Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

LA CONCESSIÓ DE LA GESTIÓ DEL SERVEI DE BAR I CONTROL D'ENTRADES DE LA PISCINA MUNICIPAL D'ULLASTRELL

Òrgan de contractació:
Ajuntament d'Ullastrell
Codi d'expedient:
150/2019
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Concessió de serveis
Procediment d'adjudicació:
Obert
Simplificat abreujat:
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Gestió del servei de bar i control d'entrades i manteniment de les instal·lacions de la Piscina municipal d'Ullastrell, que inclourà:
- Servei de bar-cafeteria
- Servei de neteja de bar-cafeteria-vestidors
- Servei de control d'entrades
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Ullastrell
Termini de presentació d'ofertes:
20/05/19 23:59 h
Observacions:
Atès que no hi ha cànon a satisfer pel contractista de l'Ajuntament durant els mesos d'estiu en els quals es troben obertes les instal·lacions de la piscina municipal, el preu del contracte es determinarà en base al cost de manteniment de la instal·lació i el cost del personal necessari per a la gestió directa del servei. Es considera que el valor del contracte serà de 7.210 euros per temporada, esdevenint un valor global referenciat en les intervencions, manteniment i personal necessari. Aquest valor es tindrà en consideració a efectes de la constitució de la Garantia Definitiva.
Valor estimat del contracte:
7.210,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
1 any, en les condicions reflectives al plec de clausules econòmico-administratives
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
03/06/19
Termini per a la formalització del contracte:
En el moment de la presentació de la documentació requerida en els presents acords al Registre de l'Ajuntament, i segons consta als plecs.
Número d'ofertes rebudes:
2
Codi CPV:
55410000
Codi CPA:
561019
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
Alex Millera Serret
Nacionalitat:
Espanya

Documentació

 
Acords:
Aquells establerts a la part resolutiva del decret d'adjudicació
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Figura a la part expositiva del decret d'adjudicacio
Informes Tècnics:
No consta
Condicions d'execució:
Les que es descriuen als plecs
Condicions i obligacions assumides:
Les que es descriuen als plecs
Requisits de prestació del servei:
Les que es descriuen als plecs
Drets i deures dels usuaris:
Les que es descriuen als plecs
Facultats d'inspecció:
Les que es descriuen als plecs
Procediments per a formular queixes
s
Resolució d'adjudicació :
20190603_DECRET 2019-0131 [Decret de Presidència _Decret Adjudicació].pdf PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya