Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

CONTRACTE DE SERVEIS DE SUPORT A LA GESTIÓ DELS AJUTS DE MENJADOR

Òrgan de contractació:
Consell Comarcal del Vallès Oriental
Unitat de contractació:
GERÈNCIA
Codi d'expedient:
2018-07-S
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació simplificada:
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
1. L'objecte d'aquest contracte és assessorar i gestionar els expedients d'ajuts de menjador escolar de la comarca del Vallès Oriental en la part relativa al càlcul de la renda que tinguin incidències amb AEAT, canvis de situació, fora terminis per canvi de situació i/o recursos.

Les tasques que comprèn aquest contracte són les següents:

1. Revisar la documentació corresponent i posterior valoració.

2. Indicar els requeriments de documentació oportuna per donar continuïtat a la tramitació dels expedients.

3. Assessorar als professionals encarregats de la tramitació dels expedients en relació al càlcul econòmic, a través de correu electrònic i/o l'aplicatiu informàtic.

4. Introduir les valoracions obtingudes a l'aplicatiu informàtic que indiqui el Consell Comarcal.

5. Comunicar setmanalment al Consell Comarcal a través del correu electrònic ajutsdemenjador@vallesoriental.cat el numero total d'expedients valorats i les tasques realitzades per a cadascun, d'acord amb les indicacions donades pel Consell Comarcal, així com els expedients pendents de valorar i les incidències associades a aquests.

6. Comunicar al Consell Comarcal la informació relativa a dubtes generals que poden afectar a més d'un expedient.
Pressupost de licitació:
6,70 € sense IVA 8,10 € IVA inclòs (21,00%)
Termini d'execució:
01/10/18 - 30/09/19
Àmbit geogràfic:
Vallès Oriental
Termini de presentació d'ofertes:
19/09/18 10:30 h
Valor estimat del contracte:
7.574,40 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques :
19/09/18 10:35
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
1. El contracte s'inicia l' 1 d'octubre de 2018 i estén els seus efectes fins el 30 de setembre de 2019. En cas que el contracte es formalitzi amb posterioritat a l'1 d'octubre de 2018, la prestació del servei s'iniciarà a partir de la data de formalització del contracte. 2. El contracte pot ser objecte de dues prorrogues d'una durada d'un any cadascuna.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
16/10/18
Termini per a la formalització del contracte:
15 DIES HÀBILS A COMPTAR DE L'ENDEMÀ DE LA NOTIFICACIÓ
Número d'ofertes rebudes:
1
Codi CPV:
79221000
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
ACTIVA ADVOCATS I ASSESSORS SLP
Nacionalitat:
Espanya
Import:
2.541,00 € amb IVA
Import sense IVA:
2.007,39 €

Documentació

 
Acords:
Veure document adjunt
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Veure document adjunt
Informes Tècnics:
Veure document adjunt
Condicions d'execució:
Veure document adjunt
Resolució d'adjudicació :
DECRET ADJ.pdf PDF

Tauler d'avisos

Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya