Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

COMUNICATS SOBRE ELS ACTES D'OBERTURA DE SOBRES VIRTUALS O TELEMÀTICS https://bit.ly/39gujdz I SOBRE EL FUNCIONAMENT TÈCNIC DE LA PLATAFORMA DE SERVEIS DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA DAVANT LA SITUACIÓ EXCEPCIONAL D'ESTAT D'ALARMA https://bit.ly/2Qr8JfK

 

Servei de neteja i recollida selectiva de les dependències de l'IMHAB situades a l'edifici del carrer Dr. Aiguader, 15-17, amb mesures de contractació pública sostenible.

Òrgan de contractació:
Institut Municipal de l'Habitatge i Rehabilitació de Barcelona
Codi d'expedient:
028/19
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de neteja d'edificis i serveis d'administració de béns arrels
Procediment d'adjudicació:
Negociat sense publicitat
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
S'adjunta informe justificatiu de l'inici de l'expedient.
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Servei de neteja i recollida selectiva de les dependències de l'IMHAB situades a l'edifici del carrer Dr. Aiguader, 15-17, amb mesures de contractació pública sostenible.
Pressupost de licitació:
36.000,00 € sense IVA 43.560,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 any
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Valor estimat del contracte:
180.000,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Està prevista la possibilitat de pròrroga de quatre anys, en periodes anuals.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
22/05/19
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 153.3 LCSP es preveu formalitzar el contracte un cop transcorreguts 15 dies hàbils comptadors des de la data en què es remeti la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats. Finalitzat aquest termini, es requerirà a l'adjudicatari per a que formalitzi el contracte en un termini no superior a 5 dies naturals comptadors des del següent al que s'hagués rebut el requeriment.
Número d'ofertes rebudes:
1
Codi CPV:
90919200
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
PASSAR VIA, EMPRESA D'INSERCIÓ, SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
36.931,28 € amb IVA
Import sense IVA:
30.521,72 €

Documentació

 
Acords:
ActaNEGOCIACIO.pdf PDF
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Veure informe tècnic.
Informes Tècnics:
INFORMEvaloracio.pdf PDF
Condicions d'execució:
Veure el Plec de clàusules administratives particulars.
Resolució d'adjudicació :
C--028.pdf PDF
Informe necessitat neteja lot 3 desert.pdf
PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya