Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Contracte del servei d'assistència tècnica de l'espai escènic l'Auditori de Pineda de Mar

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Pineda de Mar
Unitat de contractació:
Contractació i Compres
Codi d'expedient:
7603/2018
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte d'aquest servei és la contractació dels serveis d'assistència tècnica de l'espai escènic l'Auditori de Pineda de Mar, en el que respecta a la programació pròpia o en règim de col·laboració d'activitats i les desenvolupades per entitats i/o terceres persones d'acord el que disposa el reglament d'ús de l'esmentat espai escènic.
L'objectiu del servei es prestarà amb els serveis i amb les condicions que es fan constar al plec de prescripcions tècniques.
Pressupost de licitació:
90.900,00 € sense IVA 109.989,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Pineda de Mar
Termini de presentació d'ofertes:
25/02/19 10:00 h
Valor estimat del contracte:
199.980,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Amb pròrrogues anuals, fins un màxim de dos anys més (durada màxima total del contracte de quatre anys.)
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
03/06/19
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 153.3 LCSP es preveu formalitzar el contracte un cop transcorreguts 15 dies hàbils comptadors des de la data en què es remeti la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats. Finalitzat aquest termini, es requerirà a l'adjudicatari per a que formalitzi el contracte en un termini no superior a 5 dies naturals comptadors des del següent al que s'hagués rebut el requeriment (sempre que no s'hagi interposat recurs en el qual s'hagi demanat la suspensió de la formalització del contracte.)
Per tant, s'estima com a data prevista de formalització del contracte el proper dia 27 de juny de 2019
Número d'ofertes rebudes:
2
Identitat d'empreses licitadores:
AUDIOSELVA SL KLOUSNER, SL
Codi CPV:
98300000
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
AUDIOSELVA SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
109.989,00 € amb IVA
Import sense IVA:
90.900,00 €

Documentació

 
Acords:
Veure acord d'adjudicació
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Veure les actes de la mesa de contractació publicades
Informes Tècnics:
Resten publicats a l'apartat del taulell d'anuncis
Condicions d'execució:
Veure acord d'adjudicació PCAP i PPT
Resolució d'adjudicació :
Acord adjudicació assistència auditori.pdf PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya