Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Contracte de serveis corresponent al servei integral de menjador escolar per l'alumnat de les Escoles púbiques de Salt i diverses Escoles públiques del Gironès

Òrgan de contractació:
Consell Comarcal del Gironès
Codi d'expedient:
GM2019-1.1
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment de licitació:
Obert
Compra d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Contracte per al servei integral dels menjadors escolars de les escoles de Girona: Escola Balandrau, Escola Santa Eugènia i Escola Carme Auguet, i de Sant Jordi Desvalls: l'Escola Sant Jordi (LOT 1) i per al servei integral dels menjadors escolars de les escoles de Salt: Escola Arrels, Escola El Gegant del Rec, Escola El Pla de Salt, Escola El Veïnat, Escola La Farga, Escola Les Deveses, Escola Mas Masó, Escola Silvestre Santaló i CEE La Maçana (LOT 2) pels cursos escolars 2019-2020 i 2020-2021 (i les seves pròrrogues).
Pressupost de licitació:
3.121.233,56 € sense IVA 3.121.233,56 € IVA inclòs (0,00%)
Termini d'execució:
12/09/19 - 10/09/21
Àmbit geogràfic:
Gironès
Termini de presentació d'ofertes:
25/04/19 14:00 h
Observacions:
Pressupost base de licitació 2.981.282,84¤, IVA no inclòs. Import IVA: 139.950,72 ¤. Import total (IVA inclòs): 3.121.233,56¤
Valor estimat del contracte:
8.049.614,02 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Obertura de pliques (Sobre A Documentació administrativa + Sobre B amb criteris avaluables objectivament) :
06/05/19 09:30 Consell Comarcal del Gironès
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Es podrà prorrogar per períodes anuals, coincidint amb la durada d'execució dels següents cursos escolars, fins un màxim de 3 anys més d'acord amb la Llei 9/2017. Es podrà prorrogar sempre i quan sigui manifestat de forma expressa pel president del Consell Comarcal abans de la finalització del 10 de juliol de 2021, de 2022 o 2023 respectivament amb notificació per escrit a l'adjudicatari.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'adjudicació

 
Descripció dels lots:
Número de lot:
1
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
LOT 1. Servei integral del menjador escolar per a les escoles BALANDRAU, CARME AUGUET i SANTA EUGÈNIA de Girona i de Sant Jordi Desvalls, l'escola SANT JORDI.
Data d'adjudicació del contracte:
19/07/19
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 153.3 LCSP es preveu formalitzar el contracte un cop transcorreguts 15 dies hàbils comptadors des de la data en què es remeti la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats. Finalitzat aquest termini, es requerirà a l'adjudicatari per a que formalitzi el contracte en un termini no superior a 5 dies naturals comptadors des del següent al que s'hagués rebut el requeriment (sempre que no s'hagi interposat recurs en el qual s'hagi demanat la suspensió de la formalització del contracte).
Per tant, s'estima com a data prevista de formalització del contracte el proper dia 3 de setembre del 2019.
Codi CPV:
55523100
Número d'ofertes rebudes:
2
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
CATERING VILANOVA, SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
697.553,52 € amb IVA
Import sense IVA:
666.175,68 €
Número de lot:
2
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Servei integral del menjador de les ESCOLES PÚBLIQUES DE SALT: El Gegant del Rec, El Pla de Salt, El Veïnat, La Farga, Les Arrels, Les Deveses, Mas Masó, Silvestre Santaló i CEE La Maçana.
Data d'adjudicació del contracte:
19/07/19
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 153.3 LCSP es preveu formalitzar el contracte un cop transcorreguts 15 dies hàbils comptadors des de la data en què es remeti la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats. Finalitzat aquest termini, es requerirà a l'adjudicatari per a que formalitzi el contracte en un termini no superior a 5 dies naturals comptadors des del següent al que s'hagués rebut el requeriment (sempre que no s'hagi interposat recurs en el qual s'hagi demanat la suspensió de la formalització del contracte).
Per tant, s'estima com a data prevista de formalització del contracte el proper dia 3 de setembre del 2019.
Codi CPV:
55523100
Número d'ofertes rebudes:
2
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
EUREST CATALUNYA, S.L.
Nacionalitat:
Espanya
Import:
2.274.569,44 € amb IVA
Import sense IVA:
2.175.156,44 €

Documentació

 
Acords:
No n'hi ha
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Veure Decret adjudicació
Informes Tècnics:
Veure Decret adjudicació
Condicions d'execució:
Veure Plec de clàusules administratives i Plec de prescripcions Tècniques.
Resolució d'adjudicació :
15-Decret adjudicació menjadors escolars Lot 1 i Lot 2.pdf PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya