Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

ECAO 9059/2018 Obres descrites en el "Projecte executiu del sistema de telegestió per a la integració dels edificis principals de l'Ajuntament de Terrassa:Centres Cívics i Administratius. Telegestió instal.lacions crítiques. Fase I"

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Terrassa
Unitat de contractació:
Servei de Contractació d'Obres
Codi d'expedient:
ECAO 9059/2018
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Obres
Subtipus de contracte:
Instal·lació elèctrica
Procediment de licitació:
Obert
Tramitació simplificada abreujada:
Compra d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Obres descrites en el "Projecte executiu del sistema de telegestió per a la integració dels edificis principals de l'Ajuntament de Terrassa:Centres Cívics i Administratius. Telegestió instal.lacions crítiques. Fase I". D'acord amb l'article 32 de la Llei Orgànica 2/2012, de 27 de abril, d'Estabilitat Pressupostaria i Sostenibilitat Financera (LOEPS), modificat per la Llei Orgànica 9/2013 de 20 de desembre de control del deute comercial del sector públic, la contractació d'aquestes obres es considera una inversió financerament sostenible (IFS1-28-18).
Pressupost de licitació:
63.265,62 € sense IVA 76.551,40 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
5 mesos
Àmbit geogràfic:
Terrassa
Termini de presentació d'ofertes:
02/04/19 18:00 h
Observacions:
- En aquest procediment no es valora cap criteri que depengui d'un judici de valor.
- Els documents penjats en el perfil (Plataforma de Contractació i Vortal), en format manipulable (excel, word, tcq, etc), estan sota la responsabilitat de l'usuari.
- De conformitat amb el que estableix l'Ordenança municipal per al govern i administració electrònica (BOP de 23 de febrer de 2015), s'estableix l'obligatorietat de l'ús de mitjans electrònics, informàtics o telemàtics per desenvolupar totes les fases del procediment de contractació, inclusives les que correspongui realitzar als licitadors i/o candidats com la presentació de les ofertes. Les proposicions que no es presentin per mitjans electrònics, en la forma que determina aquest plec, seran excloses. La presentació de proposicions es farà únicament a través del portal www.vortalgov.es. La forma d'accés públic al perfil de contractant de l'Ajuntament és a través de la Plataforma de Serveis de Contractació Pública https://contractaciopublica.gencat.cat/perfil/terrassa i de la plataforma de contractació pública electrònica www.vortalgov.es, aprovada mitjançant resolució del tinent d'alcalde de l'Àrea d'Hisenda i Serveis Generals núm. 6871/2014, de 25 de juliol (BOP de 29 d'agost de 2014).
- És important que els licitadors verifiquin amb antelació suficient, abans de la signatura i enviament de les proposicions, els requisits de programari per a la presentació de proposicions a través de la plataforma VORTALgov: JAVA, sistema operatiu, navegador, etc.
Us informem que per signar electrònicament les proposicions, els licitadors heu de tenir l'aplicació JAVA actualitzada.
Es pot verificar i actualitzar gratuïtament la versió de JAVA accedint a la pàgina del fabricant http://java.com/es/download/installed.jsp.
Igualment, és necessari que els licitadors verifiqueu el vostre sistema operatiu, així com altres configuracions dels equips. Es pot realitzar aquesta comprovació polsant sobre l'enllaç:
https://next.vortal.biz/PRODPT1BusinessLine/Common/SystemRequirementsValidatorCommon/Index
o sobre l'opció "Validació del sistema" disponible en el peu de pàgina d'accés a la plataforma.
Si teniu dubtes en relació amb la versió de JAVA a utilitzar i/o sobre la configuració dels equips podeu contactar amb el Servei d'Atenció al Client de VORTAL a través del correu info@vortal.es o a través del 902 02 02 90 de dilluns a divendres de 09:00 h a 19:00 h.
Valor estimat del contracte:
63.265,62 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Obertura electrònica, no presencial) :
03/04/19 10:00 per la plataforma Vortal
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
11/06/19
Termini per a la formalització del contracte:
El contracte es perfecciona amb la signatura d'acceptació pel contractista de la resolució d'adjudicació, de conformitat amb el que disposa l'art. 159.6.g) de la LCSP.
Motiu d'adjudicació:
Millor oferta
Número d'ofertes rebudes:
3
Identitat d'empreses licitadores:
1 PRICAP INSTAL·LACIONS, S.L. 2 IMESAPI, SA 3 MODI, SL
Codi CPV:
45315000
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
PRICAP INSTAL·LACIONS, S.L.
Nacionalitat:
Espanya
Import:
65.681,09 € amb IVA
Import sense IVA:
54.281,89 €

Documentació

 
Acords:
L'empresa PRICAP INSTAL·LACIONS, S.L. ha presentat, en data 19/06/2019, l'acceptació de la resolució d'adjudicació, de conformitat amb el que disposa l'art. 159.6.g) de la LCSP.
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Els quadres comparatius d'ofertes i puntuacions estan detallats tant en l'informe tècnic, com en la resolució d'adjudicació.
Informes Tècnics:
Informe valoració.pdf PDF
Condicions d'execució:
Clàusula 14ena: Creació d'ocupació: si el contractista necessités contractar nou personal per a l'execució d'aquest contracte, hauran de ser treballadors desocupats inscrits en els Serveis Públics d'Ocupació com a demandants d'ocupació, no ocupats.
Resolució d'adjudicació :
Resolució Adjudicació.pdf PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya