Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

ACTUACIÓ TÈCNICA PLANIFICADA, a causa d'una intervenció programada, els serveis de Sobre Digital i Presentació Telemàtica d’Ofertes quedaran interromputs el dia 14 de desembre entre les 22.00h i les 01.00h.

 

Assessorament i gestió de l'estratègia de comunicació, relacions públiques, coordinació-gestió i redacció de continguts en suports off line i on line (internet i xarxes socials), de la Direcció de Comerç de l'Ajuntament de Barcelona,

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Barcelona
Unitat de contractació:
Gerència de Recursos
Codi d'expedient:
18003950
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment de licitació:
Obert
Tramitació amb mesures de gestió eficient:
Compra d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte del contracte és l'assessorament, gestió de l'estratègia de comunicació, relacions públiques, coordinació i redacció de continguts en suports off/on line, producció audiovisual i programació i manteniment web.

En l'objecte del contracte s'incorporen les mesures de contractació pública sostenible següents:

- Pressupost desglossat per conceptes
- Informació de la subcontractació
- Pagament de preu a les empreses subcontractades
- Manteniment de les condicions laborals durant la vigència del contracte
- Comunicació inclusiva
Pressupost de licitació:
108.000,00 € sense IVA 130.680,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 any
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
31/01/19 20:00 h
Observacions:
2 lots
Si una empresa presenta oferta als dos lots, haurà de presentar els sobres 2A i 2B corresponents de cadascun dels lots
Valor estimat del contracte:
216.000,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (obertura sobres 2A, ofertes que contenen criteris de judici de valor) :
14/02/19 08:30 Sala 3 Entresol edifici Nou de la Pl. SAnt Miquel, 4
Obertura de pliques (obertura sobres 2A, ofertes que contenen criteris de judici de valor) :
19/02/19 08:30 Sala 3 Entresol edifici Nou de la Pl. Sant Miquel, 4
Obertura de pliques (obertura sobres 2B ofertes criteris automàtics) :
20/03/19 14:00 Sala 3 edifici Nou. Pl. Sant Miquel, 4
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
La durada del contracte es podrà prorrogar per acord de l'òrgan de contractació. La pròrroga serà per un període d'un any. Atenent la previsió de l'article 29.2 LCSP, la pròrroga serà obligatòria per a l'empresa si l'avís de pròrroga es comunica com a mínim amb dos mesos d'anticipació a la data de finalització del contracte o de la pròrroga corresponent
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Descripció dels lots:
Número de lot:
1
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Assessorament i gestió de l'estratègia de comunicació, relacions públiques, coordinació-gestió i redacció de continguts en suports off line i on line (internet i xarxes socials) i producció audiovisual de la Direcció de Comerç de l'Ajuntament de Barcelona
Data d'adjudicació del contracte:
16/05/19
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 153.3 LCSP es preveu formalitzar el contracte un cop transcorreguts 15 dies hàbils comptadors des de la data en què es remeti la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats. Finalitzat aquest termini, es requerirà a l'adjudicatari per a que formalitzi el contracte en un termini no superior a 5 dies naturals comptadors des del següent al que s'hagués rebut el requeriment (sempre que no s'hagi interposat recurs en el qual s'hagi demanat la suspensió de la formalització del con tracte).
Motiu d'adjudicació:
Proposta de la Mesa a l'oferta millor puntuada segons els criteris de valoració establerts al PCAP
Codi CPV:
79340000
Codi CPA:
9
Número d'ofertes rebudes:
7
Identitat d'empreses licitadores:
UNDATIA S.L. MEDIAPRODUCCION S.U. ATELIER EX-LABS S.L. L'APOSTROF, SCCL ISOAVENTURA S.L. IURIS.DOC S.L. UTE EL GUATEQUE AG.COMUNICACION- HYDRA MEDIA ADVERTISING S.L.
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
L'APOSTROF, SCCL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
81.221,25 € amb IVA
Import sense IVA:
67.125,00 €
Número de lot:
2
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Actualització continuada i manteniment de totes les pàgines del web http://ajuntament.barcelona.cat/comerc, en base a la normativa de l'Ajuntament de Barcelona i adaptar la seva estructura als nous projectes i accions de la direcció de Comerç.
Data d'adjudicació del contracte:
16/05/19
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 153.3 LCSP es preveu formalitzar el contracte un cop transcorreguts 15 dies hàbils comptadors des de la data en què es remeti la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats. Finalitzat aquest termini, es requerirà a l'adjudicatari per a que formalitzi el contracte en un termini no superior a 5 dies naturals comptadors des del següent al que s'hagués rebut el requeriment (sempre que no s'hagi interposat recurs en el qual s'hagi demanat la suspensió de la formalització del con tracte).
Motiu d'adjudicació:
Proposta de la Mesa a l'oferta milor puntuada segons criteris de valoració establets al PCAP
Codi CPV:
79340000
Codi CPA:
9
Número d'ofertes rebudes:
2
Identitat d'empreses licitadores:
QUIN TEAM S.L. EL GUATEQUE AG. COMUNICACIO
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
QUIN TEAM SLU
Nacionalitat:
Espanya
Import:
37.933,50 € amb IVA
Import sense IVA:
31.350,00 €

Documentació

 
Acords:
1013 Acta II criteris subjectius.docx
DOC
1013 Acta III criteris objectius.docx
DOC
1013 Acta IV proposta adjudicacio.docx
DOC
1013 Acta I qualificació prèvia.docx
DOC
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Veure informes tècnics
Informes Tècnics:
1013 Informe valoració criteris subjectius.pdf
PDF
1013 Informe valoracio oferta anormal.pdf
PDF
1013 informe valoracio ofertes i prop adj.pdf
PDF
Condicions d'execució:
LES PREVISTES AL PLEC DE CLÀUSULES ADMINISTRATIVES PARTICULARS
Resolució d'adjudicació :
1013 Decret adj lot 1.pdf
PDF
1013 Decret adj lot 2.pdf
PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya