Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

ACTUACIÓ TÈCNICA PLANIFICADA, a causa d'una intervenció programada, els serveis de Sobre Digital i Presentació Telemàtica d’Ofertes quedaran interromputs el dia 14 de desembre entre les 22.00h i les 01.00h.

 

Contracte mixt de subministrament per l'arrendament de la plataforma hardware i els serveis necessaris d'oficina tècnica per mantenir i evolucionar el servei OPEN DATA BCN

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Barcelona
Unitat de contractació:
Gerència Municipal
Codi d'expedient:
18000372
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment de licitació:
Obert
Compra d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte del contracte és l'arrendament de la de la plataforma hardware i els serveis necessaris d'oficina tècnica per mantenir i evolucionar el servei OPEN DATA BCN, consistent en:

¿ El lloguer de la plataforma hardware on s'allotjarà el software del servei Open Data BCN del qual l'Ajuntament de Barcelona és el propietari, basat en programari lliure CKAN i Drupal.
¿ Si s'escau, la instal¿lació d'aquest software en l'esmentada plataforma hardware.
¿ Els serveis d'una Oficina Tècnica que atengui el manteniment i evolució del portal i les tasques de suport a la comunicació i dinamització, entre d'altres.
Pressupost de licitació:
128.650,99 € sense IVA 155.667,70 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys 1 mes
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
27/02/19 20:00 h
Valor estimat del contracte:
192.976,49 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
La durada total del contracte incloent les eventuals pròrrogues serà de 37 mesos. La durada del contracte es podrà prorrogar per acord de l'òrgan de contractació. Atenent la previsió de l'article 29.2 LCSP, la pròrroga serà obligatòria per a l'empresa si l'avís de pròrroga es comunica com a mínim amb tres mesos d'anticipació a la data de finalització del contracte o de la pròrroga corresponent.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
28/03/19
Termini per a la formalització del contracte:
El contracte no es podrà formalitzar fins que hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació a les empreses licitadores. Si un cop finalitzat aquest termini no s'ha interposat recurs especial previst a l'article 44 LCSP que impliqui la suspensió del procediment, o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió, es requerirà a l'empresa adjudicatària perquè en un termini no superior a 5 dies a partir de la data següent a la de recepció del requeriment es procedeixi a la formalització del contracte.
Número d'ofertes rebudes:
1
Codi CPV:
72510000
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
ALFATEC SISTEMAS, SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
143.214,28 € amb IVA
Import sense IVA:
118.358,91 €

Documentació

 
Acords:
Veure decret
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
veure actes
Informes Tècnics:
Veure actes
Condicions d'execució:
Veure PCAP
Resolució d'adjudicació :
0167- D.pdf PDF
0167-Acta qualificació previa.pdf
PDF
0167- Acta criteris objectius i proposta adjudicació.pdf
PDF

Tauler d'anuncis

Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya