Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

COMUNICAT EN RELACIÓ AMB EL FUNCIONAMENT TÈCNIC DE LA PLATAFORMA ATÈS L'AIXECAMENT DE LA SUSPENSIÓ DELS PROCEDIMENTS DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA https://bit.ly/2zuGR4A COMUNICAT SOBRE LA PUBLICACIÓ A LA PLATAFORMA DELS CONTRACTES TRAMITATS D'EMERGÈNCIA https://bit.ly/2S0fuWv ACTUALITZACIÓ DEL COMUNICAT SOBRE ELS ACTES D'OBERTURA DE SOBRES VIRTUALS O TELEMÀTICS (29 D'ABRIL DE 2020) https://bit.ly/2VTEmjS

 

Concessió de serveis d'eficiència energetica de l'enllumenat públic del municipi de Vilanova i la Geltrú

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Vilanova i la Geltrú
Unitat de contractació:
Compres i contractació
Codi d'expedient:
010/2018-CONT
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Concessió de serveis
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Concessió de serveis d'eficiència energètica de l'enllumenat públic del municipi de Vilanova i la Geltrú
Pressupost de licitació:
13.705.530,00 € sense IVA 16.583.691,30 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
15 anys
Àmbit geogràfic:
Vilanova i la Geltrú
Termini de presentació d'ofertes:
30/11/18 23:55 h
Valor estimat del contracte:
16.446.636,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
18/03/19
Termini per a la formalització del contracte:
Un cop transcorreguts 15 dies hàbils comptadors des de la data en què es remeti la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats. Finalitzat aquest termini, es requerirà a l'adjudicatari per a que formalitzi el contracte en un termini no superior a 5 dies naturals comptadors des del següent al que s'hagués rebut el requeriment (sempre que no s'hagi interposat recurs en el qual s'hagi demanat la suspensió de la formalització del contracte).
Motiu d'adjudicació:
La proposició més avantatjosa en aplicació dels criteris previstos en el PCAP i l'execució màxima de cada una de les sis millores plantejades en el PPTP.
Número d'ofertes rebudes:
9
Codi CPV:
50232000
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
SECE
Nacionalitat:
Espanya
Import:
316.635,95 € amb IVA
Import sense IVA:
261.682,60 €

Documentació

 
Acords:
trasllat adjudicació_AJUNTAMENT.pdf PDF
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Segons informe d'adjudicació adjuntat.
Informes Tècnics:
11 Informe adjudicació.pdf PDF
Condicions d'execució:
Clàusula 26 del PCAP.
Condicions i obligacions assumides:
Segons la clàusula 25 i 26 del PCAP.
Requisits de prestació del servei:
Segons el Plec de prescripcions tècniques.
Drets i deures dels usuaris:
No hi ha usuaris.
Facultats d'inspecció:
Segons la clàusula 33 del PCAP.
Procediments per a formular queixes
s
Resolució d'adjudicació :
14 Certificat acord adjudicació Ple_18032019.pdf PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya