Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

COMUNICAT EN RELACIÓ AMB EL FUNCIONAMENT TÈCNIC DE LA PLATAFORMA ATÈS L'AIXECAMENT DE LA SUSPENSIÓ DELS PROCEDIMENTS DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA https://bit.ly/2zuGR4A COMUNICAT SOBRE LA PUBLICACIÓ A LA PLATAFORMA DELS CONTRACTES TRAMITATS D'EMERGÈNCIA https://bit.ly/2S0fuWv ACTUALITZACIÓ DEL COMUNICAT SOBRE ELS ACTES D'OBERTURA DE SOBRES VIRTUALS O TELEMÀTICS (29 D'ABRIL DE 2020) https://bit.ly/2VTEmjS

 

CONTRACTE DE SUBMINISTRAMENT DE DIVERSOS MATERIALS PER AL CENTRE D'EDUCACIÓ ESPECIAL MONTSERRAT MONTERO DE GRANOLLERS (LOT : MATERIAL D'OFICINA; LOT 2: MATERIAL DIDÀCTIC I EDUCATIU; LOT 3: MATERIAL SANITARI I LOT 4: MATERIAL D'ÚS HIGIÈNIC)

Òrgan de contractació:
Consorci d'educació especial Montserrat Montero
Codi d'expedient:
2018/077
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Subministrament de diversos materials per al Centre d'Educació Especial Montserrat Montero de Granollers, desglossat en quatre lots a continuació indicats:
Lot 1: Material d'oficina (annex 1 del PPT)
Lot 2: Material didàctic i educatiu (annex 2 del PPT)
Lot 3: Material sanitari (annex 3 del PPT)
Lot 4: Material d'ús higiènic (annex 4 del PPT)
Pressupost de licitació:
24.214,23 € sense IVA 29.299,22 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Granollers
Termini de presentació d'ofertes:
03/01/19 14:00 h
Observacions:
*En el cas del LOT 3 s'ha calculat un IVA màxim del 21% entenen que pot variar segons els productes sol·licitats.

Aquesta licitació es tramita electronicament a través de la plataforma de licitació VORTAL:
https://community.vortal.biz/PRODSTS/Users/Login/Index?currentLanguage=caHYPERLINK "https://community.vortal.biz/PRODSTS/Users/Login/Index?currentLanguage=ca&SkinName=aytogranollers"&HYPERLINK "https://community.vortal.biz/PRODSTS/Users/Login/Index?currentLanguage=ca&SkinName=aytogranollers"SkinName=aytogranollers.

L'accés a la plataforma és totalment GRATUÏT.
Per accedir a la plataforma VORTAL, els licitadors que no estiguin donats d'alta hauran de registrar-se seguint instruccions que consten en el plec de clàusules administratives particulars d'aquest expedient.
US RECOMANEM que verifiqueu el vostre programari amb temps suficient abans de la finalització del termini de presentació d'ofertes. Les ofertes que entrin fora del termini establert en la plataforma de licitació quedaran excloses.
Us recordem que teniu a la vostra disposició el Servei d'Atenció al Client de VORTAL a través del correu info@vortal.es o a través del 902 02 02 90 de dilluns a divendres de 09:00 a 19:00 h.
Valor estimat del contracte:
58.114,16 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Licitació electrònica) :
04/01/19 10:00 Plataforma VORTAL
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
La durada del contracte serà de dos anys amb efectes des de l'1 de gener de 2019 fins el 31 de desembre de 2020. Això no obstant, el contracte serà prorrogable de forma expressa, sense que la durada de la seva vigència, incloses les pròrrogues, pugui excedir de 4 anys, sempre que les seves característiques es mantinguin inalterables durant el seu període de duració.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'adjudicació

 
Descripció dels lots:
Número de lot:
1
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Material d'oficina
Data d'adjudicació del contracte:
14/03/19
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 153 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic, es preveu formalitzar el contracte no més tard dels 15 dies hàbils següents a aquell en que es realitzi la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats en la forma prevista a l'article 151.

Per tant, s'estima com a data prevista de formalització del contracte el proper dia 1 d'abril de 2019
Codi CPV:
30192000
Número d'ofertes rebudes:
1
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
F. VIDAL, SA.
Nacionalitat:
Espanya
Import:
9.000,00 € amb IVA
Import sense IVA:
7.438,02 €
Número de lot:
2
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Material didàctic i educatiu
Data d'adjudicació del contracte:
14/03/19
Codi CPV:
37524100
Lot desert
Número de lot:
3
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Material sanitari
Data d'adjudicació del contracte:
14/03/19
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 153 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic, es preveu formalitzar el contracte no més tard dels 15 dies hàbils següents a aquell en que es realitzi la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats en la forma prevista a l'article 151.

Per tant, s'estima com a data prevista de formalització del contracte el proper dia 1 d'abril de 2019
Codi CPV:
33000000
Número d'ofertes rebudes:
1
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
FARMACIA BELLAVISTA - D. FRANCISCO BELLAVISTA JONCH
Nacionalitat:
Espanya
Import:
8.000,00 € amb IVA
Import sense IVA:
6.611,57 €
Número de lot:
4
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Material d'ús higiènic
Data d'adjudicació del contracte:
14/03/19
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 153 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic, es preveu formalitzar el contracte no més tard dels 15 dies hàbils següents a aquell en que es realitzi la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats en la forma prevista a l'article 151.

Per tant, s'estima com a data prevista de formalització del contracte el proper dia 1 d'abril de 2019
Codi CPV:
33770000
Número d'ofertes rebudes:
3
Identitat d'empreses licitadores:
EXCLUSIVES ARMENGOL, S.L. GNL EXCELENT FACILITY SERVICES, SL BRECAMP, S.A.
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
BRECAMP,SA
Nacionalitat:
Espanya
Import:
9.299,22 € amb IVA
Import sense IVA:
7.685,30 €

Documentació

 
Acords:
*Ídem que l'anterior
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
La puntuació es troba detallada a l'acord d'adjudicació
Informes Tècnics:
L'informe es troba transcrit a l'acord d'adjudicació
Condicions d'execució:
Les condicions d'execució queden establertes en el Plec de clàusules administratives particulars i el Plec de prescripcions tècniques particulars.
Resolució d'adjudicació :
2018_077 Resolució adjudicació Lot 1, 3 i 4.pdf PDF
2018_077 ANUNCI ADJUDICACIO LOT 1 LOT 3 I LOT 4 SUBMINISTRAMENT DIVERSOS MATERIAL CEEMM.pdf
PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya