Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

SUBMINISTRAMENT MITJANÇANT LA MODALITAT DE RENTIN AMB OPCIÓ A COMPRA D'UNA MÀQUINA MULTI FUNCIONS, ESCOMBRADORA, DESBROSSADORA, ETC PER A LA PRESTACIÓ DEL SERVEI DE NETEJA VIÀRIA I D'EQUIPAMENTS MUNICIPALS

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Castellnou de Bages
Codi d'expedient:
79/2019
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Lloguer
Procediment d'adjudicació:
Negociat sense publicitat
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Constitueix l'objecte del present contracte el subministrament d'una escombradora per a la prestació del servei municipal de neteja viària en el terme municipal de Castellnou de Bages. Les característiques tècniques de l'equipament a subministrar venen definides a l'Annex II del present ple, on s'estableixen els factors de tot ordre per a dur a terme el subministrament.

El tipus màxim de licitació per a l'escombradora a subminstrar es fixa en 1.092,71 euros al mes (IVA exclòs, el qual ascendeix a 229,46 euros). En consequúència, el preu anual de l'escombradora es fixa en 13.112,52 euros més 2.753,52 euros en concepte d'IVA.
Per això, el preu del contracte pels 60 mesos que es liciten és de 65.562,60 euros més 13.767,60 euros en concepte d'IVA. TOTAL IVA INCLÒS: 79.330,20 euros.
Pressupost de licitació:
65.562,60 € sense IVA 79.330,20 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
5 anys
Àmbit geogràfic:
Castellnou de Bages
Termini de presentació d'ofertes:
24/04/19 23:00 h
Valor estimat del contracte:
66.655,31 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques :
29/04/19 11:00 Oficines Municipals Plaça de l'Església, s/n 08251 Castellnou de Bages
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
03/07/19
Termini per a la formalització del contracte:
15 dies hàbils comptadors des de la data en què es remeti la notificació de l'adjudicació: 08/07/19
Últim dia per formalitzar el contracte 29/07/19
Motiu d'adjudicació:
Menor preu ofert: 40 punts
Servei de postvenda: 10 punts
Millora en la potència: 0 punts
Opció de compra: 10 punts
Garantia: 5 punts
Millores tècniques i funcionals del subministrament: 15 punts
TOTAL: 80 punts
Número d'ofertes rebudes:
1
Identitat d'empreses licitadores:
Banco Bilbao Vizcaya Argentaria, S.A. (A-48265169)
Codi CPV:
34144430
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
BANCO BILBAO VIZCAYA ARGENTARIA, S.A
Nacionalitat:
Espanya
Import:
79.311,87 € amb IVA
Import sense IVA:
65.547,00 €

Documentació

 
Acords:
PROPOSTA D'ACORD JGL - ADJUDICACIÓ RENTIN.pdf PDF
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
1 Oferta presentada
Informes Tècnics:
INFORME TÈCNIC - LICITACIÓ RENTIN.pdf PDF
Condicions d'execució:
Plec de clàusules tècniques i administratives
Resolució d'adjudicació :
CERTIFICAT 2019-0121 [CERTIFICAT APROVACIÓ JGL 03_07_19 - ADJUDICACIÓ RENTIN MÀQUINA MULTI FUNCIONS].pdf PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya