'hagi deixat constància en l'expedient de la no interposició de recurs especial i hagi estat fiscalitzat per part de la Intervenció.
Codi CPV:
50413200
Número d'ofertes rebudes:
3
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
Segurifoc SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
4.341,48 € amb IVA
Import sense IVA:
3.588,00 €

Documentació

 
Acords:
Consten a la resolució d'adjudicació.
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Consta a l'acta de la Mesa de valoració del sobre C publicada en aquest perfil.
Informes Tècnics:
No s'escau.
Condicions d'execució:
Veure PCAP
Resolució d'adjudicació :
Resolució Adjudicació.pdf PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya